Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני דווקא כן מנסה להבין את הבחור.

הבנאדם שתה בחתונה. מעט. הרבה פחות מהחברים שלו השפוכים. חש אחריות להסיע אותם לביתם.

"לרוע המזל" היתה ניידת שבדקה אלכוהול.

הבחור גם שוטר וגם נהג - משמע, פאק, הכי קטן כאן, והוא מאבד את שני התפקידים. נלחת מזה שהוא שתה מעט. לא סגור כמה זמן עבר מאז. האם הכמות שתמצא בדם היא מותרת או גבולית. כאמור שמו הטוב ותפקידו תלויים בכך. לדידו, חוסר בראיות, עדיפים ע"פ הסיכוי והסיכון של כישלון בבדיקה (ברור שזאת היתה טעות)

 

עכשיו לחוק עצמו (או התיקון לחוק שהוכנס לפני זמן לא רב):

סירב נוהג רכב או הממונה על רכב להיבדק לפי דרישת שוטר בבדיקת נשיפה או למסור דוגמה של דם או שתן לבדיקת מעבדה, דינו מאסר שנה או קנס עשרת אלפים שקלים, ורשאי בית המשפט לפסול אותו מלהחזיק ברישיון הנהיגה לתקופה של שנתיים.

 

 

:shock::shock::shock:

ע"פ קריאת התגובות, כולם כאן בדעה אחת שאם נהג נתבקש לעבור בדיקת אלכוהול וסרב, דינו כדין שיכור שנתפס... זה החוק היבש.

שאלה למחשבה:

למה רוצחים/אנסים/שודדים לא "נתבקשים" לעבור בדיקת זרע/DNA/ריקמות, רק כי יש חשש שהם עשו עבירה?

למה הם בחזקת חפים מפשע, עד שלא הוכח אחרת?

נכון להיום, אנחנו עדיין מדינה דמוקרטית. אדם לא יכול בכל מצב להוכיח את חפותו.

 

עם כל הכאב על ההרוגים בכל שבוע, לדעתי, חוק זה מתאים למדינות חשוכות.

מבחינתי שיחקקו חוק, שאפשר לשלולל רשיון, לנהגים שנוסעים עם כובע (לבן) בלילה.

כי מי שמשקיע, שוקע....

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למה רוצחים/אנסים/שודדים לא "נתבקשים" לעבור בדיקת זרע/DNA/ריקמות, רק כי יש חשש שהם עשו עבירה?

.

 

בית המשפט רשאי להורות על נתילת דגימה כזאת בכח ואל תשכח שבדיקה כזאת אמינה גם אחרי 20 שנה או 200 שנה וכבר היו הרבה מקרים שפוענחו לאחר התאמת DNA אחרי שנים רבות, סתם לדוגמא את רצח עו"ד פלינר (ז"ל) פתרו בעזרת דגימת DNA בת שנתיים.

בבדיקת אלכוהול אם לא בדקת תוך חצי שעה-שעה, אין מה לבדוק ואין אפשרות להוכיח ולכן בא החוק הזה בכדי למנוע מצב שהעבריין גורם ל"העלמת הראיות" בחסות החוק.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
המשפט המצוטט מתייחס למשפט הקודם שכתבתי, בו נאמר שבמדינה דמוקרטית כולנו כפופים לחוק.

ברור לך היטב באיזה הקשר נאמר המשפט, אין צורך בהתקטננויות מיותרות.

אין פה התקטננויות מיותרות, הרגיז אותי המשפט ולכן כתבתי אשר כתבתי לגבי חובותינו כאזרחים במדינה.

הרי שאם אנו לא נשמור על עצמנו, מי ישמור? אבל שוב, זה לדיון אחר בכלל.

 

 

 

אגב סיפור שהיום סיפרו לי.

חבר שהוא קצין קרבי במג"ב ומסכן יום יום את החיים שלו, היה באילת עם עוד מספר חברים שלי, כולם שתו עד שלא זכרו מה השם שלהם.

אותו מג"בניק החליט שהוא מקפיץ את כולם למועדון היות והוא לא שתה כלל והתכוון לעשות 2 נגלות.

בנגלה הראשונה הוא עבר כיכר וראה ניידת משטרה, הוא ידע מראש שהם יעצרו אותו כי כל שאר החבר'ה ברכב היו שפוכים מתים ומוזיקה חזקה התנגנה ברקע.

כמובן שהוא צדק והוא נעצר.

השוטרים ניגשו אליו ודרשו ממנו לעשות בדיקת נשיפה, למרות שלא בוצעה שום בדיקה מאפיינים.

