Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מהם דרך האינטרנט דיסק קשיח, והוא הגיע תקול

האם חייבים לתת לי דיסק חדש, האם אני אמור להמתין לבדיקה שלהם מול היבואן, והאם הם יכולים לתקן ולהחזיר?

 

הדיסק הוא Seagate Barracuda PATA 160GB 8MB ST3160815A

דיסק קשיח SEAGATE 160GB מסדרת 7200.10חמש שנים אחריות

 

אשמח לשמוע תגובות, גם לגבי רמת הדיסק וגם לגבי חובות החנות ואיכותה.

 

המון תודה, צביקי

פורסם

כן. לי יש.

 

והם מוזמנים לתבוע אותי אם לא נראה להם החוות דעת, אבל כל מילה כאן אמת.

 

קניתי לחברה שלי לשעבר מתנה ליומולדת נגן MP3 מהם, של סילבר ליין.

היא השתמשה בו אולי שבוע, והוא הפסיק לעבוד כמו שצריך.

שהיו מחברים אותו למחשב הוא היה מתאפס ומוחק את כל השירים, לא משנה לאיזה מחשב מחברים אותו.

וגם לפעמים ספונטית במהלך שמיעה הוא היה נסגר וכל הזיכרון נמחק.

 

עכשיו שתבינו, היא שמרה עליו כמו על תינוק, תמיד בתוך עטיפה, הוא עדיין היה עם הניילון הנצמד על המסך, ממש כמו חדש לא נפל אפילו פעם אחת.

 

בקיצור חזרתי אליהם , הוא הוחלף, והחדש גם עשה בעיות אחרי שבוע. אותו סיפור.

מהר מאוד הם התחילו להאשים אותנו בבעיות.

ותאמינו לי שהיא שמרה עליו.

 

בקיצור הוחלף שוב, גם ה-3 עשה בעיות!!!

 

עכשיו באחת מהפעמים החליפו לנו במקום, בפעם אחרת שלחו לתיקון וחיכינו כחודש וחצי עד שהוא חזר.

 

בפעם השלישית חזרתי איתה לחנות וביקשתי שוב שיחליפו, אבל לא הסכמנו לחכות שוב חודש וחצי.

הוא טען שזה מה יש, אחרי דין ודברים וקצת ויכוחים הוא הסכים לתת לי לשדרג לנגן אחר בתוספת תשלום אבל הזיכוי שאני יקבל יהיה שווה ערך לשווי הנגן באותו היום ולא הערך ששילמתי עליו.

עכשיו קניתי אותו מס' חודשים לפני ב-260 שקל בערך וביום ההחלפה הוא היה שווה כ-100 ומשהו.

בקיצור נשרפו לי יותר מ-100 שקל סתם. (50% מערך המוצר)

כמובן שבמקביל הם האשימו אותנו בהרס המוצר, כי זה אף פעם לא קרה להם (בסדר... אחרי זה מתברר שכל הסדרה הזאת הייתה מסריחה).

בקיצור שילמתי את התוספת שהוא רצה ויצאתי עם נגן חדש ומשודרג.

אבל! הוא לא הסכים להאריך את תקופת האחריות.

למרות שהוספתי כסף ולקחתי נגן חדש מהמהדף מסוג אחר, תקופת האחריות תישאר כמו של הנגן הישן, קיצור עוד חודשים בודדים עד לסיום.

 

עכשיו יכולתי לקנות MP4 של סילבר ליין או MP3 של סנסה.

עכשיו זה הרי ברור מה בחרתי נכון?

 

הסילבר-ליין... :oops:

 

נחשו מה קרה חודש אחרי שנגמרה האחריות... :x

 

היחס שם מאוד מזלזל, אין כ"כ עם מי לדבר, ממש לא אכפת להם לתת שירות, רק למכור.

אני ממש התאכזבתי, ונכון שמקריאת הסיפור ניתן אולי לומר זה לא אשמתם שסילבר ליין זה חרא של חברה.

 

אבל לבוא ולהאשים בן אדם שמחזיר לך אחרי שבוע נגן חדש, בקופסא המקורית!!! עם כל האביזרים ורואים שאין עליו אפילו שפשוף קטן בזה שהוא הרס זה לא מתאים.

 

ואח"כ שאתה רואה שבן אדם חוזר אלייך כבר 4 פעמים! ויש לו בעיה בנגן זה לא מפריע לך?

 

ושוב, כל פעם שחזרנו אליו, קודם כל ויכוח, אחרי זה מדברים.

אחרת לא ממש מעניין אותו.

פורסם

אני קונה מהם די הרבה דברים, עד היום לא נתקלתי בשום בעיה.

