Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם לא הייתי שיכור מדוע לא עשית בדיקה וזהו?! למה לך כל הסיפור הזה ועוד שאתה אומר שאתה בתפקיד נהג וזה חשוב לך ?!

בכל מקרה בהצלחה.

אין כמו אלפא :)

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מצד שני , אין חוק שאומר שהם צריכים לקחת אותך לבית חולים ? לעשות בדיקת דם ?

אנשים פה כנראה שוכחים שהינשוף לא קביל בבית המשפט .

או שאני טועה וצריך לעבור את בדיקת הינשוף כדי להגיע לבית החולים ?

1. הינשוף קביל גם בעברות שבוצעו לפני שהוא קבל את אישור משרד התחבורה והבריאות.

2. את הבדיקה עושים בשטח, אין כל צורך בהגעה לביה"ח.

3. בביה"ח מבצעים רק בדיקת דם וזאת לאנשים המתקשים בנשיפה(אסטמה, CF וכד').

פורסם
נשמה אני שוטר/לוחם אני מסכן את החיים שלי יום יום בפעולות בשטחים..בא אליי מתנדב ולא מאמין לי שלא שתיתי..תצחק או לא אבל זה משפיל.זה מילה של שוטר מול אזרח (ופה אני זה ששוטר והוא האזרח.)

 

 

 

אני הייתי חייב להגיב לזה זה שאתה שוטר זה בסדר כול הכבוד אבל אתה עולה על הכביש ובגלל שאתה שוטר מותר לך לעשות הכול זהו שלא אני רואה הרבה שוטרים שעושים מה שהם רוצים בגלל שהם איש חוק..

מתנדב שמגיע למשמרת ולובש מדים הוא שוטר לכול דבר כול עצירת חשוד כול הכול ...

דבר אחר עכשיו בקשר ל {ופה אני זה ששוטר והוא אזרח} אתה לא צודק זה אפוף אתה אזרח לא בתפקיד והוא בתפקיד ואתה חחיב לציית לו אם לא זה סירוב .

 

לגבי סירוב של בדיקת הלכוהול זה פשוט לנו אתה מסרב אתה מודה שאתה שיכור ובית משפט מתיחס לזה ברמה גבוהה ביותר

ועכשיו לך יש בעיה אתה צריך לראות לבית משפט שלא האיתה שיכור באותו יום.. אם האיתה עושה בדיקה היה לך משהו ביד פלד אבל אין לך כלום.

 

אני קצת מבין בזה ותופס הרבה שיכורים על הדרכים וזה לא משנה אם הוא שוטר או אזרח צריכים לשלם את העונש

 

בפעם הבאה שתפרסם הודעה עם תחביר ופיסוק כה מזעזעים, תזכה בהתראה.

אף אחד פה לא צריך לסבול משפה כל כך קלוקלת.

הגולף שלי :shock2:והיא למכירה פרטים בפרטי

 

http://img374.imageshack.us/my.php?image=dsc00353qy0.jpg

פורסם

לאחר קריאה של הת'רד המלצתי היא שתיקח עורך דין טוב ואל תתקמצן.

לא משנה כל המסביב,סרבת לבדיקת אלכוהול נקודה.

פורסם
3. בביה"ח מבצעים רק בדיקת דם וזאת לאנשים המתקשים בנשיפה(אסטמה, CF וכד').

 

אז מה מונע מכל נהג בעצם להגיד שהוא חולה אסטמה ולא מסוגל לנשוף כמו שצריך בינשוף ולדרוש במקום זאת בדיקת דם שלא תבוצע במקום אלא בבית חולים (ואז בעצם הוא מושך זמן לעצמו)?

פורסם

העובדה שלוקחים אותו לבית החולים והולכים לחורר לו את היד ? :roll:

 

מה גם שאין את הצורך בהמתנה של 15 דקות לפני הבדיקה, ככה שהזמן שבין העצירה שלך עד לבדיקה לא מתארך משמעותית.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

נהגתי ברכב של חבר ועצרו אותנו שוטר ומתנדב לבדיקת אלכוהול וסירבתי להבדק.

יש לציין שאני משרת כלוחם/נהג במשמר הגבול בעל תעודת שוטר לכל דבר..זה השפיל אותי ששוטר לא מאמין לי שאני אומר לו

 

משפיל?

מה הקשר בין הדברים?

כששוטר עוצר אדם לבדיקה גם אם הוא לא שוטר, הוא לא עושה זאת כדי להשפיל אותו, הוא עושה את עבודתו.