הוא לא שלף תעודת שוטר, לא ניסה להתחמק בטענה של "לא שתיתי" אלא פשוט עשה את הבדיקה, אח"כ הוא הסביר שבכוונה הוא לא הוציא את תעודת השוטר שלו כי הוא רוצה לראות כיצד המשטרה פועלת.

כמובן שהבדיקה יצאה בסדר גמור (מן הסתם, הוא לא שתה) והם המשיכו לדרכם.

 

ככה שוטר צריך להתנהג, ולא כמו שמר יש-לי-תעודת-שוטר-אני-יכול-לעשות-מה-שאני-רוצה התנהג.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

כמה דברים לי אלייך,פותח השרשור:

 

1.אני מתערב על זה שאין לך אפילו פז"מ של שנה בצבא, כי כל הצורת דיבור שלך היא של איזה צ'ונג (שאנשים פה יגידו לך תודה על כך שאתה קרבי ??? מי אתה בכלל עם כל הכבוד ? ואני אומר את זה בתור קצין חי"ר (גבעתי) במילואים,שמעולם לא ביקש או שמע מישהו "דורש" שיודו לו על כך שהוא משרת בקרבי).

 

2.אתה מתנהג כמו איזה ערס קטנוני ונתפס בדברים הכי שוליים בעולם (השוטר לא חבש כובע !!!! השם ישמור וירחם...) כדי להתחמק מעונש שבהחלט מגיע לך.

 

3.משהו בצורת ההתבטאות שלך מאוד "מפליל" ואני חותם על זה שלא רק ששתית באותו אירוע שהיית בו,אלא גם ששתית מעבר למותר,ולכן לא הסכמת להבדק,על פי החוק שאתה עצמך כאמור אמור לייצג.

השוטר פגע לך באגו והשפיל אותך ? מה,הוא ביקש ממך לעבור את הבדיקה כשאתה עירום בנוכחות אנשים ?

רד מהעץ,עברת עבירה, ולכן ידעת שכדאי לך מאוד לא להבדק,לא נלחץ ולא בטיח,ידעת שאתה עומד לקבל צינור וניסית לדחות את הקץ,הרי כמו כל ילד בן 16 ידעת שככל שעובר הזמן רמת האלכוהול בדם יורדת ("מה זה משנה הרי עוד 15-30 דקות?"- זה יכול להיות ההבדל בין זה שהשוטר יגיד לך "המשך נסיעה בטוחה" לבין כך שהוא ישלול לך את הרשיון במקום ויזמין גרר כדי לגרור את הרכב).

 

 

שורה תחתונה, אני בעמדתו של שלומי, אם יש משהו שאני מרוצה ממנו ממשטרת ישראל, זו האכיפה שלהם של נושא הנהיגה בשכרות.

 

עשית עבירה ?

 

לפחות תיהיה גבר ותודה בעבירה שלך.

 

אני בניגוד לשאר חברי הפורום לא אאחל לך "בהצלחה", כי נמאס לראות תאונות שנגרמות מנהגים שיכורים, אם היו תופסים אותך על מהירות בכביש מהיר ולא מסוכן הייתי מייעץ לך איך לנסות להקל את העונש, על נהיגה בשכרות ?

 

כמו ששטוטית כתבה, שתיהיה לך אחלה שלילה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

"אכלו לי שתו לי"

 

נעלבת כי אתה צריך לעבור בדיקת אלכוהול.

מה אתה מלכת אנגליה?

 

אם במקום להגיד שאתה שוטר, היית מרגיש כאחד כזה , ומבין את חיוניות בדיקת האלכוהול, לא היית מסרב ומשתף פעולה .

היית גאה במשטרה , שעושה את העבודה שלה.

 

אתה מייצג את המשטרה , ולכן גם את כל מה שעומד מאחורי זה.

לחשוב שאתה מיוחד כי אתה משרת במשטרה או בצבא? כמו כל בן אדם שני במדינה.

 

תוריד קצת את האף,אתה לא מעל החוק.

:shock:
פורסם

בוא נסביר לכם , כנראה שלא הבנת ...

אני מעולם לא שתיתי אלכוהול לא סיגריות לא מתעסק בדברים האלה..

להגיד לכם את האמת ? בחיים שלי לא עשו לי בדיקת ינשופון ובהתחלה לא ידעתי מזה .ואני שיא הרציני !

(וכן אני ערס וילדותי וילד ואגו ומה שאתם רוצים ...וגם צונג' ואיך שאתם רוצים תקראו לי )

לעניין:

אם השוטר/מתנדב היה בא לוקח אותי לצד מסביר לי את חומרת הסירוב אני הייתי עושה 10 פעמיים את הבדיקה הזאת .

