Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את כל הסמכות שלי,את כל מה שהיה לי כלפי התעודה ..הוא הוריד ברגע.

האופן שהוא פנה אליי וביקש למרות שהצגתי את עצמי כשוטר מנעה ממני להבדק.

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאחרונה צצים הרבה מקרים שבהם נהגים ששתו ונתפסו שיכורים[אחד מהם הרג מישהי], זוכו מכל אשמה מאחר והשוטרים לא מילאו את הניירת נכון.

 

 

לעניינו, קח עו"ד,

מחר בבוקר, תבקש לעשות עימות עם המתנדב, תכין מין כתב תביעה כזה בעל פה בו אתה מאשים מאשים מאשים ומאשים,

אל תשכח שכאחד שמשרת במג"ב, אתה נחשב לשוטר לכל דבר[במקום מסויים אבל עדיין שוטר].

----

פורסם

שוב, מה אתה מנסה להשיג בשרשור הזה?

 

עשית טעות, התנהגת כמו ערס. מה מקור הטעות או ההצדק לה, ממש לא משנה בשלב זה.

 

עכשיו יש לך שתי אפשרויות לשלם על הטעות (שכן על טעויות משלמים). או ברישיון שלך, לתקופה די ארוכה, או לעו"ד, שיגביר את סיכוייך לצמצם את הנזק הקיים או הצפוי ואם אכן השוטרים/מתנדבים פישלו בכמה נקודות כפי שכתוב, אולי יש לך סיכוי. הבחירה שלך.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

זה לא מעניין אם אתה ראש הממשלה. אתה על ההגה. בא אליך בודק שנמצא כרגע מעליך ובידו הסמכות לבדוק

אותך, מתנדב או לא, הוא כמו שוטר תנועה.

סירבת ? דינך כדינו של נהג שיכור.

 

קראתי היום בעיתון שמתחילת השנה נתפסו 5,300 נהגים כשהם שיכורים. וזה רק במשך 8 חודשים.

תפסיקו עם זה כבר, אתם תהרגו את כולנו.

פורסם

הבעיה היא שהוא חיפש אותי ..הוא אמר שלא השתלבתי טוב לתנועה-איתות,ושהם לא היו חגורים מאחור..

בקיצור רצה לדפוק אותי עד הסוף אני חושב בגלל שאמרתי לו איפה הכובע ?! וביקשתי מהם את המספר האישי.

אז ככה:

אחד מהשוטרים היה בלי כובע שהם עצרו אותי

לא הסבירו לי את חומרת הסירוב לבדיקה.

לא עשו לי בדיקות נוספות של אלכוהול.

השאירו 4 ח'ברה שתויים מתים עם רכב ומפתחות בשוליים של כביש ולקחו אותי לתחנה (20 דקות נסיעה)

אחח כמה שזה היה יכול להגמר באסון (מה שווה כל מה שעשיתי שהסעתי אותם הבית אם הם(השוטרים) השאירו אותם שעתיים ככה)

וסירבו לבקשתי לקחת איתי חבר שהיה פיקח מבין ה-4.

 

זה יכול לעזור לי בצורה כלשהי ? ?

 

באמת תודה רבה לכל מי שעוזר לי ..המצב הנפשי שלי מדרדר

זה מה שהיה חסר לי בתקופה הזאת אפשר להגיד הקש ששבר את גב הגמל. :(

פורסם

עוד דבר שאני לא יודע איך לא עלה פה .

אם אתה משרת ביחידה מובחרת ,אז מפקד היחידה מכיר אותך .

 

יכול מאוד להיות שהוא אכל מאותו מסטינג של השוטר שהולך לקחת לך את הרשיון.

הוא יכול להעיד על האמינות שלך .

במידה שהוא באמת מכיר אותך כאמין מאוד.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

1. זה שיש לך תעודה של שוטר או לא משנה מה, לא הופך אותך לאיש אמין

 

2. התנדב לא חייב לך שום דבר וזכותו לדרוש ממך בדיקת אלכוהול כמו שהוא יכול לבקש לבצע בדיקה כזאת גם לראש הממשלה

 

3. תפסיק לשחק אותה אבו עלי שוטר או לא יודע מה, אתה אזרח כמו כולם והתעודה שיש לך אתה יכול רק לנגב איתה ולא מעבר. היא לא נותנת לך שום זכות לעבור על החוק (ואתה עברת ברגע שסרבת להיבדק)

 

זה מה שנקרא "השתן עלה לראש"

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
את כל הסמכות שלי,את כל מה שהיה לי כלפי התעודה ..הוא הוריד ברגע.

