Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לנסר 92 אחרי ראש מנוע מעשנת בטירוף


deia
שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

יש לי לנסר שנת 92 בחודשיים האחרונים הרכב היה מתחמם לסירוגין ולא על בסיס קבוע עד שסוף סוף הלך ראש

המנוע :evil:.

 

הרכב נסע בצורה חלקה ללא רעשים וללא עשן. לאחר ראש המנוע קיבלתי את הרכב נסעתי בו חצי יום ואז הוא התחיל להוציא

עשן בצבע לבן אבל ממש המון לסירוגין, עשן ברמה שכול מי שנסע אחרי חשב שיש ערפל בחוץ.

 

בקיצור חשבתי אולי יש יותר מידי שמן אז הורדתי את המפלס למינימום בכדי להיות בטוח שזה מגיע כתוצאה של עודף שמן.

העשן לא פסק ועכשיו הוא יוצא על בסיס קבוע.

 

פתחתי את פילטר האויר וראיתי שכל התחתית מלאה בשמן באיזור של הקרבורטור ופילטר האויר גם הוא רטוב משמן.

בדקתי את מפלס השמן וראיתי שהרכב אוכל שמן.

 

יש לציין כי הרכב נוסע בצורה חלקה לא מרעיש ולא מתחמם אבל מעשן בטירוף.

כמו כן את הראש מנוע עשה בעל מקצוע חבר טוב ואני לא יודע מה השתבש שם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשרות ראשונה ומעט פחות סבירה- בדוק נשם מנוע סתום שגורם למעבר שמן לפילור אוויר אם כי לא חושב שיש קשר לעשן.

השאלה היא מה הוחלף בשיפוץ הראש והאם הוא היה כנדרש (גומיות שסתומים יבשות למשל יכולות להוביל לאכילת שמן ולא רק ).

אפשרות שנייה בסבירות גבוהה הרבה יותר -שבמנוע הזה היה צריך לתקן הרבה יותר מראש מנוע (טבעות בוכנה שחוקות ?) בד"כ בלנסרים גם מניסיון אישי וגם מניסיון של מס' חברים כאשר הרכב עבר את ה-250K והולך ראש חבל על הזמן ועל ההשקעה פשוט עדיף להחליף מנוע.

אצלי המנוע זרק שמן לפילטר אוויר וזה נגמר באוברול (בעל המוסך שטיפל ברכב אמר שלא יקח על עצמו לעשות שיפוץ חלקי למנוע ושאחרי הפירוק יגלו שצריך שיפוץ מלא וזאת לאחר בדיקה מאולתרת במוסך לאחר פירוק כל המנוע כשהסתבר שהרווח של הרינגים גדול מידי).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה הרינגים גמורים ,חבל שלא בדקת לפני הרכבת האש.

מה מצב הנשם?

מה צמיגות השמן בה אתה משתמש?בעלי רכב זהה לשלך אומרים שצריך 20W-50.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גומיית שסתומים אחת או יותר נפגעה בשעת ההרכבה, או כפי שכתב שי "כנראה הרינגים גמורים ,חבל שלא בדקת לפני הרכבת הראש". למרות שקשה לבדוק גם כאשר הראש מפורק ולהגיע למסקנה חד משמעית. לא הייתי הולך במקרה זה על צמיגות השמן.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

יש לי לנסר שנת 92 בחודשיים האחרונים ,הרכב היה מתחמם לסירוגין ולא על בסיס קבוע עד שסוף סוף הלך ראש

המנוע :evil:.

 

הרכב נסע בצורה חלקה ללא רעשים וללא עשן. לאחר ראש המנוע קיבלתי את הרכב נסעתי בו חצי יום ואז הוא התחיל להוציא

עשן בצבע לבן אבל ממש המון לסירוגין, עשן ברמה שכול מי שנסע אחרי חשב שיש ערפל בחוץ.

 

בקיצור חשבתי אולי יש יותר מידי שמן אז הורדתי את המפלס למינימום בכדי להיות בטוח שזה מגיע כתוצאה של עודף שמן.

העשן לא פסק ועכשיו הוא יוצא על בסיס קבוע.

 

פתחתי את פילטר האויר וראיתי שכל התחתית מלאה בשמן באיזור של הקרבורטור ופילטר האויר גם הוא רטוב משמן.

בדקתי את מפלס השמן וראיתי שהרכב אוכל שמן.

 

יש לציין כי הרכב נוסע בצורה חלקה לא מרעיש ולא מתחמם אבל מעשן בטירוף.

כמו כן את הראש מנוע עשה בעל מקצוע חבר טוב ואני לא יודע מה השתבש שם ?

 

שלום רב!

ראשית יש להתייחס ללמשפטים שהדגשתי בכחול ובאדום.

ואסכם אותם בקיצור:

הרכב היה מתחמם לסרוגין,אך לא על בסיס קבוע,הרכב נסע בצורה חלקה וללא עשן כלשהו,מכך משתמע שלא היה בריחת קומפרסייה מהרינגים, ולא היתה בעייה של גומיות שסתומים יבשות.

משום מה, לאחר פירור ראש המנוע והרכבתו מחדש, ואני משער לאחר ישור ראש, מלוי, ליטוש ססתומים, והחלפת גומיות שסתומים מקוריות ולא זולות, אין כל סיבה בעולם, שהרכב יעשן, גם הטבעות מעט שחוקות, והתאורייה שהרכבת ראש מנוע ,

במנוע ישן שהתחממם, גורמת עכשו לשיפור הדחיסה בראש המנוע, והעברת הדחיסה , לעוקת השמן, ולמעבר שמן לתא השריפה, לא נכונה, ולא תופסת במקרה הזה!

