Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למען האמת - האילייט לא זקוקים ליותר מ5 עד 7 ליטר בשביל לתת תוצאה מירבית.

 

8 עד 12 זה אפילו מוגזם.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השאלה עם הוא יתאים לסגנון מוזיקה שאני שומע יותר שחורה והוס וכ'ו.

 

על איזה סקאן ספיק/סיז/גנסיס/היבריד אתה/אתם מדברים?

אני לא רוצה להגיד שזאת לא מוזיקה, ברור שזאת מוזיקה. אבל אלו לא יצירות לשמיעה או משו מיוחד שדורש כאלו רכיבים.

אתה צריך סאב/מיד-באס/טוויטר חזקים ושלום על ישראל.

הייתי מציע לך לשמוע כמה רמקולים של פוקל ואם אתה חושב בכל זאת על חברות ברמות כאלו

אז אולי היבריד-אודיו (גג) כי לפחות המחיר שלהם טוב באמת.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מנאל זה אחת היציאות הכי מטופשות ששמעתי !

 

אני מבין שיש פה בפורום אנשים שהולכים לפי

"תרד הדיסקים לאודיופיילים"

ופתאום זה מה שהם שומעים

 

סליחה אבל זה קישקוש !

 

יום טוב.

פורסם
על איזה סקאן ספיק/סיז/גנסיס/היבריד אתה/אתם מדברים?

אני לא רוצה להגיד שזאת לא מוזיקה, ברור שזאת מוזיקה. אבל אלו לא יצירות לשמיעה או משו מיוחד שדורש כאלו רכיבים.

אתה צריך סאב/מיד-באס/טוויטר חזקים ושלום על ישראל.

הייתי מציע לך לשמוע כמה רמקולים של פוקל ואם אתה חושב בכל זאת על חברות ברמות כאלו

אז אולי היבריד-אודיו (גג) כי לפחות המחיר שלהם טוב באמת.

 

:shock2::hihi::drinking::roflmao::biggrin2::bday::mm_tongue

 

שמעת פעם הקלטה טובה של def mos? או את go to sleep של אמינם?

 

בשביל להעביר כזאת כמות של באס אתה חייב "רכיבים טובים" - וכן, פוקל גם מעולים - אפשר להכניס את האוטופיה לרשימה אבל אני לא חושב שהם מתחרים בוופרים כמו של הלגטייה או סקאן ספיק. שוב - זה כבר עניין אישי של טעם.

 

go to sleep :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני נאלץ לגבות את ידידי רוני, יש לפנינו אדם שמעוניין להשקיע ברכיבים איכותיים ונשמעים כאן קולות שמנסים להוריד אותו מהנושא ואיני מבין את הסיבה. בלי להיכנס ליותר טוב או פחות טוב כולנו הרי מבינים שלא משנה מה הסגנון המוסיקלי המועדף עליו, אין ספק שהוא ישמע טוב יותר בסט של לגטיה מאשר בסט של פיוניר.

למכירה DLS ULTIMATE 3 WAY

פורסם

חברים אני לא חדש בנושא, ויש לי את המידע בנושא הסאונד לרכב, אני מעלה שרשור כי תמיד טוב לשמוע מה אנשים אחרים חושבים מניסיון שלהם, ואני כן שומע דברים אחרים חוץ משחורה הוס פופ וכ'ו וכ'ו... אני שומע מגוון רחב של מוזיקה, אני פשוט מדגיש שרוב הזמן אני שומע את הסגנונות הנ"ל.

 

מה טווח המחירים של היבריד-אודיו ?, ויש בכלל יבואן ?

ואיזה מבין הסקאן הכי מתאים לאוטו (למרות שהם לא תוכננו מראש לאוטו).

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם
לפני שבוע אמרת שUSHER יותר טובים מסקאן-ספיק.

היום זה הייבריד אודיו, ומחר מה?

