Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה הלילה חזרנו מחתונה של אחי וכל 4 החברים שלי שתו והיו שפוכים מתים

נהגתי ברכב של חבר ועצרו אותנו שוטר ומתנדב לבדיקת אלכוהול וסירבתי להבדק.

יש לציין שאני משרת כלוחם/נהג במשמר הגבול בעל תעודת שוטר לכל דבר..זה השפיל אותי ששוטר לא מאמין לי שאני אומר לו שלא שתיתי גם אחרי הצגת תעודת שוטר.

נילחצתיי ולא הייתי מוכן להבדק..

והשוטר ראה שאני בסדר גמור..זה לא שיצאתי לו מתנדנד מהאוטו

בזמן שהם לקחו אותי לעשות בדיקה בתחנה סירבתי עד להגעת ההורים שלי.

ושההורים שלי הגיעו וטיפה הייתי רגוע..רציתי לעשות את הבדיקה..אבל הם כבר לא היו מוכנים.

הרי אם הייתי שיכור באמת..זה לא משנה עניין של 15-30 דקות..

לקחו לי את הרישיון,ואת רישיון הרכב..מחר בבוקר אני צריך להגיע לקצין/חוקר והוא יחליט מה לעשות איתי

והזמינו אותי לחודש הבא למשפט.

מה אני עושה מצב כזה ?

 

אני נהג ביחידה מובחרת במג"ב והתפקיד מאוד חשוב לי..

מה העונש הצפוי ? ומה אפשר לעשות עם כל זה ?

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סירבתה לבדיקה=אתה נהגת שיכור=שלילה די ארוכה,במיוחד שאתה נהג חדש.

זה שאתה נהג ביחידה קרבית,לדעתי מעניין להם אתה יודע את מה...:shock:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

יש דרך להתווכח על זה ? גם אם זה להגיע למכונת אמת...

ואגב אני כבר לא נהג חדש.זה יקל עליי?

 

מה העונש הצפוי במקרה כזה ?

פורסם

זה שאתה לא נהג חדש אולי קצת יקל בעונש.מילה שלך נגד מילה של שוטר ומתנדב,תחשוב לבד למי יאמינו.:cry:

מה העונש המדוייק אני לא זוכר,אבל יש פה כמה אנשים שחוו את זה,נחכה לתגובות שלהם.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

ע"פ סדר הדין הפלילי מכונת אמת לא קבילה. סירוב לבדיקה הוא "שתיקה כהודאה", ואתה עלול לשאת בעונש הקבוע בחוק.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

תראו מזה באתי לנסוע עם ההורים שלי ..ובשנייה האחרונה ראיתי את המצב שלהם והחלטתי לקחת אחראיות ולנהוג..וקיבלתי זמבורה רצינית...2 מהם אפילו טלפון לא קיבלתי מהם היום.

 

והבנתי ששוטר חייב להסביר לך מה העונש הצפוי במקרה שאתה מסרב,וגם השוטר לא היה עם כובע שהוא עצר אותנו....

אבל זה כבר שולי.

פורסם

תיקח עו"ד שמתמחה בעניין, ואל תתקמצן. בפורום בטוח לא יוציאו אותך זכאי.

 

למען הסר ספק וכדי שכל הקופצים לא יקפצו, אני לא עוסק בתעבורה או בפלילי.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם סרבת להיבדק סימן שיש לך סיבה לסרב והסיבה היחידה שיכולה להיות זה שאתה שתית מעל המותר בחוק ולכן נקודת ההנחה היא שאתה אשם כאילו אתה שיכור.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

נשמה אני שוטר/לוחם אני מסכן את החיים שלי יום יום בפעולות בשטחים..בא אליי מתנדב ולא מאמין לי שלא שתיתי..תצחק או לא אבל זה משפיל.זה מילה של שוטר מול אזרח (ופה אני זה ששוטר והוא האזרח.)

פורסם

לא בידיוק התכוונתי לזה...התכוונתי למה שאני ראיתי..

 

בסיטואציה הזאת הוא היה השוטר ואני האזרח

אבל למי שלא יודע שאתה שוטר אתה בתפקיד 24 שעות ביממה.

פורסם

1. האם ערכו לך בדיקת מאפיינים?

2. האם נתנו לך שהות של 15 דקות לפני הבקשה לבדיקת נשיפה?

3. האם אתה בטוח שלא הסבירו לך את משמעות הסירוב?

 

בכל מקרה רצוי להתייעץ עם עו"ד.

פורסם
1. האם ערכו לך בדיקת מאפיינים?

2. האם נתנו לך שהות של 15 דקות לפני הבקשה לבדיקת נשיפה?

3. האם אתה בטוח שלא הסבירו לך את משמעות הסירוב?

 

בכל מקרה רצוי להתייעץ עם עו"ד.

 

 

1.מזתומרת ? ללכת על קו ישר לגעת באף וכל זה ? שלילי. לא אמרו לי כלום על זה.

2.לא עצר אותי לבדיקה . .כעבור 3-5 דקות ביקש ממני לנשוף..

3.בטוח ב-100% .


×
×
  • תוכן חדש...