היה מקרה לפני מספר חודשים בו שוטרים בזמן תפקיד נסעו לחגוג בחתונה, שתו לשכרה, וחזרו למשמרת כשהם שתויים.

 

אם לא שתית והיית נקי, לא הבנתי מדוע התעקשת לא להבדק.

מיותר לחלוטין לדעתי.

 

:roll:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לחורר? זה רק בדיקת דם, אני בטוח שמי שמרשה לעצמו לנהוג שיכור יכול להתמודד עם זה.

 

אתה רוצה להגיד לי שמהרגע שעוצרים את הבן אדם ושואלים אותו אם הוא מוכן להבדק, עד הרגע שהוא בבית חולים ולוקחים ממנו בדיקת דם, עוברים 15 דק'?

פורסם

נעצרנו כמה חברים לפני שנה+- ל"בדיקה שגרתית". והשוטר החליט לבדוק את חבר שלי שנהג להמצאות אלכוהול.

החבר, שיש לו אסטמה, אמר זאת לשוטר, שביקש ממנו להכנס לניידת איתו ולנסוע לבית חולים תל השומר.

תוך 10 דקות כבר היינו בבית החולים, תוך כמה דקות מאז לקחו בדיקת דם, ואז התייבשנו בערך שעה עד שהשוטר שחרר אותנו לדרכנו.

 

מה גם שנגיד ולא לוקחים אותך ישר לבית חולים לבדיקה - גם אם יקח חצי שעה עד שיקחו לך בדיקת דם, העוד 15 דקות לא יהיו מה שישנה כלכך.

אנשים עם 400-500 מ"ג אלכוהול לא ירדו אל מתחת ל250 תוך 15 דקות.

ואנשים שעוברים במספר מיליגרמים בודד את המותר, גם ככה השוטרים מוותרים להם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

1. חולי אסטמה מסוגלים לתת בדיקת נשיפה. בדוק.

2. מאז הימצאות מכשירי נשיפה בידי כל יחידת תנועה אין כל חובה להציע לנהג בדיקת דם. השוטר יכול להציע, יכול לא להציע.

במידה ולא הציע, והנהג סירב לתת בדיקת נשיפה, יעמדו כנגדו כל האמצעים האחרים. כמו בדיקת מאפיינים וכו'.

במידה ולא הציע והנהג נתן בדיקת נשיפה אך הכשיל אותה (לא נשף לאורך מספיק זמן), ולנהג בעיה רפואית אמיתית ומוכחת (לא אסטמה) תעמוד לטובת הנהג בבית המשפט העובדה הזאת.

 

נהגים משחקים אותה מפגרים ומנסים להכשיל את הבדיקת ינשוף על ימין ועל שמאל.

חושבים שהם עובדים על מישהו.

 

אתם יודעים מה הבעיה עם בדיקת דם? זה לוקח המון זמן, למרות המקרה שהיה כאן שכביכול זה לקח "רק" שעה.

 

בדיקת דם צריכה להעשות לתוך מבחנה מיוחדת שקיימת רק בידי המשטרה.

לבית החולים אין את המבחנה הנ"ל.

 

המבחנה הנ"ל נמצאת רק אצל בוחני תנועה.

בלילה ובסופ"ש עובד בוחן אחד במרחב.

 

אז נניח יום שישי בלילה. יש עומס במיון.

השוטר לוקח נהג למיון, מחכה בתור כמו כולם (אין פרוטקציות כאן), הבוחן גם צריך להגיע למיון.

פותחים תיק בקבלה, מחכים בתור.

נלקח דם לנהג.

וככה עובר לא מעט זמן.

שרפנו זמן יקר של ניידת תנועה, של בוחן תנועה, של רופא במיון והכל כי הנהג מזיין ת'שכל.

מה אתם חושבים? שבבדיקת דם לא תצאו שיכורים? שזה יותר מדוייק? חארטה...

 

שאפשר היה לפתור הכל ב-15 דקות בשטח.

בלי טרטורים.

 

ושוב, אין חובה להציע בדיקת דם.

 

מעניין שכשלא היה את הינשוף, כולם פחדו ממחטים.

היום כולם אסמטים.

מעניין מה מחר...

פורסם
מה לא מובן שלא הייתי שתוי ?

ברגע האחרון ירדתי מהאוטו של ההורים שלי ולקחתי את האוטו של החבר..

