Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לפני כמה חודשים קנית סבארו טנדר אחלה אוטו מומלץ (תודה לחברי הפרום)

 

עכשיו לאחר שהחלטתי שהוא הולך להיות אצלי בזמן הקרוב..

אני מתחיל במבצע שיפורים.

להלן השאלות:

1)עם אפשרי לשים מושבים מאחורה במתכונת למשל של גי'פ פתוח? אוו בעצם משהו אחר?

2)את הארגז אני רוצה לצפות בפלסטיק שחור כמה זה אמור פחות או יותר לעלות ואיפה

3)איזה חלנות אני יכול לצבוע? וכמה אחוז?

4)עם אני רוצה להגדיל את גודל הצמיגים עם זה בלאגן?

5)ראיתי אצל מישהו אגזוז שכול פעם שהוא לוחץ על הברקס אז זה נדלק לפי החוזק של הברקס חוקי?

6)המלצות לכסאות מתאימים וטובים

7)לא שאלה אני הולך לצבוע בשחור מטאלי..

תודה רבה לעוזרים

וברגע שאני יהיה סגור על כול הדברים אני מבטיח לעלות תמונות ויראה לכם את היפיפיה..:oops:

נ.ב

מוכן לשמוע הצעות.

פורסם

1. לא חוקי, בעבר היתה אפשרות לשני ספסלי אורך בארגז.



3. אם יהיה לך ארגז סגור על הארגז אז תוכל את החלונות שלו להכהות.

5. לא חוקי.

 

לגבי מחירים, צור קשר עם עוסקים בתחום.

לגבי מושבים לדעתי מושבים של סובארו חדשות יותר אמורים להתאים בלי יותר מדי התאמות.

פורסם

אחלה תודה רבה לך

 

ובנוגע לצמיגים אשמח לקבל תשובה

 

וחשבתי איך אני יכול לתת יותר כוח למנוע? אני מדבר על שטיות כמו טורבו וכאלה

אני מדבר על לתת למנוע "חיים חדשים"

פורסם

צמיגים מקסימילים שאפשר להרכיב 175 גנט 13 .

 

לגבי המנוע (אני מניח שזה טנדר 1600, הנעה קדמית) יש מנוע EA81 שזה 1800 של הטנדרים , אני כמעט בטוח שלא ניתן לאשר החלפת מנוע 1600 ל1800, מה שכן אתה יכול לבדוק אם אפשר לייבא מנוע 1600 הזרקה או עם טורבו בנוסף, כמובן שרק מחו"ל וגם את זה לא פשוט למצא, כי הרוב שם זה 1800,

המלצות לכסאות טובים , קראתי באיזה פורום שכיסאות של דיייהטסו YRV (אם אני לא טועה)אמורים להתאים איזה אחד הצליח להרכיב אותם עם קצת קומבינות אבל זה יושב כמו שצריך ללא סכנה (לדבריו)

למרות שהכסאות המקוריים לא רעים,

 

צביעת חלונות לא ניראה לי שניתן בכלל, כי אפשר רק בחלונות אחוריים ולא בשמשה האחורית והקדמית, ככה שאין לך יותר מידי ברירות, אלא אם כן תרכיב את הארגז ה"מגניב " ותכהה את חלונות הצד שלו :-P

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

חח ארגז "המגניב"

 

זהו שהכיון שלי לא להחליף מנוע ל 1800 אוו משהו כזה אני רוצה לשמור על המנוע הקיים סבבה לגמרי

 

רק חשבתי מה אני יכול לעשות למנוע הקיים בשביל להכניס לו רוח חיים חדשה "וצעירה"

 

ובנוגע לצמיגים איזה מומלץ אני רוצה צמיגים טובים לחורף ולקיץ ושטח למצוא איפשו את האיזון!

תודה

פורסם

אם אתה באמת מתכוון לעשות את כל אלו תתחיל מלמגן את הרכב כמו שצריך וזה כולל איזה בולדוג שישב בלילה אחד בתוך הרכב ואחד מחוץ לו.

כולל קישרה אם כמה שרשראות וכל מיגון אחר העולה בדעתך אחרת הרכב המשודרג שלך פשוט יעלם זמן קצר לאחר כל ההשקעה שלך ואיזה "בן דוד" יהנה ממנו בשטחים וזה חבל.

פורסם
שלום

לפני כמה חודשים קנית סבארו טנדר אחלה אוטו מומלץ (תודה לחברי הפרום)

 

עכשיו לאחר שהחלטתי שהוא הולך להיות אצלי בזמן הקרוב..

אני מתחיל במבצע שיפורים.

להלן השאלות:

1)עם אפשרי לשים מושבים מאחורה במתכונת למשל של גי'פ פתוח? אוו בעצם משהו אחר?

2)את הארגז אני רוצה לצפות בפלסטיק שחור כמה זה אמור פחות או יותר לעלות ואיפה

3)איזה חלנות אני יכול לצבוע? וכמה אחוז?

4)עם אני רוצה להגדיל את גודל הצמיגים עם זה בלאגן?

5)ראיתי אצל מישהו אגזוז שכול פעם שהוא לוחץ על הברקס אז זה נדלק לפי החוזק של הברקס חוקי?

6)המלצות לכסאות מתאימים וטובים

7)לא שאלה אני הולך לצבוע בשחור מטאלי..

תודה רבה לעוזרים

וברגע שאני יהיה סגור על כול הדברים אני מבטיח לעלות תמונות ויראה לכם את היפיפיה..:oops:

נ.ב

מוכן לשמוע הצעות.

 

תשובות מבעל טנדר לחברו:

1. לא.

