Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הידעתם? שוטר שנתפס על נהיגה בשכרות, גם לא בתפקיד, בנוסף לעונש הרגיל מקבל גם דין משמעתי, שיכול לגרום גם לעיכוב דרגה, הערה בתיק אישי ועוד.

 

אני לא יודע איך זה עם שוטר חובה/שוטר חייל.

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה חייב עורך דין,

אני ראיתי הרבה פסקי דין בנושא,שהנתבע יצא זכאי!

יש לך פה כמה נקודות,שמי שהיה קורא פסקי דין היה רואה שיש בהם בעיות.

 

א.לא עשו לך בדיקת מאפיינים,

ב.לא אמרו לך את כל הסיפור של מה קורה במקרה שאתה לא מוכן לעשות בדיקה,

לא הציעו לך בדיקה אחרת.

ג.אמורים לחכות רבע שעה ולטענתך הם לא חיכו.

ד.לדעתי כמה שכולם ירדו עלייך,יש משקל מאד גדול לגבי זה שההורים שלך הגיעו וביקשת לעשות את הבדיקה והם לא עשו.

 

תעשה טובה לעצמך טלפון אחד לעו"ד,והכל יהיה לך ברור יותר...

 

אני ממליץ לך על עו"ד אסף שמיר מתוך ניסיון אישי.אבל לא חסר עו"ד בתחום.

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

אני מאחלת לך שלילה נעימה.

מילתך לא נחשבת יותר משל פנסיונר או תיכוניסט או איש הייטק.

אנחנו גרים במדינה דמוקרטית ומשמעותה היא שכולנו שווים וכפופים לחוקי המדינה.

אף אחד לא מכריח אותך לשרת כחייל קרבי והיותך אחד לא מקנה לך זכויות יתר אל מול האזרחים האחרים.

כאשר שוטר דורש ממך בדיקת אלכוהול, אתה נדרש לבצעה ככל אזרח מהשורה. ולא, המילה שלך בהחלט לא מספיקה בעניין!

מעבר לזה, אני לא רואה שום סיבה לסרב לבדיקת אלכוהול אם לא היית תחת השפעת אלכוהול. אם אתה דובר אמת ואכן סרבת ממניעי אגו בלבד, אני שמחה שיש אגו אחד פחות על הכביש.

 

הטענה שהשוטרים סכנו את החברים שלך בכך שלקחו אותך לתחנה היא מגוחכת ביותר. לא זאת בלבד שיכולת להמנע מכך, אתה זה שסכנת את חבריך מלכתחילה.

הרי אמרת לא פעם בשרשור הזה שחבריך היו לא חגורים, בעוד אתה נוהג ברכב בו הם ישובים תוך התנהלות לא חוקית ובטיחותית בכביש (וכן, לאיתות יש חשיבות גדולה. נהגים אחרים לא צריכים לנחש מה המהלך הבא שלך על הכביש).

אני לא בטוחה שחבריך לא היו יותר בטוחים בשולי הכביש מאשר כשאתה מאחורי ההגה.

כמו כן, צורת ההתבטאות שלך כאן, מחזקת את ההרגשה ששלילת הרשיון שלך היא לטובת כולנו.

 

אחלתי לחייל התבגרות מוצלחת.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

נתחיל עם עצה - קח עורך דין

 

ועכשיו לביקורת:

 

הבעיה היא שהוא חיפש אותי ..הוא אמר שלא השתלבתי טוב לתנועה-איתות,ושהם לא היו חגורים מאחור..

 

כלומר התחלנו עם העובדה שעברת על החוק, לפחות בכך שחבריך לא חגרו מאחור. אתה יודע כמה מסוכן זה לקחת נוסעים לא חגורים? רוצה לתאר לעצמך מה היה קורה אם הייתה תאונה??

 

בקיצור רצה לדפוק אותי עד הסוף אני חושב בגלל שאמרתי לו איפה הכובע ?! וביקשתי מהם את המספר האישי.

 

הבנתי, עשית עברה על החוק אז ישר חיפשת איך דופקים את השוטר האידיוט שעצר אותך (בצדק מלא), ביקשת מספר אישי והערת על הכובע. גבר גבר !

