Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האנס זה ממש לא נכון, תמיד כדאי "להקדים תרופה למכה" ואם יש מערכת שמסוגלת לנטר עבורך מה מסוכן ומה לא, עדיף להשתמש בה למרות שיכול להיות שהיא לא תמיד פועלת ביעילות ופוגעת במשאבי המערכת.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוודאי שאני מקובע, אני זקן טרחן, אבל העובדה היא

שדווקא אלה שיש להם את כל התוכנות (הפרוצות) העדכניות

הם אלה שחוטפים את הווירוסים העדכניים מאני-לא-יודע-איפה.

 

אני עובד במחשב(ים) ישנים למדי מעל ל-8 שעות ביום,

כך שמהירות הגישה לדברים הבסיסיים חשובה לי, מה לעשות.

מי שבכל מקרה מוריד כל מיני קראקים שמתחילים לריב אחד עם השני

וכוללים מדי פעם גם וירוסים, זבש"ו.

 

אבטחה בחברות זה משהו אחר לגמרי, ולא קשור לשרשור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

הקספרסקי החדש קליל משמעותית מהנוד ועדיף עליו גם.

 

בקשר לבחור מעלי, בגדול אתה צודק , אבל... (ובשביל האבל הזה אפילו פעם בשנתיים שלוש שעלול לעלות לך בנתונים חשובים / ביום יומיים התקנות - לי זה לא שווה)

 

בקשר לבחור המוריד - המחיר של החבילות אבטחה האלו הוא סביבות ה100-150 ש"ח + מבצעים לסטודנטים לרוב , לא חבל?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
תרשה לי לצטט את עדי אשכנזי " מה זה השטויות האלה ? "

אבל עזוב , אני מבין שאתה ממש נעול על התפיסה הזו שלך אז יהיה מיותר להסביר לך על נחיצותם של מערכות אבטחה .

שתהיה לך גלישה בטוחה , ואל תשכח לחשוב לפני כל לחיצה שלך .

אני בלי אנטיוירוס ובלי Firewall ב15 שנים האחרונות בערך. ובנקיונות שאני עושה אחת לחצי שנה-שנה אני לא מוצא כלום (:

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
בוודאי שאני מקובע, אני זקן טרחן, אבל העובדה היא

שדווקא אלה שיש להם את כל התוכנות (הפרוצות) העדכניות

הם אלה שחוטפים את הווירוסים העדכניים מאני-לא-יודע-איפה.

 

אני עובד במחשב(ים) ישנים למדי מעל ל-8 שעות ביום,

כך שמהירות הגישה לדברים הבסיסיים חשובה לי, מה לעשות.

מי שבכל מקרה מוריד כל מיני קראקים שמתחילים לריב אחד עם השני

וכוללים מדי פעם גם וירוסים, זבש"ו.

 

אבטחה בחברות זה משהו אחר לגמרי, ולא קשור לשרשור.

 

ידידי היקר,

 

אכן יש צדק בדברייך, ותרשה לי להוסיף שאני כבר חצי שנה בלי שום תוכנת אנטי ווירוס גולש ומוריד קבצים ב-EMULE וגם קראקים ולא נידבקתי בשום חייה.

 

קצת ניסיון וזהירות מונעות פגיעה.

 

אני משתמש רק בחומת האש של WIN.

איזה כייף לי :)

פורסם

NOD32 בלי כאבי ראש!

אם יש וירוס הוא ישר מודיע ואתה מחליט מה לעשות איתו.

כי קורה מצבים שזה סתם קובץ שאתה מכיר והוא אומר שזה וירוס.

 

גם לא שוקל הרבה.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

איך שראיתי את הכותרת נזכרתי בנורטון המקור :D

 

6F746DB0-F1F6-46D8-876C-2AC4CE7A018E.jpg

 

ממליץ על AVAST, מתעדכן איזה פעמיים ביום. לפני איזה חודשיים המחשב שלי נדבק בווירוס חדש חדש שלא היה במאגר של האנטיוירוס שלי. תוך כמה ימים זה התעדכן והוירוס חוסל - הם עובדים נון-סטופ על העידכונים.

פורסם

יופי, אם זה היה לפני חודשיים, אני משער שהזיכרון שלך עדיין טרי,

ולכן אשאל:

 

איך נדבקת בווירוס?

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אכן יש צדק בדברייך, ותרשה לי להוסיף שאני כבר חצי שנה בלי שום תוכנת אנטי ווירוס גולש ומוריד קבצים ב-EMULE וגם קראקים ולא נידבקתי בשום חייה.

רק תסביר לי, מרק, מהיכן הביטחון שלא נידבקת ?

כי אתה לא רואה שום כדור פינג-פונג חוצה את המסך?

 

הסיכוי שלך לדעת שנידבקת בסוס-טרויאני (שזה היום שם המשחק האמיתי) ללא שימוש בתוכנות הגנה הוא אפס עגול.

 

רק כדי לסבר את האוזן, אתמול החלטתי, ברגע של קרימינליות, לחפש גרסאות חדשות של AnyDVD ו CloneDVD ב- eMule.

מצאתי את שתיהן, בערך 50 מקורות להורדה, חמישה פידבקים חיוביים של משתמשים.

 

הורדתי. ברגע שניסיתי לפתוח את הקובץ הדחוס תוכנת האנטיוירוס זינקה ודיווחה שבשניהם סוס-טרויאני.

ודרך אגב, שתיהן היו אכן התוכנות שחיפשתי.

 

אמנם נגועות, אבל התוכנות האמיתיות, כך שאם לא היה לי אנטיוירוס, הייתי בטוח ששיחקתי אותה, ובאותו זמן המחשב שלי היה (אולי) משמש רשת להפצת חומרי פדופיליה ללא ידיעתי.

פורסם
חיברתי למחשב דיסק-און-קי נגוע ממחשב של חבר.

 

אכן, בעיה.

מי שישן עם כלבים, שלא יתפלא אם הוא יתעורר עם פשפשים (משהו כזה). :wink:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טוב. הסתדרתי עם הנורטון כרגע. הוא מצא לי כמה טרוייאניים, אבל איך אני בודק שהוא באמת מחק אותם?

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

הייתי מתקין קספרסקי חינמי מהאתר שלהם,ומריץ סריקה לכל מקרה.

 

אבל כבר אמרת שהיו לך בעיות תאימות ומלחמות בין נורטון לקספרסקי


×
×
  • תוכן חדש...