Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אני הייתי קונה היום איביזה (ולא הייתי קונה...) זה היה רק את החדשות,כי גם ככה המחירון בקנטים,אז למה לקנות אחת ישנה?

 

בגלל זה השוק של ה2001 יורד וגם המחירון,פשוט היום עדיף אחת חדשה,אין ספק בכלל.

DSCF901111111105_resize1.jpg
  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

gti206

איזה דגם של האיביזה אפשר לקנות ?

 

ואני שואל מכיוון שאני יעדיף תמיד לשלם על דגם שהוא מאובזר יותר ,עם נתנוים בטיחותיים טובים יותר מאשר על סתם דגם פשוט של אוטו הרכב העיקר להגיד שיש לי רכב חדש (ראה ערך גולך MK4 2000 סמ"ק = נראה כמו... אבל ממש לא ).

 

וסתם לידע כללי לסוחר כמוך אז רכב שהוא מוגדר ספורט,ספורטי ...... הוא רכב שמגיע עם מפרט הרבה יותר גבוה (אם לא הכי גבוה) באותה סדרה של הרכב ויש הרבה מאוד אנשים שמוכנים לשלם יותר בכדי לקבל יותר (קח במוו ,316,319..... 330 ,335 ו M3

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

GTI206

רוב האנשים (לפחות כאן ) יעדיפו לקחת 2001 אפילו בגרסת הטורבו ולא לקחת גרסת סיגנו או איך שקוראים לה וזה בגלל רמת האיבזור שהיא מגיעה (הטורבו היא הגרסה הכי מפוארת בגרסאות האיביזות ,

כנ"ל לגולפים שרוב הערסים או כל דביל שלוקח את הג'נריישן שלו שרשום 2000 ס"מק וחושב שיש לו את הטורבו רק בגלל האיבזור (מה שממש לא =115 כ"ס :?) לעומת אלא שקנו את הדבר האמיתי שגם התנהג ככה (עד כמה שניתן לקרוא לדגם הזה מתנהג ) שהגיע גם ברמה יותר גבוהה וגם נסע (גם כן נסע כסטנדרט:?)

 

בתור סוחר אתה אמור לדעת לאיזה קהל לפנות ועם איזה רכב או דגם .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

בתור אחד שלא הייתה לו איביזה טורבו אני חייב להגיד שאין מה לעשות איביזה טורבו זה רכב מבוקש,הרבה יותר מושך מכל המכוניות שמוצעות במחיר שלו ועם הרבה הרבה פוזה וביקוש די נרחב..לכן אני לא רואה סיבה לבקש מחירון על אוטו במצב מכני טובת, למה שמישו' יבזבז הרבה כסף על שמירה של האוטו במצב טוב ואחרי זה כשירצה למכור יגלה כי המחירון של האוטו אולי הגיוני לרכב שהוזנח, ולא לרכב שרק הכסף שבוזבז כדי לתחזק,לטפל בזמן ולשמור את הרכב במצב מכני טוב שווה לשליש מהמחירון

(אין מה לדבר על שיפורים אלה ואחרים שעל זה בכלל צריך להוסיף ומי שיגיד שזאת הייתה החלטה של בעל הרכב אז זה גם החלטה של הקונה לקנות רכב לא משופר ולא להוסיף על שיפורים).

אותו כנ"ל גם לגבי הקליאו ספורט..אין מה לעשות אלה מכוניות עם הרבה פוזה שמושכות הרבה צעירים שבדרך כלל אוהבים לקרוע אותם ובדבר הראשון שמתקלקל הם מגלים שאין להם כסף לטפל בזה ומזניחים את זה לכן אם מוצאים רכב כזה מבוקש במצב שמור הגיוני לשלם עליו מעל המחירון.

אישית אני לא רואה את עצמי מוכר רכב שהמחירון שלו הוא 40 אלף כשרק על אחזקה טובה ושוטפת בלי התקמצנות על כלום שילמתי 15-20 אלף..(ואני לא מוכר שום אוטו כרגע אפילו ההפך אני בלי שום כלי רכב עכשיו ובתחילת חיפושים אחרי רכב מעניין ככה שאין לי פה שום אינטרס)

אבל זו רק דעתי והיא אחת מתוך כמה מיליונים.

פורסם
אותו כנ"ל גם לגבי הקליאו ספורט..אין מה לעשות אלה מכוניות עם הרבה פוזה שמושכות הרבה צעירים שבדרך כלל אוהבים לקרוע אותם ובדבר הראשון שמתקלקל הם מגלים שאין להם כסף לטפל בזה ומזניחים את זה לכן אם מוצאים רכב כזה מבוקש במצב שמור הגיוני לשלם עליו מעל המחירון.

