Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוך הבא למועדון! :lol:

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

לא שאני מזלזל אבל השיטה הזאת נראת לא הכי בטוחה.

לא בשבילי וממש לא בשביל אדם מן השורה שלא מבין כלום וצריך שיהיה לו קשר טוב עו"ד,מכונאי רכב,זמן,הרבה סבלנות.....מאוד קל ליפול בפח על רכב דפוק או משהו כזה.

 

עוד משהו,יש סיכוי קל שהרכב היה שייך לאיזה עברין ואז יש סיכוי כבד שיקרה לך משהו.

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

יש לי שאלה..

איך אפשר לבדוק אם ההאוטו תקין? (לפי מה שאני יודע אי אפשר לקחת אותו לבדיקה לפני הקנייה)

ואם אני נגיד אחרי כמה ימים מתחרט על הקנייה ניתן לדרוש את הכסף חזרה?

"It's always funny until someone gets hurt...

...and then it's absolutely friggin' hysterical!"

פורסם

כן.כתבתי את זה על בסיס חוויותי מסמרות שיער הערווה בחודשיים האחרונים ,שבסופו של דבר הביאו לי דדרה יד ראשונה עם 65000 ק"מ על השעון בשיבעים אחוז ממחיר המחירון.

.

 

שמחתי לעזור. . . :lol:

***את כל הפרטים ניתן למצוא בספר "השרוט שמכר את הראלי"***

:-)

פורסם

BOYS WILL BE BOYS....

 

בואנה יא כלבתול!!! לפחות תן איזה קרדיט קטן למי שאמר את המשפט הזה עליך במוצ"ש....הרי לא חשבת על זה בעצמך על עצמך (זה כמו "אניטה תעני זאת אני").

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
מספר הרישוי גם יכול לעזור- ככה ניתן לברר איפה הרכב טופל,אם יש לו טסט ומי היו הבעלים.במקרה שלי,ככה ביררתי דרך רשת פיאט איזו יד הרכב, אם יש לו תאונות וכמה ק"מ יש לו וחסכתי את האכזבה בלגלות שהאוטו יד 3-4 עם 200 אלף ק"מ והטירחה שבנסיעה למגרש.(רמז: כן.אני עובד בפיאט ואני אשמח לעזור למי שמגלה קשיים דומים עם כזה רכב).

 

המידע הזה הוא חסוי ואסור לרשת המוסכים לספק אותו ללא הסכמה בכתב

מבעל הרכב שגם פרטיו אמורים להיות חסוים ממישתתפי המיכרז !!!

אני ממליץ לך להיזהר בעתיד כי ברגע זה הפללתה את עצמך בתור

עובד רשת המוסכים הנ"ל וחשפתה את עצמך ואת הרשת לתביעות

אפשריות .

אני ממליץ לך או למנהלי הפורום להוריד את הקטע הנ"ל . :!:

פורסם
מספר הרישוי גם יכול לעזור- ככה ניתן לברר איפה הרכב טופל,אם יש לו טסט ומי היו הבעלים.במקרה שלי,ככה ביררתי דרך רשת פיאט איזו יד הרכב, אם יש לו תאונות וכמה ק"מ יש לו וחסכתי את האכזבה בלגלות שהאוטו יד 3-4 עם 200 אלף ק"מ והטירחה שבנסיעה למגרש.(רמז: כן.אני עובד בפיאט ואני אשמח לעזור למי שמגלה קשיים דומים עם כזה רכב).

 

המידע הזה הוא חסוי ואסור לרשת המוסכים לספק אותו ללא הסכמה בכתב

מבעל הרכב שגם פרטיו אמורים להיות חסוים ממישתתפי המיכרז !!!

אני ממליץ לך להיזהר בעתיד כי ברגע זה הפללתה את עצמך בתור

עובד רשת המוסכים הנ"ל וחשפתה את עצמך ואת הרשת לתביעות

אפשריות .

אני ממליץ לך או למנהלי הפורום להוריד את הקטע הנ"ל . :!:

 

הוא אמר שהוא ישמח לעזור (הוא לא אמר אם הוא קיבל אישור או לא - אין הפללה) וישמח לעזור יכול להתבטא בהרבה אפשרויות אחרות. הוא לא הפליל אף אחד, תפסיק להרוס שמחות.

 

תתחדש תומר!

פורסם

המידע שתומר השתמש בו הוא חסוי וזו עבירה פלילית להשתמש במידע זה

בכדי להשיג יתרון במיכרז זה בערך כמו שימוש לרעה במידע פנימי במיסחר

במניות .

ובנוסף זוהי עבירה על חוק הגנת הפרטיות , למוסך או לרשת מוסכים אסור

למסור מידע כל שהוא בנוגע להיסטורית טיפולים תיקונים וכו' או פרטים

בנוגע לבעלים של הרכב .

אני יודע את כל זה מניסיון אישי כאשר גיליתי שהקילומטרז' במכוניתי זויף

וניסיתי לאתר את אחד הבעלים הקודמים .

פורסם
יש לי שאלה..

איך אפשר לבדוק אם ההאוטו תקין? (לפי מה שאני יודע אי אפשר לקחת אותו לבדיקה לפני הקנייה)

ואם אני נגיד אחרי כמה ימים מתחרט על הקנייה ניתן לדרוש את הכסף חזרה?

 

לא רק שאי אפשר לקחת את האוטו לבדיקה, אסור גם לשבת בו או לפתוח מכסה מנוע אלא רק לבדוק אותו מבחינה חיצונית ...

 

ולתומר, כל הכבוד על ההשקעה והסקירה המצויינת. סוף סוף משהו שפך קצת אור על נושא הקניה ממכרזים. חדשת לי הרבה בנושא של מכרזים, אני הכרתי עד היום רק את התהליך ולא ידעתי על כל הקומבינות שהולכות שם (ידעתי שיש סוחרים אבל לא ידעתי את כל הדברים המגעילים שרשמת שהם עושים שם). למזלי במקרה של הקניה שלנו לא היה בעיות וגם קנינו ב-70% מהמחירון ...

 

רק רציתי להוסיף שלפי דעתי קניה של רכב ממכרז משתלמת מאוד כאשר מדובר ברכב יותר גדול ממשפחתית כי רוב המכוניות הקומפקטיות והמשפחתיות הם מהשכרה או ליסינג ...

אבל אל תשכח שיש מקרים שהרכב מגיע ללא בעיה למחירון, כשאבא שלי הלך למכרז וקנה את האומגה הוא בכלל הלך לקנות וולוו S60 !!! אבל הרכב הגיע כמעט למחירון והוא כמובן ירד ועבר לאומגה, אם האומגה גם הייתה מגיעה למחירון (בנינו, חחחחחחחח) הוא הכין כבר הצעות לרובר 600 (כשהוא הגיע למגרש הוא בחר 3 רכבים שהכי מוצאים חן בעיניו, הסתכל במחירון, ונתן 3 הצעות לכל רכב) ...

במקרה שלנו התברר שאבא שלי מכיר את הבעלים של הרכב שהוא היה מנכ"ל של חברה שפשטה רגל. אנחנו עשינו טרייד, הבאנו לו את הפלאפון הקבוע שהיה באוטו והוא נתן לנו מפתחות וספר טיפולים של הרכב ...

 

לא הבנתי מה הקטע של הגרר, כי כשאנחנו באנו לקחת את האוטו הטעינו לאבא שלי את המצבר במגרש והוא לא חזר לעשות בעיות במשך השנה שהרכב היה בבעלותינו ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...