Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה אתמול מכרתי אחת במחיר מחירון יד רביעית צבע כסף מהממת ויפיפיה

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

206 gti תגיד לי אתה חי בישראל??

רוצה איביזה 20vt שמורה לך ללוי יצחק יש לו סטוקים של איביזות יד שנייה שמורות במגוון צבעים במחירי מחירון רק תמהר המלאי אוזל.:-)

חוץ מזה קח בחשבון שגם על דגמי 2005 ידרשו מעל המחירון תוך שנה שנתיים(בדיוק אותו תהליך כמו שקרה עם ה-20vt)...עניין של היצע לעומת ביקוש.

turboy

פורסם

אני חולק על דעתך חבר יקר , אך שיהיה בהצלחה !!

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

כמובן שסוחר בעל אינטרס יציג דיעה שונה מהצרכן הפרטי,

 

שכן האינטרס של הסוחר היא שימכרו לו רכבים בעלי שוק טוב - במחירון ואף פחות, כדי שהוא יכול למכור אותם ולעשות עליהם רווח.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

יפה שאתה נכנס לי לכיס ולעסק..

נירא לי שרוב ההודעות העוקצניות שאתה רושם פה הם נובאות מקנאה ,

תתאמץ תעבוד וגם אתה תצליח במעשיך...

תפרגן לאחרים יפרגנו לך...

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם

אם היית מגיב באובייקטיביות - הייתי מחזק אותך.

 

אם הייתי יודע משהו עלייך (חיובי) - הייתי מפרגן.

 

כשאין על מה - אז על מה אתה רוצה שיפרגנו לך ?

 

ונכון, אני ממש מקנא,

 

החלום שלי הוא לקנות יום אחד איביזה טורבו,

 

פשוט אין לי מספיק כסף... :roll:

 

אגב, "נובעות" כותבים עם ע'.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

לפי דעתי ולפי מה שאני שומע מחברים ומכרים , איביזות נקיות לגמרי שזה דבר נדיר מאוד מאוד , כי זה רכב שבדרך כלל נוהגים עליו (ואני אנסח זאת בזהירות) נהגים נמהרים ולא מנוסים שבשלב כזה או אחר פגשו עמוד / מעקה הפרדה / תעלה / קיר / אחר ,

ימכרו מעל המחירון אם יש להן יד נורמלית וק"מ סביר.

 

GTI206 - שכחת לפרט אם האיביזה עברה תאונה כלשהי ( לצורך העניין - גם תיקוני צבע ופח זאת תאונה, וגם קצה שילדה זה שילדה) , ומה הק"מ שלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נניח ואני רוצה למכור את FR שלי, מודל 2005 עם 39K ק"מ- יד ראשונה במצב מלוקק.

נעזוב רגע את התוספות בצד, למה שאני אדרוש את המחיר המגוחך שנקרא מחירון.

206 GTI- סביר להניח שבתור אדם פרטי ולא סוחר ושיש לו את הקבלות וכן את נתוני הרכב שמדברים בעד עצמם אני אדרוש יותר- כמה יותר? תדעו שאחליט למכור..

איביזה טורבו מודל 01 במצב טוב תמכר, אם למוכר יש שכל בדי הרבה מעל המחירון, כמה תלוי במוכר, בקונה ובמצב הרכב.

כפי שנאמר קודם- אין מתנות חינם.

קונדסון- אני יודע שאתה מת לאחת ומתבייש להגיד את זה...:wink:

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

נתחיל בזאת שזה לא בפורום המתאים.

שנית, מדוע לך לקנות איביזה שעברה 180K ק"מ?

 

לשאלתך, ואני יודע שכל בעלי האיביזות יקפצו עליי, כן. קשה לי להאמין שטורבו מקורי יחזיק כל כך הרבה זמן מעמד. אפילו שטופל כמו שצריך.

בכל מקרה - החלפת טורבו זה לא עסק יקר כל כך בימינו. בטח שלא כמו בעבר.

פורסם

טורבו משומש לאיביזה נמכר כבר באיזור1000-1500ש"ח+700שקל עבודה יוצא כמו טיפול טימינג.

הרכב נהיה מאוד זול לאחזקה היום.

פורסם

לא צריך טורבו, אין כמו רכב 2000 סמ"ק אטמוספרי, תאוצה ליניארית, משקל קל, ובלי בעיטות.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

ונחזור לרגע לעניינינו: גם לי היתה איביזה טורבו שנת 2001 שנמכרה במצב של

יד שנייה עם 50,000 ק"מ, ללא תאונות, וצבע אדום שנדיר מאוד לרכב הנ"ל.

כאשר המחיר שקיבלתי היה מעל המחירון בסכון נכבד.

אין ספק שמר לוי יצחק לא מרשה לעצמו לפרגן למכוניות שכאלו ושוחט אותם עד

אפר, אך מי שברשותו מציאה ואני שוב אומר מציאה! אין שום סיבה שלא ידרוש עליה מעל המחיר המצחיק

שקבע יצחק:evil:.

וזה תלוי בך להחליט האם זה אותו מצב מדובר ואכן לשלם את הסכום הזה.

שיהיה בהצלחה!

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם
אם היית מגיב באובייקטיביות - הייתי מחזק אותך.

 

אם הייתי יודע משהו עלייך (חיובי) - הייתי מפרגן.

 

כשאין על מה - אז על מה אתה רוצה שיפרגנו לך ?

 

ונכון, אני ממש מקנא,

 

החלום שלי הוא לקנות יום אחד איביזה טורבו,

 

פשוט אין לי מספיק כסף... :roll:

 

אגב, "נובעות" כותבים עם ע'.

 

אני מחליף איתך מחר! מתחייב לשילדה ואפילו משאיר לך באוטו דיסק של אייל גולן ועץ ריח, מתי הולכים לדואר?

 

*אני לא מתכוון להגיב בשירשור האדיוטי הזה, לא מתכוון לבנות שוק עתידי למכירה ולא להתווכח לגבי המחירון.

רוצים- תקנו במחיר שדורשים עליה, לא רוצים- לא תיהיה לכם איביזה טורבו.*


×
×
  • תוכן חדש...