 

אחד מהשוטרים היה בלי כובע שהם עצרו אותי

לא הסבירו לי את חומרת הסירוב לבדיקה.

לא עשו לי בדיקות נוספות של אלכוהול.

השאירו 4 ח'ברה שתויים מתים עם רכב ומפתחות בשוליים של כביש ולקחו אותי לתחנה (20 דקות נסיעה)

אחח כמה שזה היה יכול להגמר באסון (מה שווה כל מה שעשיתי שהסעתי אותם הבית אם הם(השוטרים) השאירו אותם שעתיים ככה)

וסירבו לבקשתי לקחת איתי חבר שהיה פיקח מבין ה-4.

 

אז נראה לך הגיוני לקחת את החבר הפיקח היחידי שאולי יכול לנהוג??

 

זה יכול לעזור לי בצורה כלשהי ? ?

 

באמת תודה רבה לכל מי שעוזר לי ..המצב הנפשי שלי מדרדר

זה מה שהיה חסר לי בתקופה הזאת אפשר להגיד הקש ששבר את גב הגמל. :(

 

אם המצב הנפשי שלך מדרדר, אז בכלל יהיה בריא יותר שלא תהיה על הכביש. אתה בעניי מייצג את הישראלי המכוער, אפילו אם לא נסעת שיכור, ואני די בטוח שכן שתית אלכוהול באותו הערב, עברת על החוק מצד אחד ואתה מרגיש מעל החוק מהצד השני. נסעת ללא חגורות בטיחות, סירבת לבדיקת אלכוהול ואתה עוד מעז לתקוף את השוטר על חוצפתו!

 

תודה רבה לשוטר שהוריד מהכביש עוד ישראלי מצוי.

 

ונחזור לעובדות:

לטענתך השוטר המתין מספר דקות, זה הרבע שעה, אם לא מדדת סטופר אני מניח שאין לך קייס. גם אם היית מודד היית צריך הוכחה חותכת שאין לך.

 

לטענתך השוטר לא אמר לך מה ההשלכות של סרוב?

אם השוטר יהיה מוכן להודות בכך אתה תוכל לצאת מהעניין, כנראה שהשוטר יגיד שהוא כן אמר לך וכנראה שלא יאמינו לך.

 

רק עורך דין אולי יוכל למצוא פרצה בחוק. וזה עניין של מעל 2000 ש"ח, שלא נשכח שאין ודעות.

 

ההחלטה שלך, האם שווה לך לסכן 2500 שקל +- בשביל סיכוי שלא יקחו ממך את הרישיון.

 

תשן על זה טוב טוב בלילה ותחזור לספר מה היו התוצאות...

פורסם

תאכלס, אם סירבת ולא משנה בגלל מה. אתם אשם.

 

שוב, מה אתה מנסה להשיג בשרשור הזה?

 

עשית טעות, התנהגת כמו ערס. איך ערס קשור פה לנושא? אשכנזי מצפון ת"א לא יכול לסרב לבדיקת אלכוהול?

 

עכשיו יש לך שתי אפשרויות לשלם על הטעות (שכן על טעויות משלמים). או ברישיון שלך, לתקופה די ארוכה, או לעו"ד, שיגביר את סיכוייך לצמצם את הנזק הקיים או הצפוי ואם אכן השוטרים/מתנדבים פישלו בכמה נקודות כפי שכתוב, אולי יש לך סיכוי. הבחירה שלך.

פורסם

ערס קשור כאן לנושא בגלל משחקי הכבוד האופיניים.

לסרב להיבדק בגלל שזה "לא בכבוד שלו"? "מרגיש מושפל" בגלל שמבקשים ממנו דבר שיגרתי שמבקשים כל לילה מעוד מאות אנשים?

ואני אומר, מה זה השטויות האלה?

ולכל הדיבור על זה שאין לשוטרים כבוד ואתה מגן על המדינה ובלה בלה בלה, גם אני עשיתי שלוש שנים צבא וגם אני שמרתי על המדינה כמו 99% מהכותבים בפורום הזה (אני מקווה), ואני לא מצליח לראות שום דבר משפיל בזה ששוטר מבקש ממני לעשות משהו שכפוף לחוק.