תאמין לי שההורים שלי לא היו נותנים לי לנהוג גם אם הייתי שותה כוס אחת ..או שהיו חושדים בטיפה שאני שתוי..

אז תעשה לי טובה במקום לזיין ת'מח ..אני מבקש פה עזרה ולא מישהו שיעביר ביקורת ? למה אם כל הכבוד הביקורת שלך לא הכי עוזרת לי עכשיו . ובקשר לתעודת שוטר? גם שאני מסכן את החיים שלי בתוך כפרים של פלשתינאים בשביל שאתה והמשפחה שלך תשנו בשקט.אמרת לי פעם תודה ? עד שלא יקרה משהו למשפחה שלך , לא תלמד להעריך .

 

מה הקשר בכלל ?

 

נהגת לא שיכור ? אין לך שום סיבה מוצדקת לא להבדק. היית צריך להבדק ולגמור את הסיפור. אבל כנראה שכן היית שיכור וכן פחדת.

 

הלוואי והיו מכניסים לכלא שיכורים. וחוץ מזה, איזה הורה יתן לילד שלו לנהוג שיכור. זה שהילד מטומטם ולא מודע להשלכות, זו טעות של ההורים של חינכו אותו.

 

איזו נאיביות, אלוהים !

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
לעניין:

אם השוטר/מתנדב היה בא לוקח אותי לצד מסביר לי את חומרת הסירוב אני הייתי עושה 10 פעמיים את הבדיקה הזאת .

באותו רגע לא חשבתי מה יהיה ..

 

עם כל הכבוד והרצון הטוב, השוטר לא צריך להסביר לך מה התוצאות שעלולות להגרם לך אם תעשה/לא תעשה.

הרי בתור שוטר, אתה יודע ומכיר את העבודה טוב יותר,אף שוטר לא צריך להסביר, בחרת לא להבדק, בסדר גמור, הפעלת שיקול דעת אישי(לדעתי מוטעה), אבל אין לך כל ברירה עכשיו, אלא רק לשאת בתוצאות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האמת, ניראה לי שפותח השירשור עדיין לא התפכח, לפי השטויות שהוא כותב. הייתי תוקע אותו גם על השיכרות וגם על ניסיון הכשלת עובד ציבור במילוי תפקידו. ביזית את שוטרי ישראל בהתנהגותך.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם

וגם על הטרדת משתמשי קארספורום, לדורותיהם.

ועל תפיסה, לא חוקית, של מקום יקר ערך על עמוס השרת שגם ככה מזייף.

 

לא צריך להוציא את הבחור להורג.

אני חושב שאת הלקח שלו הוא למד ע"י ההזמנה לדין + החרמת הרכב ורישיון הנהיגה.

 

בנוגע לזה שהוא שוטר.

 

הוא לא שוטר.

 

הוא שוטר חובה, חייל, שח"מ, מג"בניק. תקראו לזה איך שאתם רוצים.

וכולם יודעים שהם הראשונים לעשות הרבה רעש, לשלוף תעודות שוטר (התעודה שוטר חובה שונה מתעודת שוטר סטנדרטית).

 

שוטר (אמיתי לצורך העניין) שייעצר ע"י שוטר אחר או מתנדב, לא ייתנהג ככה.

 

אני אישית מכיר מקרה של שוטרת, ותיקה יחסית, בדרגת רס"ב.

היא עברה מהמקום בו שירתה שנים רבות לשרת קרוב יותר לבית.

שבוע אחרי ההעברה, זה היה קצת אחרי שהחוק של הפלאפון היה 500 שקל, היא נהגה ברכבה ודיברה בסלולרי.

כרז לה שוטר לעצור בצד.

ושנשאלה לתגובתה ענתה: "אתה צודק. מגיע לי".

אחרי שבוע הם נפגשו בחדר אוכל.

והשוטר שרשם לה את הדו"ח אמר לה:"את דפוקה, למה לא אמרת לי שאת שוטרת?"

והיא ענתה, שהגיעה לה, ואין לזה קשר לאם היא שוטרת או לא.

 

אין לכם שמץ של מושג כמה מקרים של מג"בניקים שתקפו שוטרים ומתנדבים בעת שהם היו בחופשה יש?

הם חושבים שבעצם מתן התעודה הם נהיים אלוהים.

 

אנחנו מודים ומוקירים כל אחד מהאנשים שתורמים למען ביטחון המדינה.

 

עם זאת זה לא מעניק להם זכויות יתר על הכביש.


×
×
  • תוכן חדש...