Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקשר ל"רוח הצעירה" שאתה מעוניין להכניס לסובארו הזקנה

תחליף מסנני דלק מסנן אוויר,פלאגים, תבצע ניקוי והחלפת אטמים לקרב' , תחליף חוטי הצתה תנקה מגעים , פתח את מכסה הדיסטרביוטיור, ותנקה את המגעים שם, פרק כבלי מצבר ונקה את החיבורים עם אלכוהול, תבצע איזון גלגלים (אם צריך), בדוק לחץ אוויר בצמיגים , וזהו בגדול.

אמור להיות לך הבדל שמים וארץ לפני ואחרי , מניסיון!!

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם
אני מרוצה מאד מהצמיגים שקניתי, רביעייה של פירלי 175.

אני מפנה אותך לשרשור הזה שפתחתי בעבר כדי שיהיה לך עוד פרטים: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=146554&highlight=%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A8+%D7%90%D7%97%D7%99%D7%96%D7%94

בנוסף שיפור אחיזה יכול להתבטא גם בעקבות החלפת צמיגים/בולמים, אישית הרכב שלי הפסיק לזרוק אחרי החלפת הצמיגים,

ואתה יכול לשאול את simply nuts מחיפה איך הרכב שלי לוקח סיבובים. :evil:8)

 

אוקי אז צמיגים אז בטוח יחליף עכשיו משירשור שהבאת כתבו לך גם להחליף ג'נטים

עם זה תרם? אוו סתם בקטנה

עם כן איזה ג'נט הבאת?

נ.ב

איזה חברה כדאי לי לבחור

פורסם

לגבי הג'אנטים, תחליף לג'אנט ברוחב מתאים, ה175 יכול להתלבש על הברזל הרגילים, אבל הסגסוגת של סובארו הם אלו אשר בחתך מתאים לצמיגים אלו וגם לרוחב 185, אם אני לא טועה הם רחבים בחצי".

לגבי סוג הצמיגים אין לי אינפורמציה, בצע חיפוש כאן בפורום אולי תמצא המלצות לגודל הצמיג הזה, לי אישית יש רביעייה של פירלי,

AQUAMATE P400 שאני מרוצה מהם מאוד, עבר כבר שנה וחצי ועדיין מחמיאים לי "תתחדש על הצמיגים".

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...