זה שאת הראש מנוע עשה בעל מקצוע וגם חבר, אינה מספקת תעודת ביטוח לאיכות העבודה, או לתקלה שהתרחשה בהרכבה, ללא כוונה תחילה, או בגלל חוסר מקצועיות, ושקורה לעיתים לכל בעל מקצוע, משום שאין בעל מקצוע שעובד" שלא יטעה לפעמים, החוכמה שהוא יודה בכך, יקח אחריות, יאבחן את הטעות ולא יעמיס אותה על הלקוח.

עד כאן התאוריה, מעשית יש לבחון, אפשרות של פגם בגומיות שסתומים, צמיגות שמן לא מתאימה(חצי סינטטי במקום מינרלי), דלק מהול בסולר, או חס חלילה טבעת שמן שנשברה(בספק).

הורקת השמן למינימום, היא לא היתה צעד חכם, באם המפלס עמד על המקסימום, ולא גרם יותר, אין כל סיבה לרוקן שדמן.

אנא חזור לעדכן ולאבחן על הממצאים שנתגלו.

האם ידוע לך את תוצרת הגומיות השסתומים, אני מהמר שהבעייה היא באיכות הגומיות שסתומים.

בהצלחה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו הטעות של מכונאים רבים הבאים לצמצם בהוצאות הלקוח בתיקון ראש המנוע בלבד מבלי לבדוק את מצב הצילנדרים (בוכנות וכו').

יוצא אפה שהלקוח משלם פעמיים וביוקר על "רחמנות" זו.

החלפת המנוע היה הפתרון הטוב עוד בתחילת האבחון.

 

איזהו חכם ? הלומד מניסיונם של אחרים ! , לו רק הייתה שואל לפני ביצוע התיקון......

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות!!!!

 

עכשיו הרכב גם התחיל לקרטע כשהטורים נמוכים נראה כאילו הוא ממש מתאמץ ורועד.

 

אמרו לי שיש סבירות גבוהה שיש בוכנה תקועה או שצריך לעשות רינגים או משהו כזה.

 

אני לא מבין בזה יותר מידי. החזרתי את הרכב למי שביצע את הראש נראה מה יהיו התוצאות ואני יעדכן.

 

דרך אגב כמה עולה מנוע לרכב כזה והאם שווה בכלל להשקיע.

 

אני מבאר שבע ואם יש הצעות לבעל המוסך אני אשמח לשמוע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב!

הרגשתי שצילמדר אחד לא מתפקד, בגלל פלג שרטוב בשמן.

אם אתה מבאר שבע, גש להתייעץ , עם חבר הפורום, שהוא בעל מוסך ובעל מכון בדיקה בבאר שבע בשם מונדריאל כמדומני, חבר הפורום ברזילי, שענה לך לפני התגובה האחרונה שלך.

הוא נחשב למקצועי ואמין, ובעל מכשור, לבדיקות מקצועיות, צור איתו קשר תחילה, בהודעה פרטית.

או ישירות לטלפונים במכון שלו:

 

http://www.musach.co.il/details.asp?id=591

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקרה זהה לשלי.

לנסר 91, אחרי ראש מנוע הייתה מעשנת.

אחרי כמה זמן כמו אצלך הורגש חוסר סחיבה לפרק זמן של שניה-2 עד לשריפת הפלאגים משמן המגיע מרינגים גמורים.

בזמנו בוצע אוברול, טיימיניג ועוד כמה דברים בסכום של מעל 8K.

 

תשקול החלפת מנוע. אני עשיתי את התיקון בזול מאוד, אך במוסך מקצועי התירון עלול להיות יותר יקר.

 

תבדוק רינגים (טבעות בוכנה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עידכונון

צביקה קלעת בומבה

אכן פלג אחד נשרף כתוצאה מהשמן ולכן הרכב קירטע.

נכון לעכשיו הרכב שוב נוסע חלק עשן יוצא לעיתים רחוקות אבל אני עם מינימום שמן

ומוסיף כל הזמן.

כנראה שאני יוציא עוד קצת כסף על רינגים בכני שהרכב יהיה ראוי לנסיעה

ואז אני אמכור אותו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להתקין מאריך לפלאג ואז הוא לא ירטב/ישרף .

מינימום שמן זה לא כל כך בריא למנוע!

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה גמור ?

רינגים זה דבר שאפשר לתקן וזה לא עולה כמו מנוע או אובראול.

כשאתה נוסע עם קצת שמן יכול להיות מצב שירד הלחץ ואז הדרך לגמור/להרוס מנוע מאוד קרובה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון

 

נסעתי עם הרכב כמה ימים והוא עישן לסירוגין

היום פירקנו לו את ראש המנוע ואת הקרטר והוצאנו את הבוכנות

המכונאי אמר שהרינגים נראים בסדר וככל הנראה זה לא מהרינגים.

 

לדעתי שעשו את הראש במוסך שכחו לשים גומיית שסתומים או משהו כזה אז נחזיר את הראש למוסך

 

ונעדכן בהמשך בכל מקרה אם כבר הוצאנו אז אנחנו עושים רינגים

 

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקצב כזה הזהר שלא ישכחו לשים טבעת שמן אחת, ישכחו לשים שמן מנוע, וישכחו לשים עוד פרט קטן ושולי, לסגור את פקק ריקון השמן.

ממתין לעדכונים בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5965 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...