באותו רגע לא חשבתי מה יהיה ..

ועוד משהו שכנראה אתם לא יודעים ברגע ששוטר עוצר לבדיקת אלכוהול הוא חייב למלא טופס חשוד בשכרות

אם ביצע בדיקת מאפיינים,הליכה,התנהגות,דיבור,הופעה,ריח,יד ימין/שמאל לאף ועוד כמה דברים(ויש לי את הטופס הזה בבית!!!)

הוא חייב למלא את כל הדף הזה ..ואני צריך לחתום עליו מיד במקום האירוע ..והוא לא מילא ולא הביא לי לחתום על שום דבר..

אני לא אומר שלא עשיתי טעות , יש דרך להעביר ביקורת ..ואגב בשבילך אני נוב' 05..אני לא חושב שזה צונג'.

 

ועוד הפעם באמת אם אתם לא מאמינים שלא שתיתי פשוט אל תגיבו פה..אם הייתי שותה הייתי בא ואומר לכם ומתייעץ איתכם פה

למה אם כל הכבוד אתם לא השופטים שלי ולא החוקר ולא התובע..סה"כ באתי להתייעץ בדבר שקרה לי..לא מאמינים ? אל תגיבו לא צריך את התשובות הילדותיות שלכם..למרות שחלק פה מדברים לעניין.

לא מאמינים ??? פשוט אל תגיבו . שמרו את הביקורת לעצמכם.

פורסם

כנראה שלא הפנמת כמה דברים:

  1. פורום הוא מקום ציבורי, וככזה, ניתנת בו במה למגוון דיעות. ברגע שפירסמת נושא כלשהו, אתה למעשה מבין שאותו פירסום יגרור אחריו דיעות, שמה לעשות, אינן תמיד עולות בקנה אחד עם דעתך שלך.
  2. אם יש לך בעיה לקרוא דיעות שאינן תואמות את דעתך, אתה מוזמן לא לפרסם הודעות בפורום או בכלל להכנס אליו.
  3. בפורום הזה, שתיים או שלוש נקודות (להלן: ".." ו/או: "...") אינן סימן פיסוק תקני, ושימוש חסר הצדקה במקש הנקודה בצורה כפייתית אינו מקובל פה. לתשומת לבך.
  4. כנ"ל גם לגבי שימוש מוגזם בסימן השאלה ("?") באופן סידרתי.

אבל זה בסדר, זה מיישר קו עם הדרך שבה התנהגת עם אותו שוטר שעצר אותך: אתה טיפוס יהיר, שחצן, מתנשא וחושב שכולם נבראו רק כדי לשרת אותך. צר לי לנפץ לך את האשליה שאתה חי בה, אבל אתה לא שווה יותר מאף אחד מאיתנו, ממש כפי שאיש מאיתנו לא יותר שווה ממך. צא מהסרט שאתה חי בו.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שמע.. אני קורא את הת'רד הזה ואני פשוט לא מסוגל להבין למה לעזאזל אתה כל כך אידיוט שסירבת לבדיקה בגלל האגו שלך.

מה כל כך קשה לנשוף לתוך המכשיר המסכן הזה?

חוץ מזה, אתה חייב להפסיק להדגיש שאתה מגבניק, כי זה לא מעניין אף אחד. זה רק משקף את אורח החיים המושחת\והקומבינטורי שיש במדינה הזאת.

 

עכשיו נדפקת, ואני מציע שתיקח אחריות ותחשוב להבא שאולי כדאי לוותר על האגו שלך, וכדאי לחשוב כמה צעדים קדימה.

חוץ מזה הסיפור נשמע לי וכל חברי הפורום מאוד מפוקפק.

פורסם
ועוד משהו שכנראה אתם לא יודעים ברגע ששוטר עוצר לבדיקת אלכוהול הוא חייב למלא טופס חשוד בשכרות

אם ביצע בדיקת מאפיינים,הליכה,התנהגות,דיבור,הופעה,ריח,יד ימין/שמאל לאף ועוד כמה דברים(ויש לי את הטופס הזה בבית!!!)

 

אם לבדיקת נשיפה סירבת ואמרת שזה משפיל, עכשיו אתה מתלונן שהוא לא עשה לך בדיקת מאפיינים? :shock:

פורסם
בוא נסביר לכם , כנראה שלא הבנת ...

אני מעולם לא שתיתי אלכוהול לא סיגריות לא מתעסק בדברים האלה..

מה הקשר בין מה שכתבת לבין זה ששתית באותו ערב ? גם אני לא אלכוהליסט אבל לפעמים אני שותה. זה שתגיד לשופט שמעולם לא שתית לא יעשה הרבה רושם על אף אחד,או על השופט לצורך העניין.

