Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יד 2 בבריטניה אמינות מעל הכל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה, הרי אין שם שלילת רשיון, רק כנס סמלי. למשל נסיעה על מדרכה במקום על הכביש קנס כ-$15.

 

קודם כל לא 15$, אני לא זוכר כמה אבל זה יותר וחץ מזה אל תשכח שמדובר במקומות שגם 15$ זה לא מעט (להם).

חוץ מזה שאצלם אתה יכול להגיע לכלא ליותר מכמה ימים (כמו בארץ).

פורסם
כן ולא.

תמרור זה מבטל את ההוראה של התמרור הקודם.

אם למשל היה תמרור האוסר למשאיות לעקוף, ולאחר קילומטר אתה רואה את התמרור הזה, סימן שהתמרור הקודם מבוטל.

כמובן, אם יש תמרור המגביל מהירות, גם הוא מתבטל על פי הנוסחה הקודמת.

לעומת זאת, אם הינך נוסע בכביש , בו המהירות המותרת היא 100 קמ"ש באופן כללי, אבל מוצב תמרור המגביל את המהירות הזאת ל50 קמ"ש בשל עובודות בכביש, גם כאשר התמרור הנ"ל מופיע, המהירות המותרת תהיה 100 קמ"ש.

 

בשביל לבטל הגבלת מהירות בקטע מסויים, יש את תמרור 54:

54.jpg

 

בשביל לבטל איסור עקיפה למשאיות, יש את תמרור 45:

45.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

Guest תמיר .א.
פורסם

כול אחד מתבכיין ואומר המדינה חרא, תתבישו.

 

והדבר שאני הכי שונא זה שאומרים שרק אצלנו היהודים זה קורה, הדשא של השכן לא ירוק יותר.

 

ועפ"י מודעה אחת עלובה המחבר מסיק מסקנה שכול האנשים בבריטנה אמינים, כולם אותו דבר, בולשיט.

 

תמיר

פורסם
דווקא ברוסיה,בלרוס,אוקראינה אנשים נוהגים מתחת למהירות המותרת כדי שלא יתפסו אותם נוסעים בטעות 2 קמ"ש מעל המותר.

הצחקת אותי, בתור אחד שהיה במוסקבה, אנשים לא ממש שמים קצוץ על החוק, עם קצת כסף מעלימים עין.

גם שם אין צפירות וכאלה. רק האנשים צועקים ומקללים כל הזמן. ככה זה כשאין כסף לתקן את הרכב (חוץ מזה שזה מחמם :-))

זהו שבזמן האחרון, ברוסיה (באזורים מסויימים) יש יותר מדיי כסף, יש שם יותר מרצדסים מאשר יש בגרמניה.

למבורגיני שם זה כמו מאזדה 3 פה, בכללי, במוסקבה כמות המכוניות האיכותיות ממש גדולה..

 

אנשים משוחדים שם על ימין ועל שמאל.

גי גי גי גי גי גי גיטרה!

פורסם
בשביל לבטל הגבלת מהירות בקטע מסויים, יש את תמרור 54:

54.jpg

 

בשביל לבטל איסור עקיפה למשאיות, יש את תמרור 45:

45.jpg

 

את מה שאמרתי זה לא פוסל. הציור בתוך התמרור, זה סוג של עזר, על מנת להזכיר לך, את מה הוא רוצה לבטל.

אגב התמרורים האלה לא בשימוש בחלק ממדינות אירופה.

או אולי יותר נכון לומר, לא בשימוש באופן שכיח.

פורסם

בן אתה צודק. חבר שהיה שם לא מזמן סיפר לי על זה (שוחד). הוא אומר שזה קורה המון.

 

בבלרוס דווקא כבר אין שוחד אבל כולם נסעו על מהירות נמוכה ב-10 מהמותר כדי לא להיתפס על ידי המשטרה.

נ.ב רק לפני כמה חודשים הם קיבלו את העניין של +10 קמ"ש (כמו בארץ).

 

עקב היותך במוסקבה אתה צודק. אבל לא הייתה בערים הקטנות שנמצאות ברוסיה ששם אין למבו או מרצדס ונוסעים שם על לאדות או מכוניות בנות 10 שנים ומעלה. למרות שעכשיו הם מתחילים לעלות עקב משהו של הממשלה (הם התחילו לתמוך) וכי היצרנים הבינו שיש שם שוק ענק שניתן למכור לו מכוניות זולות ולהרוויח.

