Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני סטודנט ונוהג כרגע על האוטו של אחי 206xs (אפילו כותב לו מהמשתמש :razz:)

אני מחפש רכב לעצמי שיעמוד בניסעות קבועות מחוץ לעיר.

יש לסבא שלי יונדאי אקסנט

שנת: 95

מנוע: 1500

יד: 1 ראשונה פרטית שלו.

גיר: אוטומט

ק"מ: 60,000 (בחיי, אין דברים כאלו)

מנוע גיר ושילדה נקיים! וכל האוטו..

אני מכיר את האוטו הזה, ויודע הכול עליו! אין, האוטו שמור בצורה מדהימה!

עכשיו השאלה שלי היא כזאת, האם שווה לי לקחת את האוטו הזה,

למרות שאני שונא גיר "אוטו-מת" והעניין של הדלק?

וזה יונדאי אחרי הכול, אז זה עוד סימן שאלה.

או:

ששווה לי לקנות רכב אחר בכלל? (כמובן שידני) התקציב שיש לי זה עד 20K.

כל הצעה תתקבל בברכה,

תודה מראש, צחי.

 

* הערה קטנה: ממש לא אכפת לי איזה אוטו לקנות, הכי חשוב לי זה האמינות, דלק קצת פחות.

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם

כבעלת יונדאי אקסנט לשעבר (שנת 99), יכולה להגיד שהאוטו היה אמין ונוח. ומנסיון עכשיו (אני מחפשת רכב כבר יותר מחודש), יהיה לך מאוד קשה למצוא רכב ברמה כזו של ק"מ. תימצא משהו בסביבות ה- 150000 ק"מ במקרה הטוב, בתקציב שלך.

אז אם יש לך כוח לחפש ולחפש ולקחת מכוניות לבדיקה, או עוד לפני זה לגלות כל מיני סוחרים עם סיפורי אלף לילה ולילה, אז לך על מכונית יותר מרשימה.

אבל מבחינה מעשית אני חושבת שכדאי שתהנה מהיונדאי. דרך אגב מכרתי אותה תוך יום , פשוט חטפו אותה ואפילו רבו עליה.

אז תעשה את השיקול שלך.

בהצלחה

פורסם

קודם כל, תודה רבה על ההתיחסות.

לגבי חיפוש אחר רכב אחר, אני כבר מחפש יותר מחודש מאזדה 323, או טיוטה קורלה, פיאט פונטו, אבל הק"מ חוגג.

ואני אחד שנוסע הרבה אז זה מפריע.

206xs - זה התענוג שמוביל אותי. 8)

פורסם

כדאי לקנות את הרכב הספציפי הזה, בגלל שקיפות מלאה של העיסקה, הק"מ האמיתי והיסטוריה ידועה.

 

זה גם יוצא פחות מהתקציב שלך, ואני בטוח, שסבא ישמח לעשות הנחה נוספת של כמה אלפי שקלים לנכד שלו.

 

אם זה היה במשפחה שלי, לא הייתי מעביר בעלות.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...