 

לקליאו ספורט יש פוזה?!?!

הופה! מחיר השוק קפץ בעוד עשיריה.

:twisted:

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

דווקא אחד הדברים היחידים שאני אוהב בקליאו ספורט הוא חוסר הפוזה שלו.

 

נראית כמו SLEEPER אמיתית - בדיוק כמו הקליאו 1.2 של השכן לאזרח המצוי (וגם לשוטר).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לדעתי זה לא עניין של פוזה.

לדעתי התשלום מעל המחירון נובע בעיקר בשל המחירון הנמוך והלא מוצדק של הרכבים הנ"ל תוך התעלמות מופגנת מכמות ההיצע הנמוך שיש...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

זה תלוי מאיזה צד אתה מסתכל, כשאתה מחפש רכב עם ערך מוסף ומסתכל במחירון לוי יצחק עיינך מאירות, המחירים בריצפה ואתה שמח וטוב לב פונה ליד 2 ומגלה שכולם מוכרים 15-25% מעל המחירון הקדוש ואתה בהלם ולא מבין את החוצפה. איך אנשים דורשים יותר מהמחירון.

 

 

מצד שני כשאתה מחזיק כזה רכב ומטפל בו בחלקים המתאימים והאיכותיים ולא חוסך, דואג לצד המכאני והאסטטי דבר העולה לך כל שנה אלפי שקלים יותר מרכב ממוצע ושמגיע היום ואתה מחליט למכור את הרכב אתה פותח את המחירון ואתה בהלם ולא מבין את החוצפה, כיצד הרכב יכול להיות שווה כ"כ מעט שהרי כל שנה מושקעים בו אלפי שקלים וברור שאתה חושב שהוא שווה 15-25% מעל המחירון.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
לקליאו ספורט יש פוזה?!?!

הופה! מחיר השוק קפץ בעוד עשיריה.

:twisted:

אכן הקליאו היא סליפר מעולה, וזה מה שטוב בה.

הבעייה זה המחירים שדורשים היום גם על הקליאו וגם על האיביזה, המחירונים שלהם בסביבות ה-35 אנשים שיש להם רכב טיפה שמור ללא משנה יד וק"מ דורשים 45-50 לפחות.

הקטע שבשני הרכבים האלה יש חסרונות, לקליאו טיפולים מאוד יקרים ואולי אף לא שווים מבחינת העלות שווי הרכב לעומת עלות התחזוקה של הרכב (העניין של הדור 1 מתחיל גם לחזור לדור 2 עקב מחירון נמוך), והאיביזה היום מחירון 2005 שזה כבר עולם אחר לעומת שנת 2001 עומד על בערך 65 אלף שקל, ועם כל הכבוד עדיף לקנות FR 05 נגיד ב-70 מאשר איביזה טורבו 01 ב-50 אלף.

 

אישית, כיום כאחד שהיה לו קליאו ספורט לפני כמה שנים, אני מעדיף לא לחזור אליה אבל רק בגלל העלות אחזקה שלה מבחינת טיפולים!

היום בתוספת קטנה אפשר לקנות GT במחיר של 60-70 אלף שקל ואחת שמורה, אהה וזה כבר עולם אחר.

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
אכן הקליאו היא סליפר מעולה, וזה מה שטוב בה.

הבעייה זה המחירים שדורשים היום גם על הקליאו וגם על האיביזה, המחירונים שלהם בסביבות ה-35 אנשים שיש להם רכב טיפה שמור ללא משנה יד וק"מ דורשים 45-50 לפחות.

הקטע שבשני הרכבים האלה יש חסרונות, לקליאו טיפולים מאוד יקרים ואולי אף לא שווים מבחינת העלות שווי הרכב לעומת עלות התחזוקה של הרכב (העניין של הדור 1 מתחיל גם לחזור לדור 2 עקב מחירון נמוך), והאיביזה היום מחירון 2005 שזה כבר עולם אחר לעומת שנת 2001 עומד על בערך 65 אלף שקל, ועם כל הכבוד עדיף לקנות FR 05 נגיד ב-70 מאשר איביזה טורבו 01 ב-50 אלף.

 

אישית, כיום כאחד שהיה לו קליאו ספורט לפני כמה שנים, אני מעדיף לא לחזור אליה אבל רק בגלל העלות אחזקה שלה מבחינת טיפולים!

היום בתוספת קטנה אפשר לקנות GT במחיר של 60-70 אלף שקל ואחת שמורה, אהה וזה כבר עולם אחר.

