Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצחיק לשמוע את זה מבן אדם שהיה בטוח שיש לי סאב ברכב, אמנם "סאב קטן", אבל עדיין היית בטוח שהוא שם :wink:

 

איציק.

 

תשמע. הסט בהחלט איכותי ונותן מיד ובאס טוב. אבל יש הבדל לעובדה שהוא יורד נמוך יפה. ויודע לתת חזק בנמוכים.

אתה מוזמן לשמוע אצלי פעם אחת. ותאמין לי שהוופרים שלי מפרקים את הרכב.

הסט שלך יודע לרדת נמוך יפה. אבל הוא לא חזק שם. יהיה לו קשה לנגן חזק תדרים נמוכים.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני קצת חולק על מה שעודד אמר(תסלח לי:oops:) וחושב שהסיז הוא מיד-באס מצוין אם כי הוא רחוק מלהיות מיד-וופר, התחום הנמוך שלו, איזור ה-50Hz לא להיט, אבל עם סאב טוב(כמו ה-AA Assassin שהיה לי תקופה ברכב והיה מצויין ומפתיע מאוד) הסט הזה בתצורת 3Way הוא לא פחות ממושלם עבורי.

איציק.

 

אני דווקא מסכים איתך לכל מילה ואולי לא הייתי ברור, הכל שאלה של טרמינולוגיה.

הסט הזה עובד מצויין בכל מה שקשור ל-70 אולי אפילו 60 הרץ ומעלה וגם אצלי הוא משתלב מעולה עם הסאב (Focal 33K).

 

אני לא טיפוס של עדר, ולא שמעתי עדיין את הלגטיה, אבל מהזמן הקצר שאני בפורום לצערי למדתי שיש כאן לא מעט "עדרים" ועוד חצי שנה כולם יעברו למשהו אחר.

 

סיז זו לא חברה שנולדה אתמול והם מייצרים רמקולים ברמות הגבוהות (הכל יחסית כמובן).

 

לגבי הסקאן ומה שגרין מאסטר טוען. הסקאן הספציפי שהוא מדבר עליו בעל Vas של 42 ליטר.

אשמח אם תפנה אותנו למקום שמדבר על נפח תיבה קטן יותר.

אנימאמין שכשסיז יצרו את סדרת האקסל הם לא בדקו אותה ברכב ולא עשו התאמות לעמידות וסאונד. אני מקווה מאד להאמין שכך עשו עם סדרת הרפרנס לא פעם ולא פעמיים (כנ"ל לגבי סקאן ספיק) וזו הסיבה שאני לא מתכוון לקנות רמקול שמיועד לבית ולהתקין אותו ברכב (למע רמקולים של פירלס הדנית שהיו לי הרכב מחוסר תקציב לפני 10 שנים - יהי זכרם ברוך).

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

בנוסף לתגובתו של עופר גם לפי דעתי הוופר של SS לא יכול לתפקד במערכת 2way מכיוון שהתחום של המיד החסר מורגש וזה הדבר הראשון שמרגישים בכניסה לרכב של רועי, הוופר עצמו מדהים מבחינתי ויורד נמוך והטוויטר הוא הטוויטר הכי מדהים שלי לפחות יצא לשמוע ושמעתי הרבה מאד והוא גם לוקח את הטווטר של BRAX ללא ספק.

המיד ישלים קריטי בסטאפ הזה.

פורסם

עדר ? , סלח לי, אבל עם תוצאות קשה להתווכח.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם
אני לא טיפוס של עדר, ולא שמעתי עדיין את הלגטיה, אבל מהזמן הקצר שאני בפורום לצערי למדתי שיש כאן לא מעט "עדרים" ועוד חצי שנה כולם יעברו למשהו אחר.