להגיד לכם את האמת ? בחיים שלי לא עשו לי בדיקת ינשופון ובהתחלה לא ידעתי מזה .ואני שיא הרציני !

(וכן אני ערס וילדותי וילד ואגו ומה שאתם רוצים ...וגם צונג' ואיך שאתם רוצים תקראו לי )

לעניין:

אם השוטר/מתנדב היה בא לוקח אותי לצד מסביר לי את חומרת הסירוב אני הייתי עושה 10 פעמיים את הבדיקה הזאת .

אתה מנפנף כל שנייה בכך שאתה "שוטר" אבל לא יודע את חומרת מעשייך ? אז יש לך בעייה ואתה צריך להענש שבעתיים.

באותו רגע לא חשבתי מה יהיה ..

ועוד משהו שכנראה אתם לא יודעים ברגע ששוטר עוצר לבדיקת אלכוהול הוא חייב למלא טופס חשוד בשכרות

אם ביצע בדיקת מאפיינים,הליכה,התנהגות,דיבור,הופעה,ריח,יד ימין/שמאל לאף ועוד כמה דברים(ויש לי את הטופס הזה בבית!!!)

הוא חייב למלא את כל הדף הזה ..

איך רצית שהוא ימלא את הדף עם בדיקת מאפיינים אם סירבת לבדיקה הכי בסיסית של הינשופון ?

ואני צריך לחתום עליו מיד במקום האירוע ..והוא לא מילא ולא הביא לי לחתום על שום דבר..

אני לא אומר שלא עשיתי טעות , יש דרך להעביר ביקורת ..ואגב בשבילך אני נוב' 05..אני לא חושב שזה צונג'

אם לא היית צ'ונג,היית יודע שצ'ונג זו לא רק פונקציה של פז"מ,אלא גם פונקציה של התנהגות,וכן, צורת ההתנהגות שלך היא כמו של אחד שלפני יומיים קיבל את תעודת השוטר וחושב שהוא אלוהים.

יש לזה עוד שם,קוראים לזה "סגמת",וזה מתייחס לקצינים שרק לפני שנייה סיימו את בה"ד 1 וכבר חושבים שהם סגן הרמטכ"ל.

 

ועוד הפעם באמת אם אתם לא מאמינים שלא שתיתי פשוט אל תגיבו פה..אם הייתי שותה הייתי בא ואומר לכם ומתייעץ איתכם פה

למה אם כל הכבוד אתם לא השופטים שלי ולא החוקר ולא התובע..סה"כ באתי להתייעץ בדבר שקרה לי..לא מאמינים ? אל תגיבו לא צריך את התשובות הילדותיות שלכם..למרות שחלק פה מדברים לעניין.

לא מאמינים ??? פשוט אל תגיבו . שמרו את הביקורת לעצמכם.

 

אתה מתנהג ומתבטא כמו ילד,אני משער שאתה גם לא רחוק מזה.

 

בדרך כלל על הודעות כמו שלך אנשים פה יעירו ש"תסמונת החופש הגדול התחילה",אבל מאחר ואתה חייל אני פשוט אשער שגם תסמונת הרגילה בעיצומה....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני אישית לא מבין דבר אחד - אם באמת לא היית שתוי , מה בדיוק הבעיה שלך לעבור את הבדיקה ולהמשיך לנסוע בראש שקט ?

תחשוב לרגע קטן אחד , שאם היית מסכים לעבור את הבדיקה והיא הייתה יוצאת שלילית מבחינת השוטרים , היום היה לך רישיון .

 

עכשיו , בגלל שסירבת - תקבל בראש , כי הדבר נחשב כהודאה באשמה .

מצד שני , אין חוק שאומר שהם צריכים לקחת אותך לבית חולים ? לעשות בדיקת דם ?

אנשים פה כנראה שוכחים שהינשוף לא קביל בבית המשפט .

או שאני טועה וצריך לעבור את בדיקת הינשוף כדי להגיע לבית החולים ?

 

משהו פה נראה לי מקולקל וגם העובדה שהם עברו על הנהלים ויצאו אלייך בלי כובע ולא הסבירו לך את ההשלכות - אפשר להשתמש בזה לטובתך .

היו פה תקלות גם של השוטרים וגם תקלה מאוד חמורה שלך - שסירבת .

 

ואם סירבת על סמך האגו שלך של "יש לי תעודת שוטר , אני אראה לכם מי אני" אתה תפסיד הרבה מאוד בחיים שלך בגלל אותו אגו .

