Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שלא שם לב, ציטוט מהאתר שהעלתי קודם:

סעיף 64ד לפקודת התעבורה קובע:



(א) נהג (או הממונה על הרכב) המסרב להיבדק על פי דרישת שוטר, יראו אותו כמי שנהג בשכרות.

(ב) כאשר הממונה על הרכב מסרב להיבדק לפי דרישת שוטר, דינו – קנס.

(ג) הוראות הסעיף לא יחולו על נהג (או על הממונה על הרכב) שלא ניטלה ממנו דגימת דם בשל חשש לפגיעה בבריאותו

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כנראה שעשיתי טעות,אבל בואו לא ניהיה חכמים אחרי..

היה כבר ..עכשיו צריך להתמודד אם זה.

השאלה אם כל מה שרשמתי שהיה פאשלה של השוטרים עוזרת לי בסיטואציה הזאת ?

פורסם

לך לישון על האף ותפסיק לדבר שטויות, אף אחד לא יכול לעזור לך ,אתה דפקת את עצמך בזה שלא נבדקת בזמן שאתה טוען שלא היית שיכור בכלל (לא מאמין לך) ,אתה רוצה לשמור על המשפחות שלנו , עדיף שלא תנהג שיכור מאשר שתעצור פלשתינאים אני מאמין שיש עוד הרבה חיילים ושוטרים בפורום הזה שמסכנים את החיים שלהם בשביל המשפחה שלך אז אל תזלזל ,שמור על עצמך ושיהיה לך בהצלחה במשפט.

פורסם
ובקשר לתעודת שוטר? גם שאני מסכן את החיים שלי בתוך כפרים של פלשתינאים בשביל שאתה והמשפחה שלך תשנו בשקט.אמרת לי פעם תודה ? עד שלא יקרה משהו למשפחה שלך , לא תלמד להעריך .

 

כפוי טובה, אתה עושה משהו במטרה לקבל משהו אחר בתמורה?

 

לא טוב לך התפקיד תבקש לעבור, מבטיח לך שזה מאוד קל לצאת מקרבי ולהוריד פרופיל.

 

גם אחרי שערבי רצח את אבא שלי אני לא מעריך בדיוק בגלל אנשים כמוך

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

תיקרא את כל מה ששלחתי לך בקישור.

הנה ציטוט הלקוח מהאתר:

 

שוטר הדורש מנהג לתת לו דגימת נשיפה, או דגימת דם צריך להודיע לנבדק את מטרת נטילת הדגימה, לבקש את הסכמתו, ולהסביר לו את המשמעות המשפטית של סירוב לתת דגימה.



הדרישה לבצע את הבדיקה חייבת להיות חד משמעית ומפורשת היה ויוכח שלא הייתה דרישה מפורשת ממנו לערוך את הבדיקה, תהיה זו הגנה טובה לנהג.

הדרישה צריכה להכיל בחובה אזהרה לנהג, המסבירה בפניו את המשמעויות המשפטיות של סירוב לבדיקה.

הכשלה מכוונת של הבדיקה

כדי להוכיח הכשלה מכוונת של הבדיקה ע"י הנהג נדרשת דרישה גבוהה ביותר של הוכחת הכוונה להכשיל את הבדיקה ע"י הנהג, כך לדוגמא במקרה שהיה צורך על הנהג לנשוף באופן רציף לתקינות הבדיקה קבע בית משפט כי חוסר הרציפות בנשיפה מצד הנבדק אינו מעיד על הכשלת הבדיקה, כל עוד לא הוכח כי הוא הבין את הוראות המפעיל לנוכח מצבו הסובייקטיבי- ובמקרה זה זוכה הנאשם.

בדיקה חוזרת

במקרים בהם נדרשת בדיקה חוזרת חייב הנהג לבצע בדיקה חוזרת, במקרה שהבדיקה הראשונית נכשלה, אפילו שלא באשמתו.

 

----------------------------------------

 

אם אתה אומר שלא הסבירו לך את משמעות הסירוב יש לך פה הקלה בעונש לדעתי.

פורסם

בקיצור, אפשר לסכם את זה כבר, אם אתה מגיע למשפט אין לדעת מה תקבל אם בכלל, אם הסיפור שלך ינגע ללב השופט/ת, אם תצעק קצת את מה שאמרת פה, יש סיכוי טוב שהיא\הוא פשוט יאמינו לך, זאת זכותם, לא משנה מול מי המילה שלך. קראתי עשרות פסקי דין שנגמרו ב "התרשמתי שהנאשם דובר אמת" הבעיה שנפלת על נושא רגיש מאוד בתקופה הזאת, (כפי שאתה רואה מהתגובות) ותצתרך ממש לשכנע, וכמו שנראה אתה די משכנע, אם בכל זאת תקח עורך דין, לדעתי הבינוני שבהם יוציא אותך עם מקסימום איזה משהוא סימלי...

פורסם

ת'רד משעשע.

נניח והיית כלאי בשב"ס, משמע בדרגת פקד של שוטר או סרן של צה"ל, זאת אומרת מעל כל שוטר שיעצור אותך גם אם הוא לא מתנדב, ובעל תעודת שוטר וקצין כמובן. היו עוצרים אותך ואתה היית שולף את התעודה, אתה מצפה שבגלל זה הם יעזבו אותך ויאמינו לך שלא שתית?

