Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא צריך טורבו, אין כמו רכב 2000 סמ"ק אטמוספרי, תאוצה ליניארית, משקל קל, ובלי בעיטות.

 

ואם אפשר גם אוטמאטי...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני מחליף איתך מחר! מתחייב לשילדה ואפילו משאיר לך באוטו דיסק של אייל גולן ועץ ריח, מתי הולכים לדואר?

 

*אני לא מתכוון להגיב בשירשור האדיוטי הזה, לא מתכוון לבנות שוק עתידי למכירה ולא להתווכח לגבי המחירון.

רוצים- תקנו במחיר שדורשים עליה, לא רוצים- לא תיהיה לכם איביזה טורבו.*

 

אני חושב שזכותו של כול אחד לדרוש על רכבו כמה שהוא רוצה.

יש מחירון לוי יצחק ששוחט את כול הרכבים לא רק את האיביזות.

 

אני חושב ומאמין שאם כבר מעל המחירון אז בטעם.

כי לא חסר איביזה על הכביש (למרות שהרוב הגדול גמורות.....)

 

מי שמעוניין למכור מהר יסתדר במחיר 8)

פורסם
אין כמו רכב 2000 סמ"ק אטמוספרי, תאוצה ליניארית, משקל קל, ובלי בעיטות.

 

סופרצ'ארג'ר.

 

מגיב יותר טוב ממנוע אטמוספרי, ליניארי יותר מטורבו, וחזק כמעט באותה המידה.

 

Shif - קבענו ללכת לדואר רק אם אתה מבטיח שלא לצבוע אותה בצהוב !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא צריך טורבו, אין כמו רכב 2000 סמ"ק אטמוספרי, תאוצה ליניארית, משקל קל, ובלי בעיטות.

וואלה צודק....איך לא חשבתי על זה...ואני לא הבנתי למה כשאני מאיץ זה לא לינארי,ידעתי שצריך להתייעץ פה בפורום.

למכירה איביזה טורבו!

מחפש מאזדה 3 רצוי מליסינג.

פורסם

אם יש פראירים שמוכנים לשלם מעל יבושם להם .

מי שסבלני ימצא במחיר מחירון ובפחות.

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

כמובן שדרך סוחרים הדרך קלה יותר!(למרות שהרוב זה אחרי תאונות ובגלל זה המחיר הנמוך)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

GTI206

 

באם לא שמת לב אז אף אחד לא הצמיד לך אקדח לרקה וחייב אותך לקנות רכב מעל המחירון כי יש אחד שהוא מונופול בארץ שקובע ערך של מכוניות ל"משוגעי דבר" לפי כמה ששילמו או לפי איך שהוא ז**ן באותו החודש ,

 

רוצה תקנה ,לא רוצה אל תקנה אבל בחייאת שחרר אותנו מהתיסכולים שלך (ויש לך לפי בתגובות שלך ) כי מאז ומתמיד יש את האנשים ששילמו מעל המחירון גם על רכב מקורי .

 

ולגיב קונדון שצחקת עליו אז כדאי שתבדוק עובדות לגבי הילד הזה :arrow:

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני מסכים עם העובדה שאפשר לבקש מעל המחירון - אם זה לי באופן אישי אין בעיה, שיבקשו גם 80 אלף. (פריארים באמת שלא חסר ברום השם).

 

איפה מתחילה הבעיה? באתר המכירות יד 2 - פלוני אלמוני מגיע לפרסם את האיביזה שלו למכירה בודק את מצב השוק ורואה שכולם דורשים סביב 55-60K למה שהוא יבקש 42K??

 

 

אבל לעומת זאת אם יוצא לך לעמוד ליד איש/אישה מבוגרת (ויש כאלה) ברמזור ושואל בנימוס אם היא רוצה למכור אז אותה אישה תמכור לך לפי מחירון אפילו פחות. פה אני מחזק את אדון 206GTI , הסבלנות מרה אך פירותה מתוקים.

