Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 241
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"נסעתי היום לורטהים אין להם כרגע במלאי המחיר הוא 100 שח למ"ר . ככל הנראה יהיה להם שבוע הבא במלאי . אני אקנה ונראה מה זה שווה ?"

 

רק תיזהר שלא לעבור דרך רדיוליין ממול לב המפרץ ולקחת ממנו יריעה או 2 ולראות מהם שווים....תיזהר מזה כי כך אני התחלתי והאמן לי......זה ממכר ,סתאם לשם דוגמא,אם תקיש על פח של סובארו עם היד,אתה תשמע קול של פח,אתה בטח יודע למה אני מתכוון,אם תקיש על פח שעבר ציפוי, אתה תשמע קול של קיר,כאילו אתה נותן מכה על קיר,צריך לראות מה זה בשביל להבין!

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

רכשתי היום 2 מטר .במידה ואתם מגיעים לורטהיים תגידו שאתם מהפורום של המכוניות ותקבלו הנחה .

מקווה מאוד שבשבת יהיה יום יפה ואני אוכל להדביק את הבידוד

פורסם
לירוי, תמיד יש מה לשפר\לשדרג בדרך לשלמות,קח כמה תמונות ,אולי תקבל כמה רעיונות:

attachment.php?attachmentid=184424&d=1262550345

למה כל הרליים? יש לך תמונה של כל המכסה המנוע אני רוצה לראות איך לעשות את שלי

פורסם

זה לא כ"כ פשוט,בכל אופן אם אתה כבר שאלת אז:

יש עוד 2 ריליים באיזור המצבר,לא רציתי להאריך סתאם חוטים.

וריליי נוסף מתחת לשטיח במושב האחורי (למשאבת דלק ,לא מקורית כמובן).

בכל אופן,ריליי אחד מתוך ה 4 שבתמונה זה לצופרים(4).

אחד נוסף זה למאוורר מזגן חיצוני(נוסף).

ריליי נוסף זה למאוורר מנוע חשמלי (ביטלתי את המקורי עם הקלאץ לטובת חשמלי).

ריליי רביעי זה של המגבר הצתה MSD.

 

ישנם גם 3 ריליים מקוריים מתחת לדשבורד בצד נהג,2 של המזגן ואחד של האורות דרך(הכל הוחלף כחלק מפרוייקט ממסרים).

ויש גם 2 ריליים מקוריים נוספים של המזגן+מאוורר מזגן, בתא המנוע בצד של משאבת הוואקום,צמוד לשימשה הקדמית צד נוסע.

 

כל הריליים ברכב הוחלפו לנגארס+תושבות(קונקטורים).

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

תשלח להם חזרה תמונה של הרכב ותכתוב עליה "שכנעתם אותי!".

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
חוצפנים משרד הרישוי . שלחו לי מכתב שבוא הם רושמים שהסובארו שלי מתאימה לגריטה וכדי לי לשלוח אותה תמורת 3000 שח

 

 

נו, אז למה אתה מחכה ? 3000 ש"ח זה הרבה, כסף ויותר מקום בחניה :wink:

 

נ.ב. נכתב בצחוק נא לא לכעוס עלי .

עדי גולדנברג 13399

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אז ככה רכשתי ממשה את המגן והיום היה לי זמן להרכיב אותו .זה נותן הרבה פוזה ,יש כאלה שיגדו שזה של ערסים אבל אני אוהב את זה וזה מה שחשוב .

כמה תמונות מהדבל דין שנימצא בסובארו הקופה ויעבור דירה ללגאסי ששם יש הרבה יותר מקום .

23082010253.jpg

23082010254.jpg

23082010255.jpg

23082010256.jpg

23082010257.jpg

23082010258.jpg

23082010260.jpg

פורסם

צריך רק קצת למתוח אותו (סתכל בתמונה המצורפת),, כמה אזיקונים מבפנים והעסק מתוח כמו שצריך, נראה סוף.

והכי יפה זה שבנסיעה מבפנים רואים את הצופציקים מהצדדים.

תתחדש.

IMGP0375.JPG

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
אז ככה רכשתי ממשה את המגן והיום היה לי זמן להרכיב אותו .זה נותן הרבה פוזה ,יש כאלה שיגדו שזה של ערסים אבל אני אוהב את זה וזה מה שחשוב .

כמה תמונות מהדבל דין שנימצא בסובארו הקופה ויעבור דירה ללגאסי ששם יש הרבה יותר מקום .

 

יצא יפה .והעיקר שאתה אוהב את זה , אל תקשיב לאחרים.

8).................citroen C5 2002 Sx2000.................8)

פורסם

אישית אני לא אוהב, אבל מה המטרה של זה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.


×
×
  • תוכן חדש...