 

היות ולא שמעת את המוצר ולא הכרת לעומק עדיין את HAT אני לא חשוב שזה ראוי לדבר על עדר בנושא. אתה מוזמן לקרוא ביקורות בחול ובפורומים שונים על המוצרים של החברה לקבלת רושם אמיתי וכמובן גם מוזמן לשמוע אצלי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני בחיים לא ייגע בלמבורגיני אחרי שראיתי שכל ילד בדובאי ובאבו דאבי קנה אחת או שתיים. ממש עדר:wink::lol:

 

למה לפסול דבר רק משום שרבים [עלק רבים] משכילים לרכוש מוצר ברמה כזו ובמחיר הגיוני. אתה קורא מאמרים והסברים של סקוט בוואלדה ואתה נפעם כמה עמוק הוא נכנס לפרטים בתכנונים שלו. ולא, עדיין לא שמעתי את הלגטיה אך מהאזנה לקלאורוס אני מבין כבר לאיפה זה זורם..

 

יש חבר'ה שיחפשו תמיד להיות בעלי רכיבים נדירים/אקזוטיים וזה יפה כשלעצמו, מגוון את ארצנו עם דברים נוספים ופחות פופולריים, וזה מקסים. אני לגמרי בעד שזה יתפתח בכוון הזה. אבל צריך לשפוט רכיבים על פי אמת מידה אובייקטיבית ולא לשלול כי זה IN עכשיו. ונכון, עוד חצי שנה משהו אחר יהיה כאן IN. אז מה? טרנדים יש תמיד ובכל מקום. גם בפורומום נחשבים בחו"ל יש את שלושת-ארבעת-חמשת המוצרים הפופולריים ומסביב אקזוטיקות במינון נמוך יותר.

פורסם

אני אמרתי ואני יגיד את זה שוב אני שומע את כול מגוון המוזיקה !! ואני שומע גם הרבה דיסקים מקוריים, החל pinkfloyd דרך joe satrian ו steve vai Depeche Mode ועד כאלה ואחרים פשוט אמרתי שאני גם שומע שחורה וכמו שאמרו כבר זה תחום מאוד נרחב החל מR&B ועד ג'אז וכ'ו.

 

בכול מקרה ההתלבטות העיקרית כרגע היא בין הסיז להייבריד אדיו, חברים אני לא מחפש לפרק לעצמי את הדלת בקיקים של מיד באס אבל מחפש לשמוע אותו נקי ובעוצמה טוב.

 

לפי מה שהבנתי מיגאל בנץ אין כרגע איפה לשמוע את ההיבריד, וזה מהווה בעיה לא קטנה כי גם אחרי קריאה בפורמים בחו"ל עדיין זה מהווה בעיה כי אין כמו לשמוע באוזן. השאלה אם הם עובדים יותר טוב מהסיז בתחום הנמוך של 60 הרץ בערך ?

 

מה גם שלסיז קיבלתי כבר מחיר לשניי זוגות של מיד באס.

ציינתי כבר שאני עובד בWAY3, חוץ מהפוקל אוטופיה הישן אין עוד משהו שיוכל להכנס למשוואה הזו בלי לקפוץ למדרגות של 15K לזוג ? :-)

 

והכי חשוב תודה לכול העזרה עד עכשיו

יום טוב ...

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

אתה יכול לשמוע את הקלארוס אצל אליקו - זה יתן לך מושג יפה מאוד למה לצפות בקשר ללגטייה

 

ואת הלגטייה אפשר לשמוע אצל עופר בתקווה ויצא לי להפגש איתו במפגש הקרוב (אם הוא יגיע)

 

אני מת להשמעה כי את הוופרים של הלגטייה עוד לא בחנתי בעצמי וממה ששמעתי בקלארוס - :shock: (זה אומר את הכל)

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני מעריך שסוף שבוע הבא הסיפור של המערכת שלי יהיה מוכן ואפשר יהיה לשמוע אצלי את הלגטיה למי שמעוניין. בכל מקרה למפגש הקרוב כאשר הרכב יהיה מוכן אני כמובן יבוא ואשתדל להשמיע לכל מי שירצה.

