Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. היכן מדורגות החברות הבאות (לעומת ROCKFORD, JLAUDIO, למשל...)

2. ומה הדירוג ביניהן ?

power acoustik

kole audio

ultimate

pyramid

** ההשוואה היא בין מגברים.

 

3. כיצד צריך להתייחס לנתון RMS המפורסם של אחת החברות ? overrated, underrated, מדוייק ?

 

4. איפה ניתן לקנות מוצרים של power acoustik בארץ ?

 

5. כמו כן איך משפיע נתון ה highpass וה lowpass ? מה תפקידם, אם ראיתי מגבר שב low הוא בין 40 ל 120 וב high הוא בין 150 ל 1500 זה נחשב טוב ? יש משמעות ל 30HZ החסרים ?

 

6. bass boost freq - כמו לאודנס של באס ? אם הנתון על 40 HZ - טוב/רע ?

תודה.

פורסם

מידע על החברות אין לי אבל על שתי השאלות האחרות אני כן יכול לענות

היי פאס ולו פאס זה בעצם הקרוס אובר

שאותה אתה קונה בהתאם לדרישות שלך

יכולים להיות מגברים מאוד טובים אבל הקרוס שלהם לא יהיה לפי הדרישות שלך

זה משתנה

ובאס בוסט ב40 הרץ זה מה שנהור לעשות ולצורך העניין כן זה כמו הלאודנס

כל חור שחור בלילה.... גם אגזוז.

פורסם

לגבי נתוני הוואט ב RMS ,כשהחברה היא מכובדת,וידועה יותר,סביר להניח שהנתונים הם נתוני אמת,בפרט שהם לא דמיוניים מדי,(גבוהים עד כדי גיחוך,זולים מדי ביחס למחיר). הדבר נכון גם לגבי קרוס-אובר פנימי,ובכלל אין טעם להוסיף קרוס-אובר חיצוני של חברה פחות טובה,או פחות ידועה,מהמגבר שברשןתך

×
×
  • תוכן חדש...