פורסם

סירב נוהג רכב או הממונה על רכב להיבדק לפי דרישת שוטר בבדיקת נשיפה או למסור דוגמה של דם או שתן לבדיקת מעבדה, דינו מאסר שנה או קנס עשרת אלפים שקלים, ורשאי בית המשפט לפסול אותו מלהחזיק ברישיון הנהיגה לתקופה של שנתיים.

 

 

:shock::shock::shock:

פורסם
1. האם ערכו לך בדיקת מאפיינים?

2. האם נתנו לך שהות של 15 דקות לפני הבקשה לבדיקת נשיפה?

3. האם אתה בטוח שלא הסבירו לך את משמעות הסירוב?

 

בכל מקרה רצוי להתייעץ עם עו"ד.

 

בסוף, עוד מישהו יקרא מה אנשים כותבים כאן ויחשוב שזה נכון.

 

לא צריך שהות של 15 דקות לפני בקשה לבדיקת נשיפה.

אלא עד לבדיקה עצמה.

 

מה נראה לך, ששוטר יעצור אותי, ידבר איתי על מזג האוויר רבע שעה ואז ישאל אותי אם בראש שלי לעשות בדיקת נשיפה?

 

ברגע ששוטר עוצר אותך וחושד שאתה נוהג בשכרות.

והחשד יכול להיות ממיליון ואחד סיבות.

הוא יכול לבקש ממשך להבדק בדיקת נשיפה במכשיר.

אם אתה מסרב אין מה לחכות 15 דקות.

אם אתה מסכים רק אז מחכים 15 דקות.

 

וחוצמזה, לא חייבים לשבור את הראש עם בדיקת מאפיינים לאדם שמסרב בדיקה כי:

א. למה שיסכים לבדיקת מאפיינים שהרבה יותר משפילה מבדיקת ינשוף?

ב. גם הצורת דיבור, ריח אלכוהול, התנהגות וכו' - הם חלק מהבדיקת מאפיינים. לא רק ללכת על קו ישר או לגעת עם האבצע באף. אם שוטר רואה שנהג מנתהג כמו שיכור (צועק, מאיים, צוחק, פתאום שוב צועק), וגם אפילו לא הולך ישר תוך כדי השיחה עימו, אז זה בדיוק כמו בדיקת מאפיינים.

 

ולשוטר מג"ב, אני מסכים עם השוטר, אחרי שעה אתה יכול ללכת לחפש ינשופים בספארי מצידי...

 

ד"א לבדיקת נשיפון כיס/ינשופון וכו' - השקית הקטנה הזאת שמנפחים.

אין צורך להמתין אפילו דקה, וזה לא משנה אם הנהג מעשן אוכל וכו' מייד לפני.

היא לא קבילה בבית משפט והיא לצורך אינדיקציה בלבד האם לעכב אותך או לא.

ככה שגם אם יצאתם שמה על הפנים - זה לא שווה כלום.

רק מכשיר הנשיפה, ינשוף, הוא זה שקובע משהו.

 

 

וטיפ לכלל אוכ' מדינת ישראל:

אם שתיתם, ועצר אותכם שוטר - תיבדקו בכל זאת.

תתפלאו אבל רמת האלכוהול בדם שאתם צריכים ע"מ לצאת שיכורים היא דיי גבוה.

מדובר על אנשים ששתו ולא מעט (לא חצי בירה).

 

יצאתם שיכורים? חבל.

לא יצאתם שיכורים? הרווחתם.

 

סירבתם? כאילו יצאתם שיכורים.

 

בקיצור, בבדיקה הזאת אין שום דבר פרט לרווח בטוח.

פורסם

הדרך היחידה בשבילך על מנת לצמצם נזקים היא עורך-דין, אולי לא את הנזקים בחשבון הבנק שלך אבל לפחות את השלילה.

בכל אופן אתה צריך להבין שהסיפור שלך פשוט לא נשמע אמין, ולכן הרבה תגובות כאן הן בנוסח של מגיע לך.

