Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הקופה הכי יפה בארץ (עדיין) היא זאת שהייתה שלי פעם.

 

מישהו נתקל בה, אגב? מתגלגלת באיזור חיפה.

עד שלא נראה תמונות לא נאמין לך. לגבי הדשבורד אני מזמין שטיח שמותאם בדיוק .

עכשיו פירקתי את הפסי קישוט מהדלתות של התורמת גם כן שיטה צריך לפרק את החלק הפנימי וללחוץ על הקליפסים ושמשהו מהצד השני ימשוך את הפס.

עכשיו בתורמת יש עדין את הנילון שנצא מאחורי הדיפון כדי להעביר אותו הוא שלם ובמצב טוב. מה תפקידו בכלל?

פורסם

מה תפקידו???

יש לו את התפקיד הכי חשוב בכל האוטו שלך, תפקיד חשוב שיכול להציל אותך מהתקפת לב!!

 

הוא מונע כניסת מים לרכב, אם תשים לב כשאתה פותח את הדלת (לא משנה נהג או נוסע ) תסתכל תחלקה התחתון אתה תראה את הגומיה שעוטפת את החלק התחתון של הדלת, ואתה תראה בפח שבדלת חור קטן, (כדאי מאוד שהוא לא יהיה סתום).

 

המים נכנסים למעשה לתוך הדלת (אין אטימה בין הפח לחלון) אבל הניילון שומר על הדיפון ועל השטיח של הרכב ממים, ואז המים יוצאים דרך פתח הניקוז שבדלת.

 

אצלי המתקין החאפר שהתקים את הרמקולים בדלתות, לא מספיק שקרע את הקליפסים שיושבים על העץ של הדיפון , ותופסים אותו לדלת, (שאח"כ הייתי צריך להשקיע שעות בהדבקה שלהם מבלי לפרק אותם מהמקום ומבלי לפרק את הדיפון כלל)

גם חתך את הריפוד של הדלת עם סכין יפנית , כדי להתאים את הרמקול . וגם פצע את הניילון, ואני לתומי לא מבין מאיפה נכנסים מים? למה לעזאזל השטיח ספוג מים???? עד שפירקתי את הרמקול והצצתי מאחורי הדיפון וראיתי קרע בניילון, כמובן שהקרע הודבק עם סיליקון.

 

מסקנה מכל הסיפור, תרכיב ניילון שיהיה ש-ל-ם ללא חורים אם כבר הדיפון בחוץ תנקה את הדלת מבפנים ובדוק שיש מעבר חופשי לחור הניקוז , זה יותר חשוב מכל העבודה שהשקעת על הרכב כי די בכך שהוא יהיה סתום שיתחילו לך נזילות מים לרכב, וחלודות.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

עכשיו חזרתי מהצבעי שעדין לא סיים .היום האוטו כבר נצבע ברקע וכבר רואים איך האוטו יראה .היום פשוט התאהבתי באוטו מחדש וזה לא קרה לי בשום אוטו חוץ מהפיאט 500 .

כמה שכבות של לכה צרכים לעשות?

מה שנמצא בקופסא זה התוספת שהחלטתי ברגע האחרון(זה לא בדיקת זרע שלי)

DSCF4459.JPG

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

תתחדש! הסובארו נראת טוב :-)

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז


×
×
  • תוכן חדש...