 

בנוסף, לסקאןספיק יש לפחות 30 דגמים שונים לוופרים בגודל 7 אינטש שהם מסדרת הרוויליטור (מנוןע SD-1) אז מה, את כולם שמעת?

שמעת בכלל את הלגאטיה?

 

אין ספק שהייבריד אודיו היא חברה מעולה, רק לראות את הוופר של הקלארוס עובד בדלת בשביל להבין שמדובר על אלמנט איכותי שהוא מאוד מהיר ,יורד נמוך ומדוייק.

ובטח ובטח לגבי הלגאטיה.

מבחינת תמורה לכסף מדובר על מוצרים מעולים.

 

הענין של מתאים לרכב או לא, זה פשוט קשקוש.

רמקול זו אחת ההמצאות היותר פשוטות שקיימות.

ההבדל בין אלמנט לבית לבין אלמנט לרכב זה שוני בהתנגדויות עבודה (לרכב זה יהיה 4 אוהם) ולפעמים בחומרים שיהיו עמידים יותר בחום וכדומה.

ואם נתקין את הוופרים בקיק-פאנל או בתיבה אטומה על הדלת, מה אז? נתעלם בעצם מכל הקשור לחום ולרטיבות.

 

אבל עדיין, כמו שכתבתי לפני זה, 99.9% מהוופרים\מידבאסים בעולם, לא בנויים לעבוד ברכב בנפח של דלת סטנדרטית.

רבע'ק!, אפילו האילייט של מורל צריך לנגן בתיבה אטומה של 8-12 ליטר.

אז מה? האילייט לא מתאים לרכב?:roll:

 

אין עודהרבה אלמנטים שיודעים לעבוד בנמוכים כמו הסקאן-ספיק, זה לא וופר זה ממש סאב קטן של 7 אינטש.

 

Usherטוב יותר מהסקאןספיק . הלגטיה טוב יותר משניהם , כן . אם בשבוע הבא אגיע להארה נוספת אתייעץ איתך קודם . רמקול זה דבר פשוט כן , למה עד עכשיו לא המציאו דרייברים מעולים כמו הלגטייה ? ואקוסטיקה זה בכלל לא דבר פשוט כמו שאתה אומר .

לא לקח את התרופות שלו.

פורסם

אלמנט נוסף שאתה יכול להכניס בקלות בתור אופציה. הוא הוופר של האוטופיה הישן.

ואליקו יכול להעיד. שכאשר הוא מוגבר כראוי (ואצלי הם מקבלים 205W RMS כל אחד אקטיבית)

הם שוברים את הדלת.

 

הסיס סט עדין. לדעתי הוא לא יתאים לך. הוופר לא יתן לך את הכוח שאתה צריך.

הסקאנספיק. איזה דגם אתה מדבר?

וההיבריד אודיו. לא שמעתי. אבל מבקורות והמון שיחות עם אליקו. תחשוב עליו. כי הוא אופציה מעניינת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
Usherטוב יותר מהסקאןספיק . הלגטיה טוב יותר משניהם , כן . אם בשבוע הבא אגיע להארה נוספת אתייעץ איתך קודם . רמקול זה דבר פשוט כן , למה עד עכשיו לא המציאו דרייברים מעולים כמו הלגטייה ? ואקוסטיקה זה בכלל לא דבר פשוט כמו שאתה אומר .

 

מה שיפה זה שמה שאתה יודע היום מהנדסים שבונים רמקולים כבר 30 שנה עדיין לא יודעים:roll:.

 

מבחינה מקצועית נטו -אני לא מתחיל להכנס פה לוויכוחים- אלא מעמיד עובודות על דיוקן.

 

הסקאן ספיק רווליטור הוא אלמנט שאין לו שום מתחרים מבחינת היכולת שלו לנגן את התדרים הנמוכים(30-300HZ).

הוא יורד יותר נמוך מכולם, הוא מנגן את אותם תדרים בעוצמה חזקה יותר, אלמנט בעל הפרדה מעולה בין התדרים.