 

לגבי מה יותר חזק הסיז או הלגטיה -

הרושם שקיבלתי הוא שהמידבאס של הלגטיה יותר בועט ועם אימפקט יותר משמעותי . אבל זה רק רושם וזה תלוי בכיוונים ולא מדובר בהשוואה ראש בראש שממנה אפשר להסיק מסקנות מדויקות.

 

שוב , יש לך את האופציה לשמוע את הסטים , אין יותר טוב מזה .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

1.חבל שיש פה אנשים שמשנים את הרגלי השמיעה שלהם רק בגלל הרמקולים

 

לדעתי מי שמחליף סגנון מוזיקה לפי רמקול לא באמת נהנה ממוזיקה, למרות כל הסטים שהחלפתי וכל הגנסיס והשמנסיס נשארתי עם אותה מוזיקה שאני אוהב. וכן אפילו אלקטרונית כבדה או ישראלית שמוקלטת במחסן. אז מה אם מישהו שומע הקלטות של מואזין בשכם במערכת של 30K. כל עוד הוא נהנה מהמוזיקה?

 

אנשים נראה לי יותר דואגים למערכת כמו הורים ברמת "יש למערכת הרבה פוטנציאל" ומרגישים חייבים לעבור לסגנון שיותר ימצה את המערכת. אז אולי פינק פלויד נשמע יותר טוב ואפילו מדהים עם כל הפירוט אבל מה זה שווה אם בן אדם מסויים לא אוהב אותם?

 

גם השרשור למוזיקה אודיופילית לא הובן בכלל ואנשים הדביקו לשם מוזיקה שנשמעת לדעתם טוב. בשרשור הזה המטרה הייתה לצרף מוזיקה שהוקלטה באיכות מסויימת ולא מוזיקה "יפה".

דיסק אודיופילי קלאסי לדוגמא זה דיסק שאפילו מגיע עם עטיפה על הדיסק שמראה את המיקום של כל כלי על הבמה.ומעטים האנשים שאכן צרפו לאותו אשכול כאלו דברים, אם בכלל

 

אתם אוהבים ציוד או מוזיקה? כי המטרה מבחינתי זה לשמוע מוזיקה כמו שצריך ולא לשמוע מוזיקה שנשמעת במערכת "אודיופילית" וראיתי כבר כמה אידיוטים שנהנים משמיעת דיסקים לבדיקת מערכת בזמנם החופשי "כי זה נשמע פצצה".

 

2. על הלגטיה קשה לדבר פה מכיוון שהיבוא קשור באמת בבן אדם שהוא מאוד מוערך כאן, גם מבחינה מקצועית וגם ברמה האישית (בן אדם שדואג לנו לסכו"ם :-)) וגם מעורב כאן מאוד. אבל כל מיני קביעות כמו הלגטייה יותר טוב מהסקאן ספיק וכו' זה לא רציני בלי הוכחות אובייקטיביות. לי אישית אין בעיה להודות שהייתי קונה מאותו יבואן את הלגטיה בלי לשמוע אותו, רק כי אני סומך עליו ולכן גם אני אומר שאני לא יכול להיות אובייקטיבי בנושא הזה - ויש לזה חשיבות גדולה.

 

אבל מאוד קשה לי להבין איך מישהו קובע כי רמקול 1 יותר טוב מרמקול 2 כאשר הדבר הכי קרוב לניסיון עם הרמקולים שהיה לו הוא צפייה בתמונות וגרפים באינטרנט.

פורסם

אבל מאוד קשה לי להבין איך מישהו קובע כי רמקול 1 יותר טוב מרמקול 2 כאשר הדבר הכי קרוב לניסיון עם הרמקולים שהיה לו הוא צפייה בתמונות וגרפים באינטרנט.

 

רק למי אתה מתכוון? , רק שנדע.

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...