Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

 

לאחר אי -מציאת רנו מגאן 96-97 במחיר/מצב/ללא "פטריות" בצבעים כהים,שמתי לב כי באותו

תקציב וברוב רמת האיבזור של המגאן,אני יכול להניח את ידיי על רנו קליאו b ידנית,1.4 סמ"ק

מהשכרה משנת 99.

יש לי שתי שאלות קלות שמאוד יעזרו לי

1)האם היא עונה על הדרישה לממוצע טוב של:בטיחות,תחזוקה סבירה,צריכת דלק חסכונית

2)האם אני בכלל אשב ואוכל לנהוג בה בנוח בגובה שלי?אני בחור בגובה 1.90 מטר

 

אני שואל אם מישהו מכיר,חווה,או יודע בוודאות וזאת לאחר שמבדיקה שלי אני לא מסתדר עם

שאר מכוניות ה"סופר מיני" דוגמת שרייד,פיאסטה,ולא מעוניין בפונטו..

 

תודה מראש על תגובה:lol:

רונן אריאלי

פורסם

הקליאו היא מהבטוחות בקטגוריה למרות שאני לא יודע איזה מפרט בטיחותי צויידו המכוניות שנמכרו לחברות השכרה.

היא נוחה למדי והכיסאות טובים.

בגרסה הידנית עם מנוע 1400 היא קצת חלשה לפני שהוחלף המנוע ל16V אבל סביר ביחס לתחרות בשנתונים האלה.

חסכונית בגרסה הידנית

 

בנוגע למרחב היא יחסית מרווחת. אני נהגתי על קליאו ואני 189 ולא היתה לי בעיה. קח בחשבון שלקחתי את הכיסא שלי עד הסוף אחורה מאחורי היה קצת קשה לשבת.

פורסם

יש לי 2 חברים (די גבוהים) שיש להם קליאו שנת 2001 ולשניהם מאד נוח בפנים.



נוחות היא לא הצד החלש של הרכב וגם לא התנהגות הכביש שהיא בהחלט מספקת.

הבעיה היא פשוט שהרכב הזה כל הזמן מתקלקל להם למרות שהם משתדלים לטפל ברכב כמו שצריך...

פורסם

זה די אינדיבידואלי, כל אחד והנוחות שלו.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...