Jump to content

DJ Ran Adar

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של DJ Ran Adar

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אוקי. ומה לגביי שאר הרכבים שרשמתי כאופציה אחרת .
  2. 24K ... אני מאוד מעוניין לקנות את הרכב אז החוות דעת שלכם יעזרו לי !
  3. עשיתי חיפוש בכל הפורום על הדגם הזה ספציפית ... ולא ראיתי שנאמר משהו שלילי .. עוד תגובות בבקשה ..
  4. שלום לכולם ... אשמח מאוד אם תרשמו לי חוות דעת מקצועיות על : הונדה סיוויק האצ'בק ESI 1993 מנוע 1600 אוטומטית (הוחלף גיר חדש) *חשוב להוסיף ... הרכב אורגינל בלי שיפורים \ תוספות מלבד ג'אנטים ... מדובר על רכב שעבר 200 אלף ק"מ ... יד שלישית .. ממליצים או לא ? יש לי גם אופציות אחרות: מיצובישי קולט שנתונים 93-97 לבין מאזדה 323F 1800 שנתונים 96-98 תודה לכל העוזרים !
  5. למכירה : 1.מגבר תוצרת ארה"ב , CONCORD 700Watt 4CH Crossover ... 2.מגבר LOGIC 300Watt 2CH Crossover + BASSBOST FUNC מעולה בשביל סאב ! 3.סאב בזוקה אלמנט אמריקאי BUMPER 400Watt 10Inch בתיבה מקצועית של Kenwood 4.רמקולים אחוריים Pioneer TS-A6981S 420Watt 4Way 6X9 5.רמקולים קדמיים Pioneer TS-G1611R 160Watt Dual Cone 6.5 כל מה שנרשם פה במצב מעולה !! המערכת נמכרת עקב מכירת הרכב ... מתנה ממני למי שרוכש את הכל , זוג טוויטרים 1000 וואט כחדשים ! וגם כל הקיט של המערכת מתנה ... רמקולים קדמיים : רמקולים אחוריים : מגבר & סאב : אני דורש על הכל 1500 ... אני גר בקריות איזור חיפה .. באמת הציוד כאן חדש ועד היום עשה עבודה מעולה ! מתגמש עם אנשים רציניים ! 0548136898 - רן אדר נוסף למכירה מגבר של BOSS 2 ערוצים , RMS 180 וואט כל ערוץ 250 שקל .
×
×
  • תוכן חדש...