פורסם

ההיתי באוקראינה לא מזמן

אבא שלי חזר לטיול משפחתי שם.

קיצר השכרנו טויוטה שחורה , עם מספר "חשוב"

מי שיודע בארצות כגון רוסיה אוקראינה וכו'..

למי שיש מספר יותר נדיר , פשוט לא עוצרים אותו

 

נסענו מצ'רנוביץ (מקום נידח באוקראינה) להרי הקרפטים (לצוד דובים) :)

ובדרך עמדו מלא ניידות אבא שלי פשוט נסע על איזה 140 , והם עמדו והסתכלו עלינו :?

 

אחר כך נסענו באוטו אחר של דודה שלי

ועצרו אותנו פעמיים , פעם אחת שילמנו לו :shock:

פעם שניה דודה שלי הכירה את השוטר , אז הוא שחרר אותנו

 

ארץ הפלאות , תאמינו לי

פורסם

אגב נעים להכיר אדיק מקרית אתא

נהג חדש ופעור , אבל הפז''מ דופק

 

עד לא מזמן נסעתי על האוטו של אבאל'ה - פאסט 02

ולא מזמן רכשתי בכוחות עצמי

רנו מגאן 01 דיזל ידני

 

מרוצה ס''כ בשביל לנסוע לים וחזרה :)

פורסם
את מה שאמרתי זה לא פוסל. הציור בתוך התמרור, זה סוג של עזר, על מנת להזכיר לך, את מה הוא רוצה לבטל.

אגב התמרורים האלה לא בשימוש בחלק ממדינות אירופה.

או אולי יותר נכון לומר, לא בשימוש באופן שכיח.

 

 

יש לך סימוכין למה שאתה אומר?

כי התמרור שאני הצגתי מופיע תחת הגדרה של "no speed limit" בלבד.

 

נהגתי בהרבה מדינות באירופה, לאורך אלפים רבים של קילומטרים, ופרט לכבישים מאוד מסויימים בגרמניה - לא ראיתי את התמרור הזה בשום מקום אחר.

מה גם קצת קשה לי להאמין שתמרור אחד יכול לפסול הכל..

הרי איך אני אמור לדעת מה בדיוק הוא פוסל? את המהירות? את איסור העקיפה? את האיזור שטח העירוני?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שוב, פעם נוספת:

כאשר התמרור ריק מציור, הוא מבטל את הוראת התמרור שהיה לפניו.

למשל, אסור לעצור בצד הכביש (קטע מסוכן נגיד).

אם תראה ציור בתוך התמרור הנ"ל, אז

1 הוא כמובן מתייחס לדבר הספציפי

2 היו תמרורים נוספים, אחרים מאז.

פורסם

קיצר תלוי במדינה באירופה דרך אגב (רוסיה זה לא אירופה) גאוגרפית ומוסקווה נחשבת. ולא מייצגת את המדינה

ויש הרבה מדינות במזרח שזוועה שם האמת שאנשים פשוט לומדים לנהוג יותר טוב מאשר בארץ

עוד דבר שאולי קשור בכל מדינות ברה"ם לשעבר להסתכל על צער של אחרים נחשב למביא רעות כל שכל פעם יש תאונה בד שני של הכביש אין פקק כי אנשים לא מסתכלים כדי לישם בארץ ולהפסיק לדחוף את העף לצרות של אחרים

1. תאונות - יהיה תמיד 2. לא תסתכל ותזיז את המבט כל פעם שיש תאונת פגוש - פחות פקקים

3. פחות פקקים - פחות עצבים 4.פחות עצבים - פחות תאונות :-P:-P:-P:-P

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

פורסם

זה לא שאין חוקי תנועה באנגליה בלילה פשוט הם מכבים את הרמזורים, כמו בשוויץ בשביל לחסוך חשמל, בשוויץ משעה מסויימת

אין רמזורים, והנהגים שם פשוט טסים, אתה רואה זקנות באימפרזה טורבו טסות :shock::shock: ולך תנסה לעבור את הכביש, האוטובוס עושה לך טובה שהוא עוצר במעבר חציה, פשוט ככה הם לא עוצרים.

אישתי היתה בשוק שבארץ עצרו לה כמעט כל הזמן במעברי חניה.


×
×
  • תוכן חדש...