Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה הבעיה שאתם לא רואים את כל התמונה עדי היה צריך פיפי אז הוא השתין לי על האוטו

 

 

למה גיליתה? :wink:

עדי גולדנברג 13399

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש לך גם תמונות של תא המטען?

אני זוכר שאצלי קודם ריתכו וטיפלו בחלודה ורק אחרי זה עשו את השכבה הלבנה, עושה רושם שאצלך הפחח מעדיף לעשות את זה בשלבים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

אני רואה, זה מדהים איך לכל דגמי הסובארו מהשנים האלה יש את אותן המחלות בדיוק, אחד לאחד.

עד יום שישי הבא האוטו שלך יהיה מוכן? אם כן אני אבוא למפגש הצפוני להגיד שלום ולראות את האוטו.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
אני רואה, זה מדהים איך לכל דגמי הסובארו מהשנים האלה יש את אותן המחלות בדיוק, אחד לאחד.

עד יום שישי הבא האוטו שלך יהיה מוכן? אם כן אני אבוא למפגש הצפוני להגיד שלום ולראות את האוטו.

במידה והאוטו יהיה מוכן אני יעדכן את מועדון סובארו כי אני מעונין שכולם יבואו ויש מצב שאני יעשה את זה בשבת בבוקר כך שיהיה גם מה לראות

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון קטן, לבקשתו של לירוי:

 

החלק השמאלי, מכסה הבגאז' והגג הוחלקו עם נייר מים (אחרי יסוד+ביקורת) ומחכים לקומפק-פילר.

החלק הימני ומכסה המנוע עדיין בעבודה לקראת יסוד.

171208 018.jpg

171208 019.jpg

171208 020.jpg

171208 021.jpg

171208 022.jpg

171208 023.jpg

משכנתא זה קל

פורסם

שאלה: מסביב לשמשה הקדמית , יש גומיה? או סתם ניקל לקישוט?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
שאלה: מסביב לשמשה הקדמית , יש גומיה? או סתם ניקל לקישוט?

ישנה גומיה ללא ניקל .בהתחלה חשבתי להוציא שמשות אבל אחרי בדיקה מעמיקה לא נתגלתה חלודה באיזור ולכן ויתרתי על הפירוק

פורסם

עוד עדכון בחסותי:

 

מכסה המנוע וכנף ימין קיבלו את הביקורת, והוחלקו לקראת הפילר.

דלת ימין פוחחה יחד עם כנף אחורית ימית.

האוטו נעטף לקראת ההתזה, ויקבל אותה לפני כניסת השבת (בתקווה).

 

בהצלחה.

191208 015.jpg

191208 016.jpg

191208 017.jpg

משכנתא זה קל

פורסם

אני מציע לך שוב לשים זפת מסביב לניקוזי המים באזור השמשה הראשית. זה יחסוך לך ה-מ-ו-ן כאבי ראש, וישמור לך על הפח מחלודות ורקבונות, הצבע זא שווה כלום מניסיון , זה יפה לחצי שנה עד שמתחילים הגשמים.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .


×
×
  • תוכן חדש...