Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל מדובר במודל 98.

 

מה ההבדל בין הדגם ESTEEM לבין הLS?

 

למה יש כזה הבדל במחיר? האם הוא מוצדק? ( 19,600 לעומת 17,600).

 

תודה.

פורסם
קודם כל מדובר במודל 98.

 

מה ההבדל בין הדגם ESTEEM לבין הLS?

 

למה יש כזה הבדל במחיר? האם הוא מוצדק? ( 19,600 לעומת 17,600).

 

תודה.

 

אני נהגתי 7.5 שנים על LS אסטיים 98 ידנית. מאד נהנתי מהרכב.

 

לגבי שאלתך, פחות חשוב אם זה אסטים או רגיל - חשוב שתמצא רכב שמור במצב טוב. שים לב לאכילת שמן ובעיית גומיות שסתומים.

 

ביונדאי שלי (למרות שהיתה אסטים) לא היתה אפשרות לפתוח את תא המטען מתוך הרכב - שים לב שברכב שאתה מעוניין יש אפשרות כזו - זה נורא מבאס בכל כניסה לקניון וכד' לצאת מהאוטו ולפתוח את הבאג'אז...

 

בהצלחה...

כרמל טוכמן

 

NSU CLUB ISRAEL

פורסם

היתה לי אקסנט מודל 99 אוטו' אסטים, והאמת שאני לא זוכר מה היה ההבדל בין כל המונחים האלה, LS וכו'.

בסה"כ אוטו חביב, 5 דלתות (וזה היה נוח) כאשר הוספתי פתיחת תא מטען ממושב הנהג (ראה הודעה המשתמש לפני).

צריכת דלק סבירה, זולה לאחזקה.

פורסם

ההבדלים הינם רק ברמת האיבזור,מבחינה מכאנית המכוניות זהות לגמרי .

בדגם ESTEM יש ,זוג חלונות חשמל ,נעילה מרכזית ,מראות חשמליות .

לדגמי LS היו כאלה שהוסיפו זוג חלונות חשמל ונעילה לדלתות בהרכבה מקומית .

×
×
  • תוכן חדש...