Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי קנה רנו מגאן אוטומטית 2001.

הבעיה היא שאחרי כמה שעות שהאוטו עומד,המצבר מתרוקן.

גם לאחר בדיקה עם 2 מצברים נוספים,הבעייה נשארה.

חשמלאי שבדק את האוטו לא מצא את הבעייה.בזמן הבדיקה,המצבר לא הראה פריקה.

האוטו גם עמד לא נעול במשך הלילה (כדי לוודא שהבעיה היא לא בנעילה המרכזית),ועדיין המצבר התרוקן.

למישהו יש רעיון מה עוד אפשר לבדוק?כרגע הוא פשוט מנתק את המינוס של המצבר כשהרכב חונה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

קודם כל צריך לבדוק זליגה.

 

מנתקים את כבל המינוס מהמצבר, דואגים ששום דבר לא יהיה פועל ברכב ברגע שתחברו את המצבר.

 

מחברים רב מודד המכוון על מדידת זרם(אמפר A) מחברים את הרב מודד חוט אחד לקוטב מינוס במצבר ואת החוט השני לכבל מינוס.

 

הרב מודד יציג ערך במספרים, רשום אותו על דף וחזור לעדכן מהו הערך שהתקבל.

פורסם

המון המון הסברים, רעיונות ודרכי פעולה תוכל למצוע ע"י חיפוש בפורום. נושא זה עלה רבות בעבר. קצת סבלנות והשקעה בחיפוש ותוכל ללמוד הרבה.

פורסם
קודם כל צריך לבדוק זליגה.

 

מנתקים את כבל המינוס מהמצבר, דואגים ששום דבר לא יהיה פועל ברכב ברגע שתחברו את המצבר.

 

מחברים רב מודד המכוון על מדידת זרם(אמפר A) מחברים את הרב מודד חוט אחד לקוטב מינוס במצבר ואת החוט השני לכבל מינוס.

 

הרב מודד יציג ערך במספרים, רשום אותו על דף וחזור לעדכן מהו הערך שהתקבל.

הבדיקה הזו נעשתה ע"י החשמלאי שלא מצא שקיימת זליגה.

אין לנו על מי לסמוך,אלא על ABS,ESP ושאר צירופי האותיות באנגלית.

פורסם

צריך לבדוק בצורה יסודית זליגה על כל הפיוזים על מנת לבודד את איזור הזליגה.

יתכן ואחד הממסרים (ריליי) מקצר ומושך זרם.

תבדוק את מצב הנורות בתא כפפות ובתא המטען. יתכן והם דולקות קבוע. דיבורית לרכב מקצרת,תוציא את מצית סיגריות, אנטנה חשמלית שלא מופסקת על ידי מיקרוסוויץ, מפשיר אדים פועל קבוע, פיקוד לחלון חשמלי קבוע וכו'

פורסם

יש לבדוק זליגה, אם דלתות סגורות וכל המערכות כבוית - עד 60 mA תקין ( זו בערך צריכה של מערכת אזעקה )

לבדוק מתח טעינת אלטרנטור, מעל 13 וולט

ופריקת מצבר בעומס.

 

הייתי מתחיל מחיפוש מנורה דולקת בבגאג', רדיו , חלונות חשמל, אלטרנתור וכו'

 

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...