כל הרעיון של וופר הוא לנגן את התחום הנ"ל, אתה יכול להגיד שאת תחום המיד הוא לא מנגן הכי טוב שבעולם, אני אסכים אבל גם אוסיף באותה נקודה שבדיוק לשם כך המציאו את ה"מידריינג".

בסופו של דבר מבחן התוצאה אומר שלא סתם חברות שמייצרות רמקולים שנים על גבי שנים כמו PRO-AC,SONUS FABER,VIENA ACOUSTICS

כולם ועוד רבים משתמשים בדרייברים של טימפאני בכלל וסקאן-ספיק בפרט.

 

לפי מה שאתה אומר הם יכלו לקחת את הUSHER ולחסוך חצי מעלות הדרייברים.

 

עזוב, מה הם כבר מבינים..

:roll:

 

גם אלפיין,ג'נסיס וזטק לא מבינות כלום מהחיים שלהם, הרי הם לקחו כולן את הרווליטור כספינת הדגל שלהם.

אבל כנראה שזה לא מספיק טוב, היו לוקחים את הUSHER, גם נראה(פיזית) אותו דבר וגם עולה חצי, מה רע?

 

הקטע הכי חזק זה שהסקאן-ספיק זה אלמנטים כלכך טובים שUSHER קמו כחברה שמעתיקה אותם.

under construction..

פורסם
איזה כיף לראות הודעות כאלה בפורום - באמת כיף.

 

יש כאן מישהו עם ScanSpeak 3WAY? הכי פשוט זה לשמוע את שניהם ולהחליט. סיז יש. אתה כבר מבין ששניהם איכותיים ביותר.

 

רועי, הדרישה גבוהה.., אתה מתבקש להשלים זאת:lol: [במפגש הבא, תמכור זמני האזנה ברכב שלך ובכסף תרכוש מידריינג']

פורסם
מנאל זה אחת היציאות הכי מטופשות ששמעתי !

 

אני מבין שיש פה בפורום אנשים שהולכים לפי

"תרד הדיסקים לאודיופיילים"

ופתאום זה מה שהם שומעים

 

סליחה אבל זה קישקוש !

 

יום טוב.

 

אין לך מה להפגע ממני שוב ושוב רוני ידידי היקר..

אני ידגיש זאת שוב:

הבחור אמר שהוא שומע שחורה והאוסים

נגיד והוא שומע את הכמה דיסקים בודדים האכותיים בתחום שזה כמה של אמינם והואסים נגיד והוא לא שומע עופר נסים אלא דיסקים של יוצרים אירופאיים (טיאסטו וחבריו), כאן עוד יש מה לחשוב על רכיבים באמת איכותיים

כמו ההיבריד אודיו שעושים מהפך עולמי כיום (ועל זה כל הכבוד למהנדס שלהם!!)

ונגיד ונוסיף שהבחור שומע דיסקים אורגינליים או לפחות מועתקים אחד-לאחד מאורגינל או לוסלס וכו'..

וניצא מנקודת הנחה שהוא לא שומע שרים של 50CENT בקובץ 160-320 קילובית..

 

אם כל זה מתקיים! אני לוקח את המילים שלי בחזרה!

 

יום טוב לכל האודיופילים.

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הסיס סט עדין. לדעתי הוא לא יתאים לך. הוופר לא יתן לך את הכוח שאתה צריך.

 

מצחיק לשמוע את זה מבן אדם שהיה בטוח שיש לי סאב ברכב, אמנם "סאב קטן", אבל עדיין היית בטוח שהוא שם :wink:

 

אחרי שעברתי כמה וכמה סט אפים ברכבים שלי, אני אומר היום בביטחון שאני מאוד מרוצה מהסט הנוכחי שלי ונכון לרגע זה אני לא מתכוון, רוצה או חושב להחליף או לשדרג אותו, אני נהנה מכל רגע איתו.

