Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום,

אני עובד ביום-יומיים האחרונים על פודים לטוויטרים שלי, אבל שמתי לב שלפוליאסור לוקח המון זמן להתייבש, זה לא פעם ראשונה שזה קורה לי, חשבתי שזסה סביר, בטח כאשר הכל נעשה עפ"י המידות המומלצות. כרגע אני כבר ממתין כ3 שעות לייבוש, ועדיין אין התקדמות.

האם למישהו יש עצה לקדם את העניין? די חשוב לי לסיים את הפוד עוד מחר (יום שישי אני על המטוס, ואני לא אוהב להשאיר דברים לא סגורים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שיש לך טעות ביחס בין הכמויות של החומרים(מאיץ,מקשה,פוליאסטר).

 

בגדול אין הרבה מה לעשות, במקרה הכי גרוע שתחזור מחו"ל יהיה לך פוד יבש כמו הנגב:).

under construction..

פורסם

א) תודה על התגובה המהירה.

ב) את הפוליאסור אני קונה כבר מואץ.

ג) היחס הוא מדוייק, 10 טיפות מקשה על כל 100 מ"ל. (כמ"ל מקשה לכל 100 מ"ל פוליאסטר מואץ)

ד), פן שיער, יעזור?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

טעית מאוד בכמויות.

 

במיוחד כשחם כמו היום זה אמור להתייבש בצ'יק.

 

אתה עם מזגן במקום העבודה?:) קור לא עוזר.

 

תנסה להאיץ את תהליך הייבוש עם פן על חום.

 

מקסימום כמו שניר אמר, תחזור מחו"ל, והפוד יהיה קשיח כמו ... נשאיר את זה לדמיון:)

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אם במקרה יש לך גישה למאיץ אתה יכול להוסיף מעט .

אם לא , אתה יכול גם להוסיף יותר מקשה . לא צריכה להיות עם זה בעיה. עוד כמה טיפות לא יכולות לגרום נזק.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
א) תודה על התגובה המהירה.

ב) את הפוליאסור אני קונה כבר מואץ.

ג) היחס הוא מדוייק, 10 טיפות מקשה על כל 100 מ"ל. (כמ"ל מקשה לכל 100 מ"ל פוליאסטר מואץ)

ד), פן שיער, יעזור?

 

הפוליאסטר המואץ כמו שיש באייס וכו' זה זבל והוא ממש לא מתייבש מהר.

לרוב הוא שוכב על המדף כלכך הרבה זמן שהחומר די מת:).

 

אני יכול להגיד לך שימי הקיץ החמים הללו שאני עבדתי עם כמויות קטנות של 50-100מ"ל, יש לך אולי 7-8 דקות לעבוד עם החומר לפני שהוא הופך להיות ג'לי.

בנוסף, אחרי כשעה כבר ניתן לעשות שכבה נוספת על החומר.

 

פן יכול לעזור, לא יודע בכמה.

בתכלס, תחזור מחו"ל זה יהיה יבש, זה אני יכול להבטיח לך:).

under construction..

פורסם

לא מומלץ לעבוד עם פן ברמת העיקרון.

פן מחמם את החלק החיצוני הרבה יותר מהר מהחלק הפנימי , התהליך הכימי בחלק החיצוני מתרחש כאשר החלק הפנימי עדיין לא החל. הדבר יוצר מאמצי מתיחה בחלק ויכול במקרים מסוימים לגרום לעיוותים קטנים בצורה של החלק שיכול הרבה פעמים לפגום בתוצר. אם עושים פאנלים או דברים כאלו שדורשים דיוק בצורה אז התהליך הזה הוא לא מומלץ.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

טוב, מחר בבוקר אני יקום סופר מוקדם בשביל זה. האצבעות כבר ממש מגרדות לי (או שזה בגלל השיוף של הפיבר? :-P)

בקשר לחומר, נרכש בחנות חומרי בניין לאנשי מקצוע (חנות שאני עובד איתה כמה שנים כבר), נרכש גלון מואץ, אני פשוט אתן עוד קצת מקשה, והכל יהיה בסדר.

אגב, כבר שנים שלא ראיתי פוליאסטר שלא מגיע מואץ, עדיין מוכרים בנפרד פוליאססטר ומאיץ?

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

בשוק המקצועי עובדים בעיקר עם פוליאסטר לא מואץ מסיבות רבות.

לשוק האישי זה הרבה יותר פרקטי החומר המואץ.

 

בכל מקרה לא לשכוח לערבב היטב. תמיד לערבב עוד קצת גם אחרי שאתה חושב שזה כבר מעורבב היטב. בחלק מהמקרים המקשה נדבק לחלקים בעיתיים (לתוך המברשת , לקימורים בקופסת הערבוב , לסדקים במקל ערבוב וכו) והעניין הזה בעצמו יכול לגרום ליבוש איטי יותר ויציקה לא אחידה עקב חוסר אחידות בריכוז המקשה.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

לא יודע מה איתך, אני מערבב עם מיקסר ישן, ומנקה את הפיילות ערבוב פיקס :-P. תכלס, יש מתב שאני פשוט אתן עוד מקשה, פעם הבאה אני פשוט אקנה בנפרד את הדברים מאלגד או משהו. כנראה שאין כמו חברות מתמחות

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

אל תיתג אם זה שכבה ראשונה אז בדרך כלל זה מתייבש די הרבה זמן - אם אתה זוכר זה בדיוק מה שדיברתי יתך במגש - אני גם סמתי לב שככל שהשכבה עבה יותר כך זה מתייבש מהר יתר הפרופורציה שאני משתמש היא בערך 20-25 טיפות על כוס פלסטיק חד פעמית :-P

בהצלחה עם הבניה

 

עגב אם אני לא טועה מדובר MEGAN - אז תשמע היתקנו ברכב (MEGAN) של חבר שלי MT 23 בהגברה פאסיבית וככל שניסינו למצוא מקום טוב למקם אותו היגענו לא מצאנו מקום יותר טוב מהמיקום המקורי בדשבוארד :-o

 

אך כמובן שכל אחד והצליל שלו

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

הפליאסטר המואץ הוא אכן "זבל" לשמו.



 

תקנה פוליאסטר שקוף או פוליאסטר צהוב לא מואץ - אלגד זה מקום מאוד מומלץ דרך אגב.

 

לליטר של פוליאסטר אני משתמש ב20 CC של מקשה ו10 טיפות של מאיץ

 

אז לכמות של 100 CC פוליאסטר זה בערך 2 CC של מקשה וטיפה אחת של מאיץ - היחס הזה מעולם לא אכזב אותי.

 

ואני מייבש את החלקים בשמש - תוך 20 דקות בעקרון כבר אפשר לעשות שכבה שניה בחלק גדול מהעבודות.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...