 

המוצרים מגיעים אליהם תוך כמה ימים ספורים, והמוצר תמיד בסדר גמור (לפחות במקרה שלי).

 

 

בקשר לבעיה שלך, אני חושב שהם ישלכו את זה לבדיקה אצל היבואן, ובמידה והוא לא בר תיקון, אתה אמור לקבל חדש.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

לא ניתן לתקן דיסק קשיח

 

אם מדובר בדיסק שהרגע רכשת,אני מציע לך להרים טלפון לחנות ולהגיד להם שהדיסק הגיע תקול ואתה רוצה דיסק חדש באריזה או ביטול עסקה.

 

יש אפשרות לביטול עסקת מכר מרחוק בתוך 14 יום

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון - בהמשך לסאגה הקודמת, נשלח אלי כונן חדש.



 

 

לאחר קצת יותר מחצי שנה, שבק ההרד דיסק חיים. בבדיקה של התוכנה של SEAGATE, נמצא FILED בכל פרמטר - סמארט, וכל יתר הבדיקות.

 

 

ככתוב לעיל , הדיסק נקנה עם אחריות של 5 שנים.

 

 

בבדיקה מול החנות למימוש האחריות - נתקבלה התשובה הבאה:

 

 

מדיניות ההחלפה היא כזו:

 

 

רכשת את הארד דיסק ב12/6/2008 ולכן יש לך אחריות , האחריות היא מולנו בחנות.

 

 

אתה יכול לשלוח לנו את הארד דיסק או בדואר רשום או להגיע לפה ולהביאו.(* אין לנו סניפים שונים בארץ )

 

 

אנחנו שולחים אותו ליבואן לבדיקה.

 

 

היבואן מחזיר לנו את הארד דיסק או מתוקן או חדש ואנו שולחים או מוסרים לך אותו ידנית (תלוי בך) בחזרה.

 

 

התהליך לקוח בין שבוע ל21 ימים כמובן שאנחנו מזרזים אותו כמה שאפשר מול היבואן.

 

 

 

במידה ותרצה שנשלח לך את הארד דיסק חזרה בד.ר ישנה עלות של הדואר.) )

 

 

 

אם ישנן עוד שאלות אשמח לעמוד לרשותך.

 

 

 

כתובתנו למשלוח ד.ר הינה: פי סי סנטר מחשבים בע"מ



 

 

רח' סחרוב 19 ק.ערי החוף

 

 

ראשון לציון, מיקוד 75707

 

 

 

בברכה,



 

 

שני

 

 

פי סי סנטר

 

 

 

שאלתי היא - האם זהו נוהל מקובל להחלפת פריטי מחשב?



 

 

הרי המשמעות היא שאני מושבת קרוב לחודש בגלל פריט שעלותו כ200 ש"ח. מה דעתכם? האם זהו שירות ראוי ומקובל? אולי כבר עדיף לפרמט אותו, ולעבוד איתו למרות שיש עליו סקטורים פגומים, מה שיאיט אותו?

 

 

אני לא כ"כ מבין בענף זה, ולכן אני שואל.

 

 

בבדיקות שערכתי לפני הקניה, החנות קיבלה משובים נהדרים.

 

 

 

תודה מראש על העזרה, צביקי

פורסם

כנראה שזה נוהל מקובל.

היה לי מקרה דומה עם דיסק קשיח במחשב שקניתי בזיגזג 2000, חנות שמקבלת ביקורות מעולות בכל האתרים והיא יחסית יקרה (והבעלים שלה מכיר את בת הזוג שלי, כך שהיחס שאני מקבל שם הוא רגיל, אם לא טוב יותר). הם שלחו את הדיסק שלי ליבואן ונתנו לי דיסק חליפי במקומו עד שהדיסק שלי יחזור. אחרי כשבועיים הדיסק שלי עדיין לא חזר מהיבואן, ולבקשתי הם הסכימו לתת לי דיסק חדש לפני שהדיסק שלי חזר.

מצד שני, גם אני לא ממש מבין בתחום, וגודל המדגם שיש לי הוא 1...

פורסם

התגובה שלהם נראית סבירה. קח בחשבון שהזמן שנתנו לך הוא המקסימלי ומעניין מה יהיה הזמן שיקח בפועל.

 

שווה לך לברר מי נותן האחריות (היבואן) ואולי יש לך דרך קלה ומהירה יותר להעביר אליו את הכונן. (אולי ניתן דרך חנות קרובה יותר או שהיבואן עצמו נמצא בקרבת מקום).

 

אצלנו מקובל לשלם את המשלוח חזרה ללקוח בדואר רשום במידה והפנייה מוצדקת והתיקון/החלפה הם אכן במסגרת האחריות.

 

 

 

אסף

×
×
  • תוכן חדש...