Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לירוי, זה ציפוי מבודד חום\קור\רעש, מתחת יש ציפוי דנמייט,כנ"ל כל כל הרכב אין פיסת פח חשופה, בין 60 ל 70 יריעות ,מתחת לרכב הרכב מזופת בזפת,קיצר,הרכב מבודד מהסביבה באופן מוחלט,אתה סוגר דלת זה נטרק כמו בגולף החדשות....בנסיעה כשהכל סגור,אתה לוחש וזה שליידך שומע,זה היה אחד הפרוייקטים היותר יקרים שעשיתי....(פייר...לא שווה את הכסף,שום פרוייקט לא שווה את הכסף על הרכב הזה כי גם ככה הוא ייסע בכל מצב,אבל הנאה אי אפשר לספור בכסף וזה חלק מתחביב.....).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
היום היה יום שימשי וקיבלתי שיחרור מהבן שלי אז ניצלתי את היום להרכבת הגריל ,כרגע הגריל מורכב ללא החשמל אבל בקרוב הוא יחובר.בהתחלה חשבתי שההחלפה תיהיה קלה אבל בפועל אין קשר בין גריל לגריל ונאלצתי להתאים את החורים .

 

 

מושלם (כמעט) ...

 

לדעתי יראה יותר טוב בצבע הכחול של הרכב ... :wink:

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

אפשר לקנות ציפוי אצל ורטהים במפרץ .

יש לו ציפוי בעובי ספוג בערך 1 ס"מ צד אחד כמו מדבקה וצד שני כסף מבודד חום בנוסף גם הספוג לא מתלקח.

המחיר משהו כמו 100 שח (לא זוכר את המחיר המדוייק) שני מטר מרובע.

נראה מצויין ומבודד לא רע בכלל.

פורסם

את החומר לציפוי (שנקרא דנמייט ,יש גם שווה ערך ,לא זוכר את השם)ניתן לקנות איפה שאני קניתי וזה עולה הרבה יותר מ100 שקל ל 2 מטר.....הרבה יותר....

מבחור זהב ששמו מקס = רדיו ליין מול לב המפרץ.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

התכוונתי דווקא לחומר דמוי הפלציב, ולא לדיינמייט.

 

יגאל, ורטהיים בחלוצי התעשיה או בשד' ההסתדרות?

משכנתא זה קל

פורסם

ורטהים בשד ההסתדרות.

 

אם אתה באזור קרית ים בשעות הערב במשך השבוע אתה מוזמן לעצור אצלי ולראות איך נראה על הרכב.

פורסם
מקווה שהשבוע אני אעבור באיזר וארכוש לי את הבידוד

 

ערב טוב לירוי,

 

אצלי בספיידר שמתי פלציב 10 מ"מ עובי וזה דבר מומלץ ביותר.

 

 

שלי

פורסם
תודה למפרגנים . האוטו שלי רחוק מלהיות מושלם .

 

אל תתייאש לירוי

אתה יודע שבאספנות כולנו רוצים שהרכב שלנו יהיה מושלם, אבל אין דבר כזה מושלם ברכב אספנות

מי שרוצה מושלם צריך לקנות רכב חדש אבל אז זה לא אספנות :wink:

תמשיך להנות מהרכב, מהתוספות והשיפורים מפעם לפעם, זה חלק מהכיף ברכב

ערב טוב

שלי

פורסם
ורטהים בשד ההסתדרות.

 

אם אתה באזור קרית ים בשעות הערב במשך השבוע אתה מוזמן לעצור אצלי ולראות איך נראה על הרכב.

 

נראה זה בטוח נראה טוב,השאלה היא עד כמה אפקטיבי, או איך הוא בהשוואה לדנמייט.

מניסיון שלי אישי,ועבדתי גם עם פלציב, אין בכלל שום מקום להשוואה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אל תתייאש לירוי

אתה יודע שבאספנות כולנו רוצים שהרכב שלנו יהיה מושלם, אבל אין דבר כזה מושלם ברכב אספנות

מי שרוצה מושלם צריך לקנות רכב חדש אבל אז זה לא אספנות :wink:

תמשיך להנות מהרכב, מהתוספות והשיפורים מפעם לפעם, זה חלק מהכיף ברכב

ערב טוב

שלי

שלי אין כמוך . בגלל אנשים או יותר נכון נשים כמוך אני ממשיך לטפל בסובארו שלי

פורסם
נסעתי היום לורטהים אין להם כרגע במלאי המחיר הוא 100 שח למ"ר . ככל הנראה יהיה להם שבוע הבא במלאי . אני אקנה ונראה מה זה שווה ?

 

וואלה, חסכת לי נסיעה.

 

רציתי לקנות ביר-גום בת"א, ושמחתי לשמוע שיש במפרץ חיפה. חבל שאין במלאי.

אגב בת"א המחיר הוא 70 ש"ח למ"ר.

משכנתא זה קל


×
×
  • תוכן חדש...