Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קשה לי שלא להישמע פולני. אבל:

 

"כל המוסיף גורע" אמר פעם מישהו. בעבר הרחוק, הייתה לי GL קופה כסופה ויפהפיה מודל 1987 (אנסה לסרוק ולהעלות תמונות). הרכב יפה כמו שהוא, וכל ניסיון להוסיף לו אבזור של שנות התשעים/אלפיים פשוט הופך את הרכב לערסמוביל. אני יודע שיהיו כאן גולשים שיאמרו לי שצריך לדעת לפרגן, אבל זו דעתי.

 

עקבתי אחר כל השרשורים. כבר כשראיתי שצבעת שם אדום במנוע, אמרתי שזה הולך לכיוון לא טוב. ולשנות DL ולהפוך אותה ל-GL? ללא הוישר הענקי מאחור ( שכל פעם הייתה לי בעייה למצוא וישר כזה ענק)

 

אחר כך, המצב נעשה קטסטרופאלי - סליחה על הביקורת.

 

גג שמש? מגן יתושים (מה זה החרטה הזה)? גריל עם פנסי ערפל? חלונות כהים? ממש פרסומת לחנות אביזרי רכב של בני דודים.

 

לדעתי פשוט הרסת את האותנטיות של הרכב, וגם כיערת אותו.

 

כלומר, עד לשלב מסוים עוד הרכב נראה נהדר, אחרי הצביעה. אבל עודף כסף, זמן ומרץ באו לידי ביטוי במלוא עוזם.

 

אז הבנת, שאני מהאסכולה של לשפץ רכב ישן לרמה אותנטית, ולא להכביר ולשדך בפריטים שאינם קשורים (הכוונה לאבזור חיצוני. מבחינה מיכנית / אבזור פנימי, אין לי בעייה להוספת מזגן, חשמול מודרני, וכו')

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם

עזוב את זה- איזה יופי של סמלון יש לך! :twisted::-D "רקס החדשה"!8) אגב לפי זה אני רואה שהמראה היחידה שנותרה לי- אכן מקורית, וחשבתי שהיא לא!

 

 

ולירוי- אני עוקב אחרי השרשור, אם כי לא מגיב- כל הכבוד על השמירה על הסוברו הזו, אחת מה"קלאסיקות" של התקופה. גם אני לא ממש אוהב את ה"מגן היתושים" בהגדרה- אבל זה כבר עניין של טעם אישי, אם מוצא חן בעיניך- סבבה!8) אני עוד מתכנן על ה"אחותה" העממית של הסוברו הזו- ה-DL1.6 אוטומטית סטנדרטית- ולשמור עליה "ככה", ללא כל שינוי- רק במצב טוב!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

חשבת קצת על הלחות והרטיבות שמצטברת בין הפח לעור?

 

אגב אתה יודע מה הדבר האחרון שעובר ליתוש במוח, כשהוא נמרח על שמשת המכונית?

 

 

החור של התחת....(תנסה לדמיין את זה!) :wink:

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לדעתי כל ה"תוספות" האלו נראות רע מאוד ובאמת נראות כמו אוטו של ערבים.

חבל אחרי השקעה כזאת יפה בפחחות וצבע רק לקלקל.

פורסם
לדעתי כל ה"תוספות" האלו נראות רע מאוד ובאמת נראות כמו אוטו של ערבים.

חבל אחרי השקעה כזאת יפה בפחחות וצבע רק לקלקל.

ומי אמר לך שאני לא ערבי?

פורסם

את העור מקדימה על המכסה מנוע אני זוכר עוד מההונדות של הערסים בבת ים בתחילת שנות ה90.

אפילו היה הדפס CIVIC על העור בצבע כסף.

פורסם

כל אחד יעשה ברכבו מה שהוא רואה לנכון .

 

והתגובות הבוטות לא במקום :twisted:

 

כל מטרת הפורום זה להביא רעיונות ודברים חדשים !!!.

הבנאדם מצלם ומשקיע וזה התגובות ???

פורסם

אני לא מביע את דעתי על הרכב אבל כשאתה פותח שרשור של שיפוץ תמיד יהיו כאלו שיגידו שאפשר לעשות אחרת וזה לא יפה וכהנה.

צריך לדעת לקבל גם תגובות כאלו בהבנה.

אתה לא מצפה שכולם יהיו בדעתך ואם אני לא טועה לירוי בעצמו אמר שיהיו כאלו שלא יאהבו.

פורסם
מסכים איתך אבל יש גם דרך להגיב ולהתבטא.

 

אני קיבלתי תגובות יותר "חיוביות" על רכבים שלי וזה לא הזיז לי, אז הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

פורסם

באמת שניסיתי לא להגיב. וגם פירגנתי בתחומים מסוימים: כאמור, צביעה יפה, והשקעה נהדרת בפרטים הקטנים.

 

אבל, גם בלי קשר לפרויקט הנ"ל, לטעמי כשמוסיפים יותר מדי אבזור / צבעים / קשקושים ונצנצים, הרכב הופך למכוער ומבלבל את העין. וכמו שאמרתי, הופך גם קצת לפרסומת לחנות אביזרים של ערסים.

 

וכמו שאמר מישהו מקודמיי- צריך לדעת גם לקבל ביקורת פחות אוהדת - זה עניין של טעם וריח.

 

(וצריך לגעת גם מתי להפסיק לשפר ולהצמיד אביזרים...).

 

רבים בפורום יסיכימו עימי, כי אחד הדברים המעצבנים ביותר רוכש רכב - ובוודאי רכב קלאסי - הוא הזמן והאנרגיה הנדרשת להסיר את כל אותם אביזרי 'חן' מיותרים, שחלקם ממש גורמים נזק לפח ולצבע. לפעמים, רק ליישר קו ולהחזיר את הרכב למצב אותנטי פשוט, נדרשים חודשים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.


×
×
  • תוכן חדש...