Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אחרי חיפושים רבים לחלקים לסובארו קופה הגעתי להחלטה כי הסובארו שלי צריכה אחות תאומה רק

 

 

האחיות "פסיפלורה" ממש

 

לירוי תתחדש ותהנה מהיצירה החדשה

 

:beerchug::beerchug::beerchug:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

אני מעונין לפרק את הלוח שעונים מהGL ולהרכיב בDL צריך להיות איזה בעיה חוץ מזה שאני צריך להעביר כבל למד טורים? הבננות מתחברות ללא בעיה?מה עוד כדי לי להעביר מהGL ?

את המנוע והגיר אני מוכר אז מי שצריך. לצור קשר בה"פ

פורסם

בשבת קמתי מוקדם והתחלתי בפירוק הסובארו GL והעברת החלקים לDL התחלתי בדפנות של הדלתות שלא רק שהם מבד קטיפה אלה הם שופצו כחודש לפני התאונה והם נראים מצוין. לוח השעונים פורק ונשאר רק לעשות התאמה לחוטים ולצמות . מראה ימינית נוספה לסובארו DL איך חיו בלי זה ?כל קישוט שפורק מה הGL ישר הורכב לDL

יש עוד הרבה עבודה אבל לאט לאט

DSCF3715.JPG

DSCF3717.JPG

פורסם

תענוג להסתכל תמונות האלו. כל הכבוד!

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
הסתכלתי על התמונה ומדובר בגריל קופה מקורי שעבר שפצור. הפנסים הם מדגם GLF של שנות ה80 אבל מעולם לא שווק דגם כזה בליאונה חדשות, למיטב ידיעתי.

אתה טועה.

יש לי חבר שברשותו GL שנת 88 שרכש מהחברה אז!!,הגריל אצלו בצורה כזו בדיוק והוא כן חלק מקורי בחלק מה GLים.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

זהו מהיום הסובארו שלי קיבלה את ההגה של הGL וכל זה בזכות עדי שבא לעזור לי לחלץ את ההגהים משתי המכוניות.

מה שנותר להרכיב זה את הלוח שעונים ואז הסובארו שלי תוכל לשים את הסמל GL בכבוד .את הבדלת האחורית עם המגב אני לא אעביר למרות שזה יפה .

DSCF3646.JPG

DSCF3622.JPG

DSCF3619.JPG

פורסם

כמעט שרכשתי אחת כזו בצבע אדום, GL ידנית עם צמיגי 175 (לא מגנזיום).

 

אז (לפני שלוש שנים) סובארו כזו (קופה) הייתה נראית לי הרכב הכי יפה בעולם שאני יכול להרשות לעצמי. דמיינתי איך אני נוסע עם החברים/חברה ברכב שיש בו הגה כוח, חלונות+מראות חשמל ומזגן וכל זה ברכב שנת 87... לבסוף ויתרתי כי כששיחקתי קצת עם הפרפר של המצערת המים הירוקים עפו מהרדיאטור הפכו לגייזר משגע של פרסטון...

 

האמת שהיום הייתי קצת מתבאס על הרכב כי לדעתי יש לו צורה גמלונית אולי קצת יותר מדי כי החלון האחורי יצא מכלל פרופורציה... וסליחה מחובבי הסובארו.

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם

בליבי תהיה תמיד פינה חמה לסובארו קופה (בדגש על GL לבנה, 80-959-87).

בעיני היא יפה גם היום, לא רק אז בגיל 18, למרות החלון האחורי קצת מצחיק. 3 דלתות מרווחת, עם תא מטען גדול וחן סוברואי טיפוסי ולא מצועצעת יותר מידי.

אוטו שפשוט כיף לנהוג בו, ואחד הרכבים שהייתי רוכש אם היה לי כסף וזמן להרפתקאות כאלה (וברור לי שהמשפט הזה נוגד את רוח הפורום :-D)

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אחרי חיפושים רבים ובעזרתו של חבר יקר יש לי רדיו מקורי שהיה ברכב כשיצא מהחברה. הרדיו הוא גם AM וגםFM מה שאומר שאני יכול לשמוע גם MP3 בעזרת משדר.

אני מעונין להוסיף גובה לאוטו מאחורה מישהו יודע בכמה אפשר?

DSCF4014.JPG

פורסם
אחרי חיפושים רבים ובעזרתו של חבר יקר יש לי רדיו מקורי שהיה ברכב כשיצא מהחברה. הרדיו הוא גם AM וגםFM מה שאומר שאני יכול לשמוע גם MP3 בעזרת משדר.

אני מעונין להוסיף גובה לאוטו מאחורה מישהו יודע בכמה אפשר?

 

 

מי החבר היקר ? :wink:

 

למה לא צילמתה אחרי ההרכבה ?

עדי גולדנברג 13399

פורסם

לירוי!

שלא יבלבלו לך את המוח.

סובארו קופה הוא הכי יפה!

אבל...באחת התמונות רואים את הפורד מסתכלת על הסובארו, בעין עקומה ועם לא מעט קנאה..וטוב שנתת לפורד תשומת לב של שעה, כעת תן לה גם איזה לטיפה ותיקון חלודה..

והעיקר שיהיה לבריאות!:-)

שלמה דן גדרון


×
×
  • תוכן חדש...