Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ...

אשמח מאוד אם תרשמו לי חוות דעת מקצועיות על :

הונדה סיוויק האצ'בק

ESI

1993

מנוע 1600

אוטומטית (הוחלף גיר חדש)

 

*חשוב להוסיף ...

הרכב אורגינל בלי שיפורים \ תוספות מלבד ג'אנטים ...

 

מדובר על רכב שעבר 200 אלף ק"מ ... יד שלישית ..

1_1_1_75286_20080702210705.jpg

ממליצים או לא ?

יש לי גם אופציות אחרות:

מיצובישי קולט שנתונים 93-97

לבין מאזדה 323F 1800 שנתונים 96-98

תודה לכל העוזרים !

פורסם

ככל הניראה מדובר ברכב שמבחינת מכאניקה בדיוק כמו סדאן (אולי מתלה אחורי שונה).

קשה לראות עד כמה הרכב שמור או לא, אבל אתה יכול לעשות חיפו בפורום, נאמר הרבה על סיויקים משנים האלו, זה חל גם על רכב הזה.

די נדיר למצוא באותם שנים הצ'בק. אם המצב טוב, לפי דעתי בחירה מצויינת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ככל הניראה מדובר ברכב שמבחינת מכאניקה בדיוק כמו סדאן (אולי מתלה אחורי שונה).

קשה לראות עד כמה הרכב שמור או לא, אבל אתה יכול לעשות חיפו בפורום, נאמר הרבה על סיויקים משנים האלו, זה חל גם על רכב הזה.

די נדיר למצוא באותם שנים הצ'בק. אם המצב טוב, לפי דעתי בחירה מצויינת.

 

עשיתי חיפוש בכל הפורום על הדגם הזה ספציפית ... ולא ראיתי שנאמר משהו שלילי ..

עוד תגובות בבקשה ..

פורסם

יש רכבים שנותנים הרבה יותר תמורה בעבור 24K ש"ח מלבד הסיביק.

 

שים לב שאתה קונה רכב אוטומטי בן 15 שנים. אמנם הגיר הוחלף אי שם לאורך הדרך אבל מדובר ברכב שעבר לא מעט. גם אם מדובר ביפאנית, הגיל עושה את שלו. צפה פגיעה בעלויות התחזוקה השוטפות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...