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם
כמובן שדרך סוחרים הדרך קלה יותר!(למרות שהרוב זה אחרי תאונות ובגלל זה המחיר הנמוך)

 

לקנות ספורטיבית מבוקשת בת 5 ומעלה מסוחר זה טמטום על גבול הרשלנות אין לי הסבר אחר.

לכל אותם אופטימים פתטים צאו מהסרט אין מתנות חינם.

למי שרוצה איביזה ב-40 אלף יש 2 אפשרויות:

1.להגר לאירופה.

2.לקנות מסוחר נכלולי שרק אלוהים יודע מה עבר על הרכב.(אני מאמין שרוב חברי הפורום לא תמימים)

 

 

"הסבלנות מרה אך פירותיה מתוקים"-אל תשלה את עצמך לא מתוקים אלא רקובים עם שסי.:-)

בשביל איביזה שמורה ונקייה מכנית במחיר המחירון המגוחך אתה תצטרך לחכות המון אבל ה-מ-ו-ן זמן...(זה יכול לקחת גם כמה שנים טובות).

 

 

אשרי המאמין!

turboy

פורסם

gt3rs

 

אני מסכים עם זה שלפעמים (לא תמיד) הסבלנות משתלמת ואני אחד מאלה שלמדו את זה על בשרו במספר מכוניות (שלי ושל המשפחה) אבל גם היה רכב אחד שהסכמתי לשלם מעל כי ידעתי שזה שווה .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

כל רכב שמצבו ונתוניו טובים - ראוי לקבל מחיר מעל המחירון

 

במיוחד כאשר מדובר במכוניות ספורט, למה?

כי נדיר למצוא מישהו ששמר על האוטו כמו שצריך

כי יש הרבה תאונות (בעיקר בגלל גילאי הנהגים) וקשה למצוא רכב "נקי"

כי הבלאי מואץ

כי רכבים כאלו מחליפים הרבה בעלים בד"כ

כי לוי יצחק "שוחט" את המחיר של מכוניות כאלו (רובם)

כי הרכבים האלו נדירים, אין הרבה כאלו על כבישי ישראל

פורסם
וואלה צודק....איך לא חשבתי על זה...ואני לא הבנתי למה כשאני מאיץ זה לא לינארי,ידעתי שצריך להתייעץ פה בפורום.

למכירה איביזה טורבו!

מחפש מאזדה 3 רצוי מליסינג.

לא לזה התכוונתי, ולא תמצא אותי במאזדה ליסינג אוטומטית.

מה אתה נפגע? יש לך אחלה אוטו וזה היה לשם הויכוח, בכלל, מה כל האיביזות פה קופצות כאילו הן סקייליין?!

בהומור חבר'ה.:wink:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם
אני מסכים עם העובדה שאפשר לבקש מעל המחירון - אם זה לי באופן אישי אין בעיה, שיבקשו גם 80 אלף. (פריארים באמת שלא חסר ברום השם).

 

איפה מתחילה הבעיה? באתר המכירות יד 2 - פלוני אלמוני מגיע לפרסם את האיביזה שלו למכירה בודק את מצב השוק ורואה שכולם דורשים סביב 55-60K למה שהוא יבקש 42K??

 

 

אבל לעומת זאת אם יוצא לך לעמוד ליד איש/אישה מבוגרת (ויש כאלה) ברמזור ושואל בנימוס אם היא רוצה למכור אז אותה אישה תמכור לך לפי מחירון אפילו פחות. פה אני מחזק את אדון 206GTI , הסבלנות מרה אך פירותה מתוקים.

 

 

ב 60 אלף אפשר לרכשו איביזה 2005 חבל לקנות 2001-2002

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
ב 60 אלף אפשר לרכשו איביזה 2005 חבל לקנות 2001-2002

 

כן אפשר לקנות 2005- אם היא קרוע לחלוטין או אחרי תאונה קשה.

למה שמשהו ימכור מתחת למחירון?

ב2005 נמכרו מעט מאוד איביזות (עשרות בודדות) כך שההיצע נמוך ביותר.

ב2006 נמכרו 186 כלים וגם זה לא מספר גבוה מדי ביחס לכמות הכלים המושבתים...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר


×
×
  • תוכן חדש...