Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6604 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

פיגו 306 שנת 98.

בעבר ראיתי פה מדריך איך להדביק חזרה את דיפוני הדלתות שעם הזמן כמו בכל 306 מהדור הזה משתחררים.

האם מישהו יודע איך להדביק את זה ויכול לכתוב לי פה?

 

דבר נוסף

אני מעלה תמונה של ידית ההילוכים האוטומטית - אני כבר לא מדבר על הראש של הידית שכל הפלסטיק ירד ממנו

אלא על משהו אחר - תראו בעצמכם ואם למישהו יש רעיון בשבילי איך לשפצר את זה אני אשמח.

19052008(001).jpg

פורסם

אכן טענתך נכונה לגבי 306 כולם סובלים מכך...

1. ידית הילוכים אוטו' מומלץ על חדש (400 ש"ח) הבעיה קיימת בכל הידיות המשומשות שתמצא !

2. דיפון דלתות כדאי לבצע תיקון אצל רפד לי עלה 400 ש"ח

 

לידית הילוכים ביצעתי עיצוב מחדש ע"י קילוף הפלסטיק הגמיש עד לגובה שבו הידית מתרחבת - מתחת יש פלסטיק קשיח !

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

פורסם

תודה גדעון

אכן זה מה שעשיתי גם אצלי - אבל התחושה לא נעימה.

מה שיותר מפריע לי זה מה שאתה רואה בתמונה - הפלסטיק שנשבר ליד האותיות.

צריך לאלתר שם משהו וזהו...

 

לגבי הריפוד בדלתות - מישהו יודע איך מפרקים את הדלת הפנימית עם הריפוד כדי שאוכל להדביק את זה בעצמי?

×
×
  • תוכן חדש...