Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6551 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכם!

 

אז ככה, אני פשוט די חדש ולא כ"כ ממוקצא בכל העניין של הרשתות הביתיות וכו' ואשמח לעזרתכם,

יש לי מחשב נייח שממוקם בחדר הממ"ד בקומה הראשונה בבית ויש לנו גם לפטופ שאיתו אנו

רוצים להיות מסוגלים לעבוד מהקומה השנייה ושיהיה מחובר גם לאינטרנט של הנייח ולשם כך הבנתי שאני צריך

ראוטר אלחוטי (האינטרנט הוא בכבלים), עכשיו השאלה שלי היא איזה ראוטר יהיה הכי יעיל נוכח הקירות של

הממ"ד?

בחור אחד בחנות מחשבים אמר לי ששום ראוטר לא יעבוד לי כמו שצריך מול הלפטופ ובחור אחר

מנטוויז'ן אמר לי שאני צריך פשוט ראוטר חזק של אדימקס לדבריו כדי שהוא יקלוט עד למעלה. מה נכון בין הדברים?

 

האם למישהו יש את אותו ה"סידור" מבחינת הרשת בבית שהוא יכול ללבן לי קצת את העניין?

חוץ מזה, אני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על ראוטר ספציפי או חברה ספציפית שיהיה אמין וטוב? אני יודע שהמובילים הם

EDIMAX, 3COM ו- LEVEL ONE (התקציב הוא עד 250-300 בערך אלא אם כן זה לא מספיק למשהו טוב?)

ועוד שאלה, מה אני עוד צריך חוץ מראוטר בשביל כל הסיפור הזה, אם בכלל?

 

 

מודה מראש על העזרה,

לילה טוב.

"And Justice For All..."

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מנסיון אישי

EDIMAX EDIMAX 802.11N

 

הטווח שהוא מכסה פשוט דמיוני.

שמתי אותו אצלנו במשרד בתור AP - ולא ציפיתי ליותר מידי.

הופתעתי כשראיתי שהוא מאפשר קליטה בטווח של 300 מ"ר תוך מעבר קירות של חדרים.

 

יש לנו חדר ביטחון שמרוחק כ 10-15 מטר מהראוטר = וגם בתוכו יש קליטה טובה .

 

בנוסף הוא תומך ב N מה שאומר מהירות של עד 300MBPS - פי 6 מראוטר רגיל.(בהנחה ואתה קונה כרטיס רשת אלחוטי N)

תוסיף לזה MIMO ויש לך ראוטר אדיר.

 

ד"א אצלי הוא עובד למעלה מחודש ללא ניתוק. למעשה אני כבר לא זוכר איפה שמתי אותו:lol:

 

הדגם הוא BR-6504N

 

PicturesOfItems%5C2647_b.jpg

 

 

מה שכן - אין בו חייגן כך שאתה צריך לחבר אליו את החייגן של הכבלים.

פורסם

ראוטר שתומך ב MIMO בתקן N או G יעבוד מצויין, חשוב שתיבדוק אם הכרטיס בנייד שלך הינו גם כן MIMO

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

איך אני בודק אם זה mimo?

 

אני אומנם לא בחדר ביטחון אבל בית ישן עם קירות של אללה יסטור.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מה ש Ceyal הראה לך זה מוצר שהינו MIMO ב G בלבד וגם עובד כ SISO בתקן N

 

כדי לבדוק אם הכרטיס שלך הינו MIMO / G/N אתה צריך לבדוק את הדגם שלו (שים פה ונגיד לך)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני עם לפ טופ עם כרטיס פנימי,איפה אני בודק איזה דגם הוא?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אשמח אם תואילו בטובכם להסביר לי מה זה בדיוק אומר כשראוטר תומך ב SISO או MIMO בתקן N או G?

מה ההבדל ביניהם/מה מיוחד בכל אחד? מה יותר טוב? ואיך אני בודק במה תומך הלפטופ שלי כמו שכבר

שאל הבחור מעלי?

