Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה להירגע

יש מגוון וכל אחד אוהב מה שהוא אוהב...

בתוך המגוון אנחנו בוחרים לאהוב את מה שמתאים לנו, אבל מדובר שוב בנו ולא ב-"אחר"

תנו כבוד לבחירותיו של האדם האחר, הם נעשו מתוך העדפותיו האישיות וסיבותיו הוא!

חמור אוכל כל החיים שלו קש, אין שום סיבה שבעולם שהוא ידע שהוא אוהב מרק פירות...

ולכן החשיפה שלנו למגוון מלמדת אותנו מה אנו אוהבים ומה לא...

אסור לחסום חשיפה למגוון, את הבחירה יעשה כל אחד לעצמו ברכושו!

אפשר להציע אפשר לנסות לשכנע אסור לשלול, גם מי שאוהב מוסיקה קלאסית אוהב מוסיקה,

זה לא עושה אותו פחות מבין או פחות מקובל בגלל שהמוסיקה שלו לא לטעמי האישי...נכון? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לאחר שהאוטו עמד מתחת לעץ תקופה גיליתי כל השרף של העץ נזל לי על הצבע ,נסיונות של נקיון בכל מיני חומרים לא צלחו ולכן האוטו ניכנס לפחח שהצליח להוריד את השרף מהחלונות ומהצדדים של האוטו, אבל מהמכסה מנוע ומהגג לא היתה ברירה אלה לשייף עד להורדת הצבע .

על הדרך החלטתי לשנות גוון של הגג והמכסה מכחול לשחור מבריק עם נצנצים .

היות ואתמול ראו את האוטו פעם ראשונה היו חילוקי דעות אם היתי צריך לשנות את הגוון .לפי דעתי זה יצא נחמד לא יותר היו כאלה שאמרו שזה גועלי והיו כאלה שממש אהבו

לשיפוטכם

את התמונות צילם הצלם עדי

תמונה 675.jpg

תמונה 676.jpg

תמונה 688.jpg

תמונה 689.jpg

תמונה 690.jpg

תמונה 691.jpg

פורסם

דווקא נראה מעניין!:-D8):twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הסובארו האדומה נימכרה והקונה רכש בנוסף גם הגנטים של הכחולה . אז לא היה לי בררה היתי חייב גנטים במקום

אני מעונין להעביר את המושבים של הGL שיש לי לכחולה כרגע הם מפורקים איך כדי לי לנקות אותם?

DSCF1330.JPG

DSCF1331.JPG

פורסם

אני מעונין להעביר את המושבים של הGL שיש לי לכחולה כרגע הם מפורקים איך כדי לי לנקות אותם?

 

חכה לגשם כמו שירד היום :-D

עדי גולדנברג 13399

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

פרויקט הריפוד ניגמר . המושבים של הGL רופדו והורכבו. בעית הגג ניפתרה וכרגע הגג רשום ברשיון

שבוע הבא האוטו ניכנס לפרויקט קטן נוסף וזה השתלת הגה כוח ,בשביל זה נירכשה סובארו נוספת שמימנה אני אקח את ההגה כוח.

לא אמורה להיות בעיה ולא צריך כל שינוי .

על הדרך אחליף את כל הגומיות ואולי אנצל את זה שההגה בחוץ בכדי לשפצו

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

איזה סוברו יפה ומיוחדת!!:mm_yeah:

פעם ראשונה שאני רואה את השיפוץ הזה.

מכסה מנוע בשחור מט יכל להתאים גם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • שנה מאוחר יותר...
  • שנתיים מאוחר יותר...
  • שנה מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האוטו יצא מאחסנה ממושכת .עלה על גרר למוסך לקבלת טיפול יסודי בדרך חזרה לכביש

האוטו עבר טיפול ,מצבר חדש,משאבות ברקס חדשות,ניקוי רדיאטור ומילוי מים ירוקים,החלפת צנרת דלק ובדיקה מקיפה של כל הצינורות

מקווה שעד סוף השבוע אספיק להעביר טסט את האוטו


×
×
  • תוכן חדש...