 

אני קצת חולק על מה שעודד אמר(תסלח לי:oops:) וחושב שהסיז הוא מיד-באס מצוין אם כי הוא רחוק מלהיות מיד-וופר, התחום הנמוך שלו, איזור ה-50Hz לא להיט, אבל עם סאב טוב(כמו ה-AA Assassin שהיה לי תקופה ברכב והיה מצויין ומפתיע מאוד) הסט הזה בתצורת 3Way הוא לא פחות ממושלם עבורי.

 

אני מסכים עם אדי בעניין חוסר ה"אוויר" בטוויטרים, אבל לא רואה(שומע) את זה כחיסרון, לא יודע להצביע אם זה הטוויטר או הסט כסט שלם - אבל זה הסט הכי נאמן למקור שיצא לי לשמוע, אם זה בווקאל מדהים(שקפץ עשרות מונים מאז שצירפתי את המיד), אם זה במכת תוף, בפריטת מיתרים, בחיצרוץ ובכלי נשיפה בכלל, הכל נשמע פשוט ואמיתי.

 

ועם כל מה שכתבתי, לפי הדרישות שלך, הסיז לדעתי יהיה הסט שהכי פחות יתאים לך, המידבאס של הלגאטיה אכן יותר עוצמתי ומגיב יותר טוב בתדרים הנמוכים היותר ויחד עם זאת מתפקד מעולה גם בתדרי המיד ולכן יוכל לתפקד כסט 2Way ומצד שני יש לך את האופציה של ה-SS שהוא וופר לכל דבר, יתן לך באס ובכמויות רבות אבל לא יוכל לתפקד בשום מצב כסט 2Way, החוסר במיד מאוד מורגש.

 

איציק.

פורסם
אני לא רוצה להגיד שזאת לא מוזיקה, ברור שזאת מוזיקה. אבל אלו לא יצירות לשמיעה או משו מיוחד שדורש כאלו רכיבים.

 

 

הוא לא פירט איזה להקות/הרכבים/זמרים/ות הוא שומע. מוסיקה שחורה זה דבר מאד כוללני ומאד רחב. זה לא רק גנגסטה ראפ.

 

ג'אז גם 'נחשב' למוסיקה שחורה. אז אם אודיופיל יושב בבית עם ציוד היי-אנד ב100K ומאזין לג'ון קולטריין ולסקסופון שלו הוא גם

 

נחשב לילד MTV חובב50CENT? ובלוז? וR&B? וסול? ועוד מיליון ואחד תתי הז'אנר. זה קודם כל. שנית, זה מה שהוא אוהב

 

לשמוע והוא רוצה לשמוע את מה שהוא אוהב הכי טוב שאפשר.

 

 

ואפרופו קובץ 320, אמנם יש כאן כמה 'כבדים' שאכלו את הכובע במבחן עוור גם על 192, אבל זה לא מונע ממני להשתדל, חוץ מדיסקים מקוריים כמובן, להאזין לפלאקים, לאייפים ולוויבים. משתדל. וברור שאם כוונתך הייתה לשימוש בקבצים ממקורות לא ידועים, ובאיכות מפוקפקת, אזי אתה צודק לגמרי ששימוש במערכת בעלת רכיבים ברמה גבוהה, לא רק שלא תשמיע אותם טוב יותר, אלא להיפך. אצלי המערכת ממש 'מקיאה' לי אם אני מאכיל אותה 128. בדקתי זאת שוב ושוב.

פורסם

מנואל אני עדיין חושב שמה שרשמת היה שטות מוחלטת

ומראה את השחצנות שיש באנשים .

 

זה הכל

 

אם אני שם סיז , ג'נסיס , דאנון , טרו ועוד קללות טובות כאלה

 

זה אומר שאני צריך להתחיל לשמוע FOCAL No1 ' No2 וכו .

פינק פלויד ? מהעוד ?

 

אולי בשביל הסטים האלה צריך מינימום MERC SL600 ?? אה ?

דוגרי ככה אתה נשמע.

וזה לא נעים .


×
×
  • תוכן חדש...