Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט שיפוץ סובארו של לירוי


לירוי1
שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

קשה לי שלא להישמע פולני. אבל:

 

"כל המוסיף גורע" אמר פעם מישהו. בעבר הרחוק, הייתה לי GL קופה כסופה ויפהפיה מודל 1987 (אנסה לסרוק ולהעלות תמונות). הרכב יפה כמו שהוא, וכל ניסיון להוסיף לו אבזור של שנות התשעים/אלפיים פשוט הופך את הרכב לערסמוביל. אני יודע שיהיו כאן גולשים שיאמרו לי שצריך לדעת לפרגן, אבל זו דעתי.

 

עקבתי אחר כל השרשורים. כבר כשראיתי שצבעת שם אדום במנוע, אמרתי שזה הולך לכיוון לא טוב. ולשנות DL ולהפוך אותה ל-GL? ללא הוישר הענקי מאחור ( שכל פעם הייתה לי בעייה למצוא וישר כזה ענק)

 

אחר כך, המצב נעשה קטסטרופאלי - סליחה על הביקורת.

 

גג שמש? מגן יתושים (מה זה החרטה הזה)? גריל עם פנסי ערפל? חלונות כהים? ממש פרסומת לחנות אביזרי רכב של בני דודים.

 

לדעתי פשוט הרסת את האותנטיות של הרכב, וגם כיערת אותו.

 

כלומר, עד לשלב מסוים עוד הרכב נראה נהדר, אחרי הצביעה. אבל עודף כסף, זמן ומרץ באו לידי ביטוי במלוא עוזם.

 

אז הבנת, שאני מהאסכולה של לשפץ רכב ישן לרמה אותנטית, ולא להכביר ולשדך בפריטים שאינם קשורים (הכוונה לאבזור חיצוני. מבחינה מיכנית / אבזור פנימי, אין לי בעייה להוספת מזגן, חשמול מודרני, וכו')

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזוב את זה- איזה יופי של סמלון יש לך! :twisted::-D "רקס החדשה"!8) אגב לפי זה אני רואה שהמראה היחידה שנותרה לי- אכן מקורית, וחשבתי שהיא לא!

 

 

ולירוי- אני עוקב אחרי השרשור, אם כי לא מגיב- כל הכבוד על השמירה על הסוברו הזו, אחת מה"קלאסיקות" של התקופה. גם אני לא ממש אוהב את ה"מגן היתושים" בהגדרה- אבל זה כבר עניין של טעם אישי, אם מוצא חן בעיניך- סבבה!8) אני עוד מתכנן על ה"אחותה" העממית של הסוברו הזו- ה-DL1.6 אוטומטית סטנדרטית- ולשמור עליה "ככה", ללא כל שינוי- רק במצב טוב!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת קצת על הלחות והרטיבות שמצטברת בין הפח לעור?

 

אגב אתה יודע מה הדבר האחרון שעובר ליתוש במוח, כשהוא נמרח על שמשת המכונית?

 

 

החור של התחת....(תנסה לדמיין את זה!) :wink:

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כל ה"תוספות" האלו נראות רע מאוד ובאמת נראות כמו אוטו של ערבים.

חבל אחרי השקעה כזאת יפה בפחחות וצבע רק לקלקל.

ומי אמר לך שאני לא ערבי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל אחד יעשה ברכבו מה שהוא רואה לנכון .

 

והתגובות הבוטות לא במקום :twisted:

 

כל מטרת הפורום זה להביא רעיונות ודברים חדשים !!!.

הבנאדם מצלם ומשקיע וזה התגובות ???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מביע את דעתי על הרכב אבל כשאתה פותח שרשור של שיפוץ תמיד יהיו כאלו שיגידו שאפשר לעשות אחרת וזה לא יפה וכהנה.

צריך לדעת לקבל גם תגובות כאלו בהבנה.

אתה לא מצפה שכולם יהיו בדעתך ואם אני לא טועה לירוי בעצמו אמר שיהיו כאלו שלא יאהבו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך אבל יש גם דרך להגיב ולהתבטא.

 

אני קיבלתי תגובות יותר "חיוביות" על רכבים שלי וזה לא הזיז לי, אז הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת שניסיתי לא להגיב. וגם פירגנתי בתחומים מסוימים: כאמור, צביעה יפה, והשקעה נהדרת בפרטים הקטנים.

 

אבל, גם בלי קשר לפרויקט הנ"ל, לטעמי כשמוסיפים יותר מדי אבזור / צבעים / קשקושים ונצנצים, הרכב הופך למכוער ומבלבל את העין. וכמו שאמרתי, הופך גם קצת לפרסומת לחנות אביזרים של ערסים.

 

וכמו שאמר מישהו מקודמיי- צריך לדעת גם לקבל ביקורת פחות אוהדת - זה עניין של טעם וריח.

 

(וצריך לגעת גם מתי להפסיק לשפר ולהצמיד אביזרים...).

 

רבים בפורום יסיכימו עימי, כי אחד הדברים המעצבנים ביותר רוכש רכב - ובוודאי רכב קלאסי - הוא הזמן והאנרגיה הנדרשת להסיר את כל אותם אביזרי 'חן' מיותרים, שחלקם ממש גורמים נזק לפח ולצבע. לפעמים, רק ליישר קו ולהחזיר את הרכב למצב אותנטי פשוט, נדרשים חודשים.

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2668 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...