תחשוב שאתה השופט ובא אליך מישהו אומר אני לוחם/שוטר ובגלל שביקשו ממני בדיקת נשיפה הרגשתי מושפל כי ביום יום הוא אזרח ואני לוחם. זה פשוט נשמע מזוייף, נו אז בגלל שהצגת לו תעודת שוטר אז אתה מצפה שהוא יוותר לך ואם הוא לא מוותר לך אתה נעלב ולא מוכן לעשות בדיקה? אפילו אם זה אמיתי לא הייתי הולך עם כזה טעון לבית משפט.

בקשר לזה שהוא לא אמר לך את הנוהל של אי הסכמה לתת נשיפה, כן זה איזה שהוא קלף אבל לא מספיק חזק, תיהיה בטוח שהמשפט שלך הוא בעוד הרבה זמן אני מעריך ככה בצדמבר ינואר, תגיד לנו אתה, אני מבטיח לך שהשוטר הנ"ל לא יזכור את המקרה, אתה באמת מדמיין לעצמך שהוא יגיד שהוא לא אמר לך את הנוהל הזה? גם אם הוא באמת לא אמר הוא פשוט יגיד שהוא אמר.

אני סתם אתן לך דוגמא כל פעם ששוטר מודד מהירות ע"י מצלמת לייזר הוא צריך לבצע איפוס לפני כן, אתה באמת מאמין ששוטר שעושה ביום שישי אחד 10 דוחות זוכר להגיד במשפט שהוא אחרי חצי שנה אם הוא באמת ביצע איפוס או לא לפני שתפס אותך.

אני אעזור לך הוא לא זוכר אבל זה משהו שיהיה קשה לך להוכיח אם הוא ביצע או לא.

אותו דבר גם במקרה הנ"ל זה מילה שלך מול מילה של שני שוטרים (וכן אתה לא שוטר במקרה הזה) היחידים שיכלו אולי לעזור לך בקלף הזה זה עדות מחברים שלך אבל מכיוון שאתה אומר שהם היו "שפוכים" זה גם לא יעזור לך.

ועוד דבר תחסוך מעצמך את ההצעה של פוליגרף, בשביל השופט הינשוף הזה הייה בדיקת פוליגרף בשביל לדעת אם אתה שיכור או לא ולא שום דבר אחר.

 

אני מקווה שתצא מצא על הצד הטוב ביותר שיש, אם אכן לא נהגת בשיכרות (דבר שביננו עדין לא השתכנעתי עד הסוף) ופשוט תיקח עו"ד זה הדבר היחידי שבאמת יוכל לתת לך דרכים ופתרונות טובות כדי לצאת מזה זול עד כמה שאפשר.

פורסם

שוטר לא צריך לזכור שום דבר.

לא בלייזר.

לא בינשוף.

ולא ברישום דו"ח.

 

במכשירי הלייזר והינשוף יש דפי כיול שחותמים עליהם.

אם אתה טוען שהמכשיר לא כוייל, אז פשוט מאוד. מביאים את יומן הכיול ובודקים.

אם רואים שהשוטר לא חתם שהמכשיר כוייל, או לחילופין רואים שהחתימה מוזרה ונראית כאילו נעשתה אחרי (היומן בנוי שורות שורות - אז מי שמתמש אחריך חותם שורה אחריך ואם לא חתמת אז נדפקת כי עכשיו אתה לא יכול להוסיף, חוצמזה, כיול זה א' - ב' של עבודה והוא נעשה כל פעם, אז אל תחשבו שמישהו נתפס פעם על 180 שהוא נסע 80 בגלל חוסר כיול, אולי חוסר כיול של המד מהירות ברכב בשלו).

 

בנוגע להאם הוסברה לנהג מהות העבירה או לא.

גם זאת צריך השוטר לציין בדו"ח.

 

עכשיו מגיעים לבית משפט.

 

אם השוטר לא ציין את זה בדו"ח.

והמתלונן טוען כי לא הוסבר לו שאם לא ייבדק ייחשב לשיכור אז הרי שיש לנו כאן ספק סביר.

 

אם השוטר ציין את זה בדו"ח, אז המתלונן דיי בבעיה.

ואני בספק שהוא זכר לציין את זה בדו"ח ולא לומר לך.

 

חוצמזה, בד"כ הלך הדברים מתנהל ככה:

שוטר: "אתה מוכן להבדק במכשיר נשיפה לגילוי אלכוהול"?

נהג: "לא".