2. מישהו שאני מכיר פירק ציפוי פיבר בצבע אפור לא מזמן מרכבו, יתכן ועדיין זרוק לו בחצר ליד הבית, ניתן לצבוע כמובן לאיזה צבע שתרצה. ניתן גם לקנות חומרי ציפוי לטנדרים, חיפוש קצר באיביי או בגוגל יניב תוצאות.

3. לא ניתן להכהות את החלונות, ואם ראית אז זה לא חוקי.

4. גודל צמיג מקסימלי מאושר לרכב הוא 175/70/13, בפועל ישנם חבר'ה שהרכיבו אפילו 185/70/13 וגם ג'אנטים 14" של פיג'ו טנדר ישנות אך כמובן שתמיד יהיה ניתן להוריד לך את הרכב מהכביש במקרה ויעצור אותך בוחן או לחילופין תאלץ לפני הטסט השנתי לבצע החלפה לג'אנטים המאושרים.

5. לא יודע, ראיתי כאלה באוטו דיפו אך כל מה שקורץ לעין מדי יהווה עילה לבדיקה ע"י המשטרע. (לטעמי גם די קיטשי - יש סופיות כרום די נחמדות)

6. לא מכיר אישית כסאות אשר יכנסו ללא התאמת המסילות אך הדבר אפשרי והרבה עושים אותו. (אני נשאר כרגע עם המקוריים למרות שיש לי זוג של גרנד לאונה יושבים במחסן)

7. אחי בהצלחה! הצבע מבין הכי יפים לרכב שקיים לטעמי. גם בורדו וכחול אימפרזה הם מדהימים על רכב זה.

 

לשאלות נוספות/המלצות/עזרה דבר איתי.

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אחלה תודה רבה לך

 

ובנוגע לצמיגים אשמח לקבל תשובה

 

וחשבתי איך אני יכול לתת יותר כוח למנוע? אני מדבר על שטיות כמו טורבו וכאלה

אני מדבר על לתת למנוע "חיים חדשים"

 

אם אתה מדבר על טורבו כעל "שטויות" ממליץ לך ביותר לרדת מזה כי כנראה אתה לא מבין מה כרוך בזה, זה לא ששמים מגדש וגמרנו, הרכב לא בנוי לזה, ובטח לא מנועי ה1600, מה שכן אתה יכול לבצע טיפולים בזמן ולפנק את הרכב בשמן איכותי, להחליף להצתה אלקטרונית אם יש רגילה, לנעול לו צמיגים טובים במידה גדולה יותר מהדיסקיות 155 (שיפור משמעותי ביותר בנסיעה) להחליף לו בולמים וקפיצים (אם צריך) וזהו פחות או יותר... כל עניין החלפת הקרבורטור לסעפת כפולה עם 2 קרבורטורים כפולים או החלפה לוובר רק יעלו לך בתצרוכת דלק גבוהה ובלאי מואץ למנוע ולאו דווקא יעלו את הספקו.

ישנם שרשורים רבים בנושאים אלו, גם על דגמי מנועים ומה שמותר ואסור לבצע במוכניות אלו ודומות, השרשור הכי רלוונטי עבורך לדעתי הוא זה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1802860#post1802860

 

מקווה שייתן לך קצת מידע לגבי המנועים, כמובן שבטנדר בניגוד להאצ'בק שבשרשור לעיל, ניתן להשתיל 1800, צור קשר לפני עם המחלקה הטכנית של סובארו לבירורים ועלויות.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אם אתה סוגר את הארגז אז אתה יכול לשים שני ספסלים בצדדים.

 

 

נכון אבל ככה אתה מכער את הרכב. :)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אמרתי על טורבו שטיות כזה לא מה שאני מחפש בשיפור.

 

Erez Wolf

אתה החלפת צמיגים?

הבעיה שלי בצמיגים זה שהם ממש קטנים! וטנדר ממש מאבד אחיזה בפניות

ועכשיו

המידה הכי גדולה שאני יכול היא 175\70\13 שאין כול כך הבדל!

אתה החלפת צמיגים ליותר גדולים?

וזהו אשמח לקבל המלצות ממישהו שיש לו יותר ניסיון עם אוטו הזה :roll:

פורסם

שוטר רשאי לתת דו"ח על צמיג לא מתאים לרשיון, רק סייר בוחן מורשה להוריד רכב מהכביש (גם לא כל קצין).

 

 

 

צודק כמובן, התכוונתי לדו"ח.

פורסם
אמרתי על טורבו שטיות כזה לא מה שאני מחפש בשיפור.

 

Erez Wolf

אתה החלפת צמיגים?

הבעיה שלי בצמיגים זה שהם ממש קטנים! וטנדר ממש מאבד אחיזה בפניות

ועכשיו

המידה הכי גדולה שאני יכול היא 175\70\13 שאין כול כך הבדל!

אתה החלפת צמיגים ליותר גדולים?

וזהו אשמח לקבל המלצות ממישהו שיש לו יותר ניסיון עם אוטו הזה :roll:

 

אני מרוצה מאד מהצמיגים שקניתי, רביעייה של פירלי 175.

אני מפנה אותך לשרשור הזה שפתחתי בעבר כדי שיהיה לך עוד פרטים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146554&highlight=%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8+%D7%90%D7%97%D7%99%D7%96%D7%94

בנוסף שיפור אחיזה יכול להתבטא גם בעקבות החלפת צמיגים/בולמים, אישית הרכב שלי הפסיק לזרוק אחרי החלפת הצמיגים,

ואתה יכול לשאול את simply nuts מחיפה איך הרכב שלי לוקח סיבובים. :evil:8)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...