 

כמובן שעדיף לקנות איביזה טורבו MK4 לעומת MK3 רק מה תתפלא לא לכולנו יש עוד 20000 שקלים בהישג יד :roll:.

 

לגבי הקליאו אתה לא מעודכן וכנראה שעבר המון זמן מאז הקליאו שהייתה לך.עלות האחזקה של הקליאו(כמו גם האיביזה)

היא סבירה בהחלט היום וזולה באופן משמעותי מהאימפרזה וזה עוד לפני שדיברנו על הבדלים של שמיים וארץ בצריכת הדלק,ביטוח ועוד,מה גם שהסיכוי למצוא אימפרזה gt שמורה עם ק"מ סביר ושלדה נקייה שואף ל-0.

 

מה שנאמר על האיביזה אפשר גם להגיד על האימפרזה gt בתוספת של 15-20 אלף ש"ח אתה יכול ללכת על ה-wrx סבירות הרבה יותר גבוהה למצוא אחת יותר שמורה ועם תא נוסעים יותר מודרני ביחס לתא נוסעים המיושן והעלוב של ה-gt(באמת "עולם אחר").

 

*ובאופן כללי ניתן להגיד שעדיף(למי שיכול להרשות לעצמו) לקנות גרסה חדשה של כל רכב ספורטיבי על פני גרסתו הישנה(היה וההבדלים במצבם המכני לא גדולים).

turboy

פורסם
כמובן שעדיף לקנות איביזה טורבו MK4 לעומת MK3 רק מה תתפלא לא לכולנו יש עוד 20000 שקלים בהישג יד :roll:.

 

לגבי הקליאו אתה לא מעודכן וכנראה שעבר המון זמן מאז הקליאו שהייתה לך.עלות האחזקה של הקליאו(כמו גם האיביזה)

היא סבירה בהחלט היום וזולה באופן משמעותי מהאימפרזה וזה עוד לפני שדיברנו על הבדלים של שמיים וארץ בצריכת הדלק,ביטוח ועוד,מה גם שהסיכוי למצוא אימפרזה gt שמורה עם ק"מ סביר ושלדה נקייה שואף ל-0.

 

מה שנאמר על האיביזה אפשר גם להגיד על האימפרזה gt בתוספת של 15-20 אלף ש"ח אתה יכול ללכת על ה-wrx סבירות הרבה יותר גבוהה למצוא אחת יותר שמורה ועם תא נוסעים יותר מודרני ביחס לתא נוסעים המיושן והעלוב של ה-gt(באמת "עולם אחר").

 

*ובאופן כללי ניתן להגיד שעדיף(למי שיכול להרשות לעצמו) לקנות גרסה חדשה של כל רכב ספורטיבי על פני גרסתו הישנה(היה וההבדלים במצבם המכני לא גדולים).

דווקא כשלי הייתה קליאו דור 1 היא הייתה המשתלמת ביותר, רק דלק וטיפול 10K אחד וזהו במשך קרוב לשנה (היה לי אותה בשנת 2005), כיום רוב הרכבים האלה צריכים טיימינג, החלפת ברקסים אחוריים וכו', כמה שיש לי קשרים טובים עם מנור זה בלתי אפשרי לעמוד במחירים המופרזים שלהם (ואני לא מדבר על להביא חלקים מחו"ל).

לגבי התוספת של ה-20K עם כל הכבוד עדיף אז לקנות משהו אחר מאשר לקנות איביזה טורבו 2001 ב-50 אלף, תקנה איזה רכב משפחתי ותמשיך לחסוך לבנתיים ואחרי כמה חודשים-שנה גם ירד המחירון וגם תזכה לרכב שנת 2005, או לחלופין תיקח הלוואה שבסופו של דבר תשתלם לך.

 

לגבי ההבדל בין GT ל-WRX, מחירון WRX 2001 היום עומד על 70K כאחד ששקל לפני כחודשיים-שלוש לקנות WRX או GT אני יכול להגיד לך בוודאות ש-WRX זה אכזבה גדולה ביותר, ואם כבר קונים אותה ורוצים להינות חייבים אקיוטק ובלמים שזה תוספות של עוד כ-10K, אם כבר אתה רוצה משהו מודרני תקנה STI, אישית אני משווה GT לעומת STI ולא GT לעומת WRX, למרות פער המחירים הגדול!

נדב - [email protected]

 

למכירה אוסף ענקי של דגמי מכוניות - *52 דגמים*

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1730383#post1730383

פורסם
דווקא כשלי הייתה קליאו דור 1 היא הייתה המשתלמת ביותר, רק דלק וטיפול 10K אחד וזהו במשך קרוב לשנה (היה לי אותה בשנת 2005), כיום רוב הרכבים האלה צריכים טיימינג, החלפת ברקסים אחוריים וכו', כמה שיש לי קשרים טובים עם מנור זה בלתי אפשרי לעמוד במחירים המופרזים שלהם (ואני לא מדבר על להביא חלקים מחו"ל).