במידה וכן, כנראה אני לא מנצל את כל הפריווילגיות שלי ומפספס משהו.

במידה ולא, הנה הטיפ שלי. שתית או לא, זה בכלל לא רלוונטי. נלחצת והיית חבר אחראי ולכן לא רצית לערוך את הבדיקה? לא רלוונטי גם כן. מה שכן רלוונטי זה שסרבת להבדק ועכשיו במילותך "קיבלת זמבורה", בכל בית משפט בארץ (וגם בשטחים במידה ואתה מבלה שם הרבה) סירוב = "אני שיכור תחת". מצא עורך דין טוב שיוריד את מידת ה"זמבורה" וסע לשלום (כנראה באוטובוס בתקופה הקרובה).

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תגיד לי מה אני ילד ?

אני אומר לך לא שתיתי איזה סיבה יש לי לשקר בפורום ? מה אתם חוקרים שלי !?

סה"כ בא להתייעץ פה.

 

ובקשר לזה שהוא לא אמר לי מה העונש על סירוב..

אני ישחק על זה חזק,חזק!

פורסם

כנראה בגלל שהראית לו תעודה, אז הוא חשב שאתה מבין מה ההשלכות של סירוב, וכמו שוטר ישראלי טוב, לא טרח לפרט בפניך את ההשלכות. אם שוטר היה פטור מדברים כאלו - אוי לנו ואוי למדינתנו.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
תגיד לי מה אני ילד ?

אני אומר לך לא שתיתי איזה סיבה יש לי לשקר בפורום ? מה אתם חוקרים שלי !?

סה"כ בא להתייעץ פה.

 

ובקשר לזה שהוא לא אמר לי מה העונש על סירוב..

אני ישחק על זה חזק,חזק!

 

אני מציע לך להתפס על זה, זהו הקלף היחידי שלך לדעתי.

אתה צריך להראות שאתה צודק ודובר אמת במשפט, אם באמת לא שתית אתה יכול להגיד שלא ידעת מהי המשמעות של הבדיקה(למרות שאי ידיעה אינה פותרת מעונש), ואותם הדורשים ממך להבדק לא הסבירו לך מהי המשמעות של סירוב להבדק, ושאתה מוכן להבדק במכונת אמת.

 

תראה שאתה דובר אמת ולא משקר.

 

ודוגרי אם אתה משקר אני מציע לך לקבל את העונש בשקט וזהו כי אתה רק עלול להסתבך יותר ויותר.

פורסם

תשמע אחי השוטר מה שהחברים אומרים לך פה, תקשיב להם, גם אם זה נשמע לך קנטרני.

אין מה לעשות , כל בר דעת שתשאל אותו יגיד שאכן מגיע לך כפליים.

1. שסירבת להיבדק

2. שהצגת תעודת שוטר להוכיח את חפותך. (מרגש ממש).

 

אנחנו נמצאים במצב מדיני רגיש שבו נחשפות פרשות של שחיתות אפילו ברמה האישית בן אדם לחברו ולכל הדבר הזה יש מטרה אחת, שיווין זכויות לכל האזרחים. ובתוך תוכנו כולנו מברכים על המצבים הללו שמגלים את כל ההונאות .

במיוחד בקרב אלה הממלאים תפקידי בטחון.

 

קיבלת שיעור יפה (מהבורא אפילו) .

כולנו מקבלים שיעורים כאלה בחיים בנקודות שהכי כואבות לנו. (השפלת האגו).

 

מה שכן אני מאחל לך לצאת מזה בקלות וללא שלילה, מכיוון שאת השיעור הכי חשוב (הבושה) כבר קיבלת.

והאגו שנפגע.

 

חוץ מזה אני נוטה להאמין לך שלא היית שיכור ונקלעת לתסבוכת מכיוון שלא ידעת מה לעשות .

פורסם

להגיד לך את האמת ? אם הייתי יודע שזה כ"כ חמור הייתי עושה 10 בדיקות..

ואתה צודק את העונש האמיתי כבר קיבלתי האגו שנפגע וההשפלה.

ושלא תבינו לא נכון לא רציתי לא קומבינות ולא שחיתויות ולא כלום ..סה"כ אני עצמי יודע שלא הייתי שיכור ואם לא הייתי נילחץ והייתי רגוע ושלווה אז הייתי עושה את הבדיקה וכל זה היה נמנע..מה גם שהוא רצה להביא לי דוח על חגורות,והשתלבות לא טובה בנתיב-איתות,

בסה"כ כולנו נהגים וכולנו לא רוצים שינהגו שיכורים ואם הייתי שיכור אבא שלי לא היה נותן לי לעלות על ההגה אני יצאתי מהאוטו של ההורים שלי לקחת אותם..איזה הורה יביא לילדים שלו לנהוג שיכור ?!?!!? אתם שומעים מה הם אומרים !!?

 

ובקשר לזה שהוא השאיר אותם שעתיים בלילה בשוליים 4 שיכורים מתים + מפתחות לבד בלי השגחה..

זה גם לא תקין כ"כ.

תקנו אותי אם אני טועה..

אני זה שהייתי הבייביסיטר שלהם..


×
×
  • תוכן חדש...