Jump to content

zoond

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי zoond

  1. אגב נעים להכיר אדיק מקרית אתא נהג חדש ופעור , אבל הפז''מ דופק עד לא מזמן נסעתי על האוטו של אבאל'ה - פאסט 02 ולא מזמן רכשתי בכוחות עצמי רנו מגאן 01 דיזל ידני מרוצה ס''כ בשביל לנסוע לים וחזרה
  2. ההיתי באוקראינה לא מזמן אבא שלי חזר לטיול משפחתי שם. קיצר השכרנו טויוטה שחורה , עם מספר "חשוב" מי שיודע בארצות כגון רוסיה אוקראינה וכו'.. למי שיש מספר יותר נדיר , פשוט לא עוצרים אותו נסענו מצ'רנוביץ (מקום נידח באוקראינה) להרי הקרפטים (לצוד דובים) ובדרך עמדו מלא ניידות אבא שלי פשוט נסע על איזה 140 , והם עמדו והסתכלו עלינו אחר כך נסענו באוטו אחר של דודה שלי ועצרו אותנו פעמיים , פעם אחת שילמנו לו פעם שניה דודה שלי הכירה את השוטר , אז הוא שחרר אותנו ארץ הפלאות , תאמינו לי
  3. אדיק - 17 וחצי מהקריות renault megan 01 נהג חדש מסתפק בזה
×
×
  • תוכן חדש...