לגבי התוספת של ה-20K עם כל הכבוד עדיף אז לקנות משהו אחר מאשר לקנות איביזה טורבו 2001 ב-50 אלף, תקנה איזה רכב משפחתי ותמשיך לחסוך לבנתיים ואחרי כמה חודשים-שנה גם ירד המחירון וגם תזכה לרכב שנת 2005, או לחלופין תיקח הלוואה שבסופו של דבר תשתלם לך.

 

לגבי ההבדל בין GT ל-WRX, מחירון WRX 2001 היום עומד על 70K כאחד ששקל לפני כחודשיים-שלוש לקנות WRX או GT אני יכול להגיד לך בוודאות ש-WRX זה אכזבה גדולה ביותר, ואם כבר קונים אותה ורוצים להינות חייבים אקיוטק ובלמים שזה תוספות של עוד כ-10K, אם כבר אתה רוצה משהו מודרני תקנה STI, אישית אני משווה GT לעומת STI ולא GT לעומת WRX, למרות פער המחירים הגדול!

 

טיימינג בקליאו אם אני לא טועה זה כל 60 אלף (או 4 שנים) אולי אפילו יותר כנ"ל גם ברקסים אחוריים מחליפים אחת להמון שנים, צריכת דלק של הקליאו היא פנטסטית(לא מזמן היה שרשור בנושא).אני לא יודע מה סיפרו לך(עלילות שווא) אבל קליאו ספורט הוא רכב סביר בהחלט לאחזקה בכל פרמטר.

 

לגבי האימפרזה אתה שוב פעם מתעלם מההיבט הפיננסי,עלות האחזקה(ונתעלם לרגע מהמחיר היקר ביותר מ-100%) של ה-sti גובלת בפשע אז להציע אותה בתור אלטרנטיבה לקליאו או לאיביזה זה ממש אבל ממש לא לעניין.

 

*אתה לא צריך להמליץ לי על אף אוטו ובטח לא על איזו משפחתית אם היית קורא את השרשור מהתחלה היית רואה שקניתי איביזה 20vt שמורה(לאחר חיפושים נרחבים בכל הארץ) ושיגיע זמנה(לפחות עוד שנה) להימכר אני אמכור אותה במחיר מחירון....

 

..... אופס רק שכחתי לציין שהמחירון הוא של 206gti מאותה שנה.:wink:

turboy

פורסם

בטח אני לא מפתיע אף אחד, אבל אני מסכים עם gt3rs.

 

נדב, האחזקה של קליאו ספורט כבר מזמן לא כל כך יקרה. נכון, יש דברים שהם יקרים יחסית אבל לכל דבר יש פיתרון אלגנטי זול יותר ולא פחות איכותי. בתקופה שלך החלפת פלגים היתה עולה כ- 1000 ש"ח עבור הפלגים עצמם, היום אפשר להביא סט פלגים זהה ב-350 ש"ח מאיביי ולהרכיב לבד כי אנשים כבר צברו ניסיון עם הרכב הזה.

 

אבל הקליאו היא לא העניין פה.

 

כמו שאמרו לפני, לא לכל אחד יש 20K ויכול להיות שגם לתקציב של 50K מישהו גירד כסף מכל מיני מקומות. רכישת רכב ספורטיבי לא יכולה להיות מנותקת מהבעלות והאחזקה השוטפת שלו ופה הנינג'ות המזדקנות עלולות להיות בור עמוק מאוד...עמוק יותר מכל רכב ספורטיבי אחר שלא תוחזק כראוי.

 

המחירונים של המכוניות האלו הופכים לפחות ופחות רלבנטים. אם יצחק לוי יראה לי קליאו במצב סביר שנמכרה לאחרונה ב-35K אני מוכר את שלי לכל מי שרוצה ב-35K. הנוסחה של לוי יצחק שהוצאה כנראה בעידן מכוניות הקיטור פשוט לא רלבנטית למכוניות הספורטיביות של היום. הוא גם מנסה לשכנע שהוא עורך סקר שוב ומתאים את עצמו...כן בטח.

 

אחת האופציות שלי להחלפת הקליאו בעתיד היא ה-WRX (לא מוכן ל-GT, צפופה יותר מהקליאו לנהג), אני רק לא יודע איך אני מתרגל לצריכת דלק של 1 ל -5 כשלוחצים קצת על הגז...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians


×
×
  • תוכן חדש...