Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לא מזמן עשיתי קורס נהיגה נכונה , כחלק מהמחויבות לעשות את זה אחרי 3 שנים עם רישיון ומעל גיל 21.

כאשר הגעתי לקורס צילמו אותי בקבלה, אני מניח שהתמונה זה כדי לחדש לי את התמונה לפורמט החדש של הרישיון.

 

 

השאלה שלי היא כזאת:

נכון לעכשיו התוקף של הרשיון שלי זה עד 2010 . אני עוד כחודש טס לחול. וע"פי מה שהבנתי הרישיון החדש הוא כזה שכן תקף בחול (ארה"ב במקרה הזה).

האם אני יכול איך שהוא לבקש ממשרד הרישוי שישלחו לי את הרישיון החדש?

והאם זה כרוך בתשלום נוסף של רישיון?

 

 

תודה :-)

פורסם

כרגע הרישיון בפורמט החדש בעייתי, מכיוון שלא רשום בו התאריך שבו קיבלת רשיון, כלומר שוטר לא יכול לדעת כמה זמן אתה מחזיק ברשיון. עם זאת, הרישיון בפורמט הישן אמור להתאים לנהיגה בארה"ב. בכל מקרה, מומלץ מאוד להוציא רשיון נהיגה בינלאומי, על מנת לחסוך כאבי ראש ובעיות מאוחר יותר.

"ai motoare capul doare"

פורסם

תלך למשרד הרישוי ותבקש להוציא רשיון חדש.

או שישלחו אותך להצטלם או שלא.

אח"כ תשלם כמה שקלים בדואר - ותקבל רשיון חדש.

 

עשיתי את זה לפני כחצי שנה לפני שטסתי לגרמניה.

הרשיון בסוף הגיע יומיים לפני הטיסה. אחרי שכבר הוצאתי רשיון בינלאומי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אתה מתקשר למשרד הרישוי, אומר שיש לך רישיון ישן והיית רוצה את הגירסה החדשה, הוא שולח לך אגרה לתיבת דואר, אתה משלם בדיוק 53 שקלים, מברר איפה יש תחנת צילום ומחכה בערך חודש עד שיגיע החדש בדוארת וכדי להשתמש בו בארצות הברית צריך ללכת לממסי ולהוציא עוד טופס כמסמך מצורף לרישיון

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

רשיונות הנהיגה מוחלפים לפורמט חדש.

מי שהגיע מועד חידוש הרישיון - ממילא צריך לשלם ועל כן אין קשר בין הצילום לבין התשלום.

מי שמועד חידוש הרישיון עוד רחוק, מקבל את הרישיון החדש ללא תשלום נוסף (כמובן לאחר צילום).

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

מה שמוזר, שגם בחדשות וגם באתר של משרד התחבורה מצויין כי D1[הסעיף] הוא תאריך הנפקה,

רק ברישיון שלי[החדש] שני הפלסטיקים[הראשון שהלך לאיבוד והשני הנוכחי] מופיע בהם תחת הסעיף הנ"ל התאריך בו עברתי את הטסט.

----

פורסם

באמת? אז כנראה שתיקנו כבר את הבעיה שהזכרתי. תאריך הנפקה הוא נתון לא שימושי בעליל. אצלי בפלסטיק דווקא כתוב תאריך ההנפקה (כבר פורמט חדש). אמרו שיסדרו את זה, אבל הנחתי שכמו כל דבר במדינה הזאת, זה יקח כמה חודשים טובים.

"ai motoare capul doare"

פורסם

לא נראה לי שהם תיקנו את זה,

יש להם באג תחת השם 'אבי' כנראה =]

 

מאחר ובין שני הפלסטיקים עבר רק 3-4 חודשים.

----

פורסם

אבא שלי טס לחו"ל כחלק מעבודתו כבר יותר מ10 שנים, לכל מיני מדינות, ואין לו רישיון בינלאומי.

אין שום בעיה להשתמש ברישיון הרגיל. הרישיון הבינלאומי זה סתם בזבוז כסף.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

אני אישית הוצאתי רישיון בסוף שנת 2006 ולהפתעתי הרבה במהלך 2007 לקראת סוף השנה שלחו לי את הרישיון החדש , בלי בקשה להצטלם מחדש .

מה שהכי מצחיק הוא שהם שלחו לי את זה בלי לשאול יותר מדי , בלי לבקש תוספת תשלום וכמו שכבר הזכרתי - בלי תמונה חדשה .

 

אולי טעות שלהם ?

מבולבלים ? גם אני !

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סורי שאני מקפיץ שרשור ישן, פשוט בזמנו לא היה לי זמן להגיב כי הייתי בצבא.

 

בכל מקרה מישהו יודע כמה עולה לעשות רישיון בין לאומי בממסי?

פורסם

אתה יכול לעשות ב(כמעט) כל סניף דואר..

(תבדוק ספציפית באתר שלהם www.postil.com)

 

עולה 29 שקל (נכון ללפני כחצי שנה)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...