שוטר: "טוב, אז אתה מואשם בנהיגה בשכרות, אני לוקח לך את הרישיון נהיגה ורישיון רכב".

 

אולי הוא לא עשה לו נאום של "כדאי לך להיבדק ואם לא אז..."

 

אבל מרגע שסירבת והוא הסביר לך את העונש, אז יכולת לחזור בעצמך, לא אחרי שעה.

 

זה פשוט בסיסי ויוצא מתוך השיחה.

פורסם

אף אחד לא מכריח אותך לשרת כחייל קרבי והיותך אחד לא מקנה לך זכויות יתר אל מול האזרחים האחרים.

 

המשפט המצוטט מעצבן אותי מאוד.

זאת חובה של כל אחד מאיתנו לשרת בתפקיד קרבי ע"מ לשמור על הבית, זה שיש הרבה סמרטוטים והדבר הפך להיות נורמה זה לא מצב תקין.

לדעתי למי ששירת בתפקיד קרבי וסיכן את חייו לעומת רוב האוכלוסיה, מגיעות לו זכויות יתר (אבל זה כבר דיון אחר) אבל אני מסכים בהחלט, אף אחד לא מעל החוק וכולם חייבים לציית לו.

 

מר "יש לי תעודת שוטר" מסכן את הסביבה ומקומו לא מאחורי ההגה, לפחות עד שילמד להוריד את האגו שלו ולנהוג ללא השפעת אלכוהול.

תפנים, ברגע שסירבת להיבדק, אתה שתוי מבחינתי וגם מבחינת החוק, גם אם שתית מיץ עגבניות עם חסה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

המשפט המצוטט מתייחס למשפט הקודם שכתבתי, בו נאמר שבמדינה דמוקרטית כולנו כפופים לחוק.

ברור לך היטב באיזה הקשר נאמר המשפט, אין צורך בהתקטננויות מיותרות.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

אלעדיקו:

 

איך ערס קשור פה לנושא? אשכנזי מצפון ת"א לא יכול לסרב לבדיקת אלכוהול?

 

in my book ערס זה לא עדה אלא התנהגות, וההתנהגות שלו הייתה התנהגות של ערס לכל דבר ועניין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

יש לציין שאני משרת כלוחם/נהג במשמר הגבול בעל תעודת שוטר לכל דבר..

זה השפיל אותי ששוטר לא מאמין לי שאני אומר לו שלא שתיתי גם אחרי הצגת תעודת שוטר.

נילחצתיי ולא הייתי מוכן להבדק..

 

כתבת פה בהודעה הראשונה שנלחצת.

 

ממה בדיוק נלחצת אם לא שתית ?

 

אין פה מה לציין על שירותך, זה לא רלוונטי בשום צורה ועניין.

 

נשמה אני שוטר/לוחם אני מסכן את החיים שלי יום יום בפעולות בשטחים..בא אליי מתנדב ולא מאמין לי שלא שתיתי..תצחק או לא אבל זה משפיל.זה מילה של שוטר מול אזרח (ופה אני זה ששוטר והוא האזרח.)

 

אין ל"מילה" שלך שום ערך, אתה נהג על הכביש כמו כולם,

 

וגם אם אתה הרמטכ"ל ותדרוס מישהו בגלל ששתית - הוא ימות באותה המידה.

 

עצוב לראות בנאדם שמסכן את עצמו בשטחים ואז ממשיך לסכן את עצמו ואחרים על הכביש.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
הוא חיפש אותך כי מגיע לך. אתה שאמור לשמש דוגמא למדינה ולחבריך שהיו כולם שיכורים עושה שטויות ומנסה לנפנף את זה עם התעודה שלך ?

 

אומי, למה אתה נותן לו רעיונות איך לצאת מזה ?

זאת הבעיה של המדינה הזאת, כולם מקומבנים עם כולם ועושים מה שהם רוצים. מאפיה אחת גדולה, הסנדק פראייר לידכם.

עד שזה לא יפגע בבית הפרטי שלכם אתם לא תתעשתו ולא תבינו עד כמה המצב חמור פה. בין היתר על הכבישים.

 

אני יענה לך על זה בפרטי ואני מאמין שתבין אותי ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...