 

והאם ידוע לכם על ראוטר במחיר של עד 250-300 ש"ח שגם יידע לקלוט טוב מהחדר ממ"ד לקומה השניה

או שהראוטר שהוזכר למעלה (מחירו 400 ש"ח+) הוא המינימום בשביל התווך קליטה הזה?

 

תודה רבה מראש,

סופ"ש נעים.

"And Justice For All..."

פורסם

לגבי הפירושי מילים ישול ת לגגל, אני אסביר את המשמעות

 

MIMO - יותר מאנטנה אחת שמשמשת לקליטה/שידור בו זמנית (בו זמנית יכול להיות גם פרק זמן של חלקיק שניה), צריך לזה לפחות 2 אנטנות.(לרוב זה עם 3 אנטנות)

 

SISO - המצב שלמעלה אינו מתקיים, בזמן נתון רק אנטנה אחת משדרת/קולטת, זה לא מחייב שיהיו 1-2 אנטנות, יכולים להיות גם 6.

 

אם המוצר הינו MIMO אתה תראה את זה מודגש לרוב בכל פינה אפשרית על האריזה שלו או באתר היצרן.

 

G הינו תקן שידור סנדרט 802.11G, כנל N (ויש עוד A,B וכו'),הרחבה בגוגל, מה שרלוונתי:

G יכול לשדר עד 2.4 גיגה הרץ, ולתת סטרים של עד 54MBPS (אין בעיה להוציא מספר סטרימים ולהגיע למהירות גבוהה יותר)

N יודע לעבוד עד 5 גיגה, והמקסימום סטרים שלו הוא 248MBPS (היום יש מוצרי N שנותנים 2 סטרימים של 160, כלומר 320)

 

כדי לבדוק במה תומך המוצר יש להסתכל בעלון השימוש לצרכן

 

לגבי מה יכול לקלוט מהמ'ד, יכול להיות שגם מוצר של 100 שקל יקלוט, אבל מנסים לכוון גבוהה למוצרים טובים יותר

מהממד שלי מוצר מסויים לא יקלוט ואילו אצלך כן

זפזפ בזאפ לגבוי מוצרים זולים יותר ותיקרא ביקורות, לרוב אנשים רושמים את זה שם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

atheros AR5007EG WIRELESS network adapter

אם אני מבין נכון זה שם הכרטיס רשת שלי ,אתם יכולים לספר לי מה זה אומר?

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

זה קצת סינית בשבילי ,יש מצב שמישהו יקרה את זה ,ויגיד לי מה זה אומר לגבי סוג הראוטר שמתאים לי? AR5007EG

Product Bulletin

Download Acrobat PDFAR5007EG_button.jpg

subnav_divider.gif

AR5007EG Product Overview

Introducing the Atheros AR5007EG, our second generation single-chip IEEE 802.11b/g WLAN solution with support for PCI Express. Atheros AR5007EG integrates a complete WLAN solution-media access controller (MAC), baseband processor, and a high-performance 2.4-GHz radio in a low cost digital CMOS design.

 

With the highest level of integration, the AR5007EG enables the entire WLAN solution to fit on a single-sided Mini Card or ExpressCard design, creating the ideal choice for embedded and aftermarket WLAN solutions for personal computers. This design exploits the highly integrated ability of the PCI Express bus architecture to support high-performance computing with up to 2.5-gigabit-per-second transmit and receive rates – a 150 percent improvement over the existing PCI architecture. AR5007EG Solution Highlights

  • Uses digital CMOS technology exclusively, minimizing power consumption


    and cost while maximizing reliability


  • Highly integrated single chip PCI Express CMOS solution with


    MAC/baseband processor and 2.4 GHz radio


  • Compliant with IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11d and 802.11i standards


  • Supports draft 802.11e Quality of Service (QoS) standard


  • Hardware encryption for security provides Advanced Encryption


    Standard (AES), Temporal Key Integrity Protocol (TKIP) and Wired Equivalent
    Privacy (WEP) without performance degradation


