Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

2 לגבי פתיחת מכסה- לא נכון.זה מיתוס.אפשר לפתוח מה שרק רוצים.אפשר אפילו לבוא עם מצבר וכבלים ולראות איך האוטו מניע.

 

 

איך פותח מכסה אם אין לך מפתחות להכנס לתוך האוטו ?

 

או שלעו"ד כן יש מפתחות ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תומר כל הכבוד על ההשקעה והסבלנות

לפני שנה בערך גם עשיתי סבבים והרבה ממה שאמרת מדוייק להפליא

אבל לאדם רגיל ללא קשרים כשלך(מכונאים \מוסכים וכו) זה לא פשוט

למי שיש קשרים\הרבה זמן פנוי ועבודה גמישה וקצת כסף שווה לנסות לכל השאר אני ממש לא ממליץ!!!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

איזה פראייר יקנה לנציה ממכרז או הוצאה לפועל ועוד יסתכן כאשר את אותו רכב ניתן להשיג עד 50% פחות ממחיר שוק.

למכוניות האלה אן בכלל שוק ,לא היה ולא יהיה .

מכרזים מיועדים למהמרים ולמבני עניין.

אני מכיר המון סוחרים שאכלו אותה במכרז של הוצאה לפועל יותר מפעם אחת .

המכרז שהזכרת זה לא הוצאה לפועל זה מכרז של נושה עלידי עוד רגיל

בהוצאה לפועל מוצאים מכרז כל שבועיים בערך על בסיס ארצי בכל הארץ

ניתן לראות את המכוניות אבל לא לפתוח אותם או להניע

לרוב המכוניות אן מפתחות ורובם הגדול עומד המון שם שנה בממוצע לפחות 4 עד 6 חודשים ולפעמים גם שנה אם אן לרכב שוק .

השיטה כך אתה מציע הכי הרבה אבל בכתב במעטפה ומשלשל לתבה לאחר תשלום של 10 % מערך הרכב .

לאחר 3 ימים יש תוצאות ואם זכית מתקשרים אלך אם לא אתה מחכה חודש ל 10% שלך

טפסים למכרז עולים 40ש"ח

אן כדאיות לאנשים מהישוב לקנות בהוצאה לפועל המחירים גבוהים ולא כדאים לפעמים כמעט כמו מחיר שוק או 10% פחות

אם היה באמת 30% אז היה הולך להם טוב ולא היו משקיעים ים כסף ומתחננים לסוחרים שיבואו לקנות מהם רכבים

לרוב מדובר ברכבים ישנים ממש טרנטה שמיועדים רק לפירוק .

אל תצחקו חלק מהרכבים אן בכלל מנוע או שכבר השחיתו חלק מהרכב

בעל החוב אומר תמות נפשי עם פלישטים וכבר מכר חצי מחלקי הרכב

מפתחות ופריצה לרכב כולל סוייטש חדש 2000 ש"ח

נא לקחת בחשבון שאן גם לרכבים האלה טסט וצריך גם לתן ולרובם גם מצבר חדש גם אם הוא עכשיו עוקל

בקיצור אן כדאיות ושלא יספרו לכם סיפורים.

היום השוק מוצף במכוניות יד שנמכרים הרבה פחות ממחיר מחירון אפילו הליסינג מוכר הרבה פחות ממחיר מחירון ולוקח את הרכב שלך במחיר מחירון מלא ובנוסף יכול להעניק לך 100 % אשראי על האוטו

אפילו 1000 ש"ח לחודש שלא נדבר על כל השכרות הרכב וכל מוכרי יד שנייה חברות גדולות צהל משטרה חשמל שמציפים את השוק ברכבים בפחות מחצי ממחיר שוק כלומר 45 אחוז מערך הרכב ורכבים במצב מעולה מתוחזקים משנים האחרונות כולל ספר טיפולים ואחריות חצי שנה .

אז מי הדפוק שילך לקנות בהוצאה לפועל?

פורסם

האופציה החדשה שמופיעה בתחתית העמוד היא כנראה הגורם למכת ההקפצות שתוקפת את הפורום בזמן האחרון.

GOT סחוג?

פורסם

אם כבר הקפיצו את השרשור...

 

תומר הזמן עשה את שלו-ספר על הרכב-האם השתלם בסוף? האם נהנית ממנו כפי שציפית?

 

האם הוא עדיין ברשותך?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?


×
×
  • תוכן חדש...