Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בטח אוהבי מקוריות לא יאהבו את הספוילר אבל בכל זאת איך זה נראה? ערסי מדי?כמובן שמנורת הברקס תחובר

 

עזוב ספויילר, מה לגבי העובדה ששינית אותו מdl לgl, את זה בטוח לא יאהבו.

לדעתי הספויילר לא מתאים.

פורסם

היום פירקתי את המכסה מנוע של התורמת והבאתי לפחח .הפחח כבר הספיק לחבר את הגג . מחר יוחלפו מכסה המנוע, כנף שמאל,טמבון קידמי.

עכשיו אחרי שהורכב הגג נשאר לי לסדר את הריפוד מבפנים יש רעיונות איך?

DSCF4323.JPG

DSCF4325.JPG

DSCF4326.JPG

DSCF4327.JPG

DSCF4329.JPG

DSCF4334.JPG

DSCF4335.JPG

DSCF4338.JPG

פורסם

הפרויקט ממשיך בקצב שאני מחליף חלקים באוטו לא ישאר כלום מהמקורי שלו.כל פעם שאני מגיע לפחח הוא מוצא משהו לא בסדר.הוא יודע עד כמה אני אוהב מושלמות ולכן אומר לי תראה החלק הזה טוב אבל אם תביא חדש יצא יותר טוב.אתם יודעים את ההמשך.למזלי יש לי את התורמת שגם היא נשארה ערומה בקור בחוץ

DSCF4286.JPG

DSCF4287.JPG

פורסם

אצלי בליאונה היה שפצור של משענות ראש שזזות אחורה וקדימה...אולי אחד השפצורים המדהימים שאפשר להשיג לליאונה.

 

אם תרצה דבר איתי.


×
×
  • תוכן חדש...