עכשיו זה רישיון - מחר זה דברים אחרים .

 

עצתי לך היא להילחם ולנסות להבהיר בבית המשפט כשתישפט , שהסירוב שלך היה כתוצאה מהיסטריה רגעית , בגלל שאתה נהג חדש , למרות שלא שתית .

אולי , אם אנשים שמבינים יותר ממני בפורום יוכלו לענות על הקטע של בדיקת אלכוהול בבית החולים , זה מה שיכול להציל אותך .

 

בכל מקרה אחר - קח את העונש כמו גבר , אל תיכנס למצבים נפשיים קשים כי בסופו של יום אתה אחראי לעצמך ולאגו שלך , בפעם הבאה - חשוב פעמיים לפני שאתה מנפנף בתעודה שלא שווה כלום מול שוטר בתפקיד .

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
בוא נסביר לכם , כנראה שלא הבנת ...

אני מעולם לא שתיתי אלכוהול לא סיגריות לא מתעסק בדברים האלה..

להגיד לכם את האמת ? בחיים שלי לא עשו לי בדיקת ינשופון ובהתחלה לא ידעתי מזה .ואני שיא הרציני !

(וכן אני ערס וילדותי וילד ואגו ומה שאתם רוצים ...וגם צונג' ואיך שאתם רוצים תקראו לי )

לעניין:

אם השוטר/מתנדב היה בא לוקח אותי לצד מסביר לי את חומרת הסירוב אני הייתי עושה 10 פעמיים את הבדיקה הזאת .

באותו רגע לא חשבתי מה יהיה ..

ועוד משהו שכנראה אתם לא יודעים ברגע ששוטר עוצר לבדיקת אלכוהול הוא חייב למלא טופס חשוד בשכרות

אם ביצע בדיקת מאפיינים,הליכה,התנהגות,דיבור,הופעה,ריח,יד ימין/שמאל לאף ועוד כמה דברים(ויש לי את הטופס הזה בבית!!!)

הוא חייב למלא את כל הדף הזה ..ואני צריך לחתום עליו מיד במקום האירוע ..והוא לא מילא ולא הביא לי לחתום על שום דבר..

אני לא אומר שלא עשיתי טעות , יש דרך להעביר ביקורת ..ואגב בשבילך אני נוב' 05..אני לא חושב שזה צונג'.

 

ועוד הפעם באמת אם אתם לא מאמינים שלא שתיתי פשוט אל תגיבו פה..אם הייתי שותה הייתי בא ואומר לכם ומתייעץ איתכם פה

למה אם כל הכבוד אתם לא השופטים שלי ולא החוקר ולא התובע..סה"כ באתי להתייעץ בדבר שקרה לי..לא מאמינים ? אל תגיבו לא צריך את התשובות הילדותיות שלכם..למרות שחלק פה מדברים לעניין.

לא מאמינים ??? פשוט אל תגיבו . שמרו את הביקורת לעצמכם.

הצורך שלך לעמוד על שלך, מובן לחלוטין. אני למשל לא מטיל ספק בדבריך, אלא שאני, כמו כל האחרים כאן, איני הכתובת. חבל שנהגת שלא בחכמה, אבל זה כבר נעשה ואין טעם מבחינתך לבזבז אנרגיה כאן, זה פשוט מיותר. העצה היחידה הסבירה שקבלת כאן היא לפנות לעו"ד שמתמחה בענין, הוא כבר ידריך אותך לענין מזעור הנזק.

פורסם
משהו פה נראה לי מקולקל וגם העובדה שהם עברו על הנהלים ויצאו אלייך בלי כובע ולא הסבירו לך את ההשלכות - אפשר להשתמש בזה לטובתך.

אולי מספיק עם הניסיונות הנואלים להיאחז בטיעון מעורר הרחמים הזה?

תגיד שהמכשיר לא היה מכויל

תגיד שהשוטר לא באמת זיהה שזה אתה

תגיד שלא הוסברו לך השלכות הסירוב להיבדק

 

אבל בחיאת, די כבר להשתמש בתירוץ הלעוס ודבילי הזה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אם היית גבר אמיתי ולא חכמולוג היית עושה את הבדיקה כשהגעת לתחנת המשטרה ויוצא נקי מכל העסק.

 

איך הרגשת השפלה? מה משפיל בלעשות בדיקת אלכוהול? אתה פשוט חכמולוג שחושב שכל העולם שלו.

 

אם לא עשית את הבדיקה כי ידעת ששתית מעל המותר אז דמך בראשך.

 

 

בגלל אנשים כמוך חושבים שהמשטרה עושה צחוק מכולם.


×
×
  • תוכן חדש...