האופן שהוא פנה אליי וביקש למרות שהצגתי את עצמי כשוטר מנעה ממני להבדק.

אני מאוד מקווה בשבילך שתצליח לצאת מזה נקי, אבל.. מאוד מפריע לי שאתה חושב שבגלל שהצגת למתנדב תעודת שוטר, אז יש לך פטור מלהיבדק. לא משנה אם אתה חייל/שוטר/ראש ממשלה (כן בטח), חובה על כל אחד להיבדק אם מבקשים ממנו.

פורסם

הוא חיפש אותך כי מגיע לך. אתה שאמור לשמש דוגמא למדינה ולחבריך שהיו כולם שיכורים עושה שטויות ומנסה לנפנף את זה עם התעודה שלך ?

 

אומי, למה אתה נותן לו רעיונות איך לצאת מזה ?

זאת הבעיה של המדינה הזאת, כולם מקומבנים עם כולם ועושים מה שהם רוצים. מאפיה אחת גדולה, הסנדק פראייר לידכם.

עד שזה לא יפגע בבית הפרטי שלכם אתם לא תתעשתו ולא תבינו עד כמה המצב חמור פה. בין היתר על הכבישים.

פורסם

אני לא מבין מה קשורה העובדה שהזדהית בפניו כשוטר ונעלבת, עשית את מה שעשית ובגלל שאתה שוטר אז הוא היה אמור לוותר לך ולאחל לך דרך צלחה?

פורסם
1. זה שיש לך תעודה של שוטר או לא משנה מה, לא הופך אותך לאיש אמין

 

2. התנדב לא חייב לך שום דבר וזכותו לדרוש ממך בדיקת אלכוהול כמו שהוא יכול לבקש לבצע בדיקה כזאת גם לראש הממשלה

 

3. תפסיק לשחק אותה אבו עלי שוטר או לא יודע מה, אתה אזרח כמו כולם והתעודה שיש לך אתה יכול רק לנגב איתה ולא מעבר. היא לא נותנת לך שום זכות לעבור על החוק (ואתה עברת ברגע שסרבת להיבדק)

 

זה מה שנקרא "השתן עלה לראש"

 

מסכים מילה במילה ומחזק את דבריו של תומר.

במיוחד עם המודגש

 

לפותח האשכול - אני לא רואה שום סיבה שאתה צריך לצאת זכאי מכל העניין, סירבת להבדק מגיע לך להענש ולא משנה אם שתית או לא.

 

אם באמת לא שתית, מדוע סירבת להבדק, הרי אין מה להסתיר, לא?

 

אם שותים לא נוהגים נקודה.

פורסם

מה לא מובן שלא הייתי שתוי ?

ברגע האחרון ירדתי מהאוטו של ההורים שלי ולקחתי את האוטו של החבר..

תאמין לי שההורים שלי לא היו נותנים לי לנהוג גם אם הייתי שותה כוס אחת ..או שהיו חושדים בטיפה שאני שתוי..

אז תעשה לי טובה במקום לזיין ת'מח ..אני מבקש פה עזרה ולא מישהו שיעביר ביקורת ? למה אם כל הכבוד הביקורת שלך לא הכי עוזרת לי עכשיו . ובקשר לתעודת שוטר? גם שאני מסכן את החיים שלי בתוך כפרים של פלשתינאים בשביל שאתה והמשפחה שלך תשנו בשקט.אמרת לי פעם תודה ? עד שלא יקרה משהו למשפחה שלך , לא תלמד להעריך .

פורסם

רצית לדעת מהו העונש?

הנה:

http://www.advoman.com/%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%94%D7%91%D7%A9%D7%9B%D7%A8%D7%95%D7%AA/%D7%A1%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%9C%D7%94%D7%99%D7%91%D7%93%D7%A7%D7%91%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%95%D7%AA%D7%90%D7%9C%D7%9B%D7%95%D7%94%D7%95%D7%9C/tabid/160/Default.aspx

 

יכולת למנוע את כל הכאב ראש הזה, ביזבוז הזמן והכסף, ע"י בדיקת אלכוהול פשוטה ולצאת מזה בשקט, בהנחה שלא שתית.

פורסם

בלי לפגוע, הדברים שאתה אומר הם צביעות.

 

אם כבר, אז להפך, אתה בתור שוטר אמור להוות דוגמה לאחרים וללכת להיבדק ולהוכיח לכולם שאתה לא נוהג שיכור.

 

מה השפלה בזה? השוטר והמתנדב עשו את העבודה שלהם ואתה עוד מעז לזלזל בהם?


×
×
  • תוכן חדש...