  • Extended tuning range (2.300-2.500 GHz) enables worldwide use


AR2425 Single-Chip 802.11b/g PCI Express CMOS MAC/Baseband/Radio

  • PCI Express Base specification 1.0a compliant


  • Operates from 2.300 to 2.500 GHz


    Dynamic Frequency Selection/Transmit Power Control (DFS/TPC) support


  • Industrial temperature version (-40 to 85˚C) option available


  • Advanced wideband receiver with best path sequencer for better range


    and multipath resistance than conventional equalizer-based designs


  • Eliminates all IF filters and most RF filters; no external voltage-controlled


    oscillators (VCOs) or surface acoustic wave (SAW) filters needed


  • Rx filter supports blocking specifications for half & quarter rate channels


  • No external FLASH or RAM memory needed


  • Serial EEPROM, LEDs, GPIOs peripheral interfaces


  • Low power sleep modes


ar2425_dime_RGB_sml.gifAR5007EG Reference Design

Reference Design Highlights

  • PCI Express Mini Card 1.0 specification compliant single sided board


    design delivers lowest RBOM cost


  • Worldwide regulatory compliant (country list available on request)


  • Single worldwide SKU


  • Integrated WPA supplicant supports Windows® drivers for


    Windows Vista™, Windows XP, Windows 2000


  • A single driver and firmware code base supports previous generation Atheros chipsets, providing backward compatibility with legacy designs


  • Client utility supports configuration profiles, current link status,


    statistics and diagnostics


AR5007EG Solution Specifications

ChipsetAR2425 Frequency Band2.4GHz Network Standard802.11b, 802.11g

Modulation TechnologyOFDM with BPSK, QPSK, 16 QAM, 64 QAM;

DBPSK, DQPSK, CCK FEC Coding Rate1/2, 2/3, 3/4

Hardware SecurityAES, TKIP, WEP

Quality of Service802.11e (draft) Media Access TechniqueCSMA/CA Host InterfacePCI Express Peripheral InterfaceGPIOs, LEDs

Supported Data Rates IEEE 802.11b1 to 11 MbpsIEEE 802.11g1 to 54 Mbps Operating Voltage1.8V +/-5% 3.3V +/-10% Package Dimensions13mm x 13mm Package64-pin LPCC Contact your local Atheros representative and ask about other solutions from Atheros

 

Specification subject to change © 2007 Atheros Communications, all rights reserved Atheros and the Atheros logo are registered trademarks of Atheros Communications, Inc. All other trademarks mentioned in this document are the property of their respective owners.

 

All other trademarks mentioned in this document are the property of their respective owners.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

 

לעניינינו הוא עובד בתקן G עם מערך אנטנות SISO (זה הפרמטרים, זה לא אומר שזה לא טוב או לא מספיק)

 

בכל אופן אם תקנה ראוטר שהוא MIMO ב G זה יכול לעזור כי זה משפר את יכולת השידור / קליטה שלו מול שאר הרשת האלחוטית

 

תבדוק ע'פ ביקורות של המוצרים שנימצאים בתקציב שלך אם אנשים נתקלו בבעיות קליטה כשהם בממד

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זו תשובה בשבילי ?

אני לא זה ששאל על הממ"ד אבל בכל מקרה התשובה עזרה מאוד.

תודה רבה

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

שלום שוב,

 

הדגם של הכרטיס רשת אצלי בלפטופ הוא: Intel Pro/Wireless 3945ABG

מה זה אומר בדיוק? ובאיזה סוג ראוטר הוא יכול לתמוך?

 

ועוד דבר, שמתי לב שמופיע עוד רכיב ליד הכרטיס רשת שנקרא

ככה: VPN-1 secure client adapter

מה זה הרכיב הזה ומהו תפקידו?

 

תודה מראש,

יום טוב.

"And Justice For All..."

פורסם

אודה אם תוכלו להתייחס לשאלתי מעל ובין היתר אם תוכלו לומר לי האם הכרטיס רשת שלי תומך ב-MIMO.

 

תודה מראש.

"And Justice For All..."


×
×
  • תוכן חדש...