Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6619 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן!

תקנו אותי אם אני טועה ועזרו לי אם לא -

הבנתי שיש טעם (איכותי וכלכלי) לרכוש חלק מהמוצרים המתכלים לפני הטיפול באופן עצמאי ולהביאם למוסך.

 

לדוגמא - שמן ופלאגים. העדיפות היא איכותית (אני יכול לבחור את סוג השמן) וכלכלית (בחנות אני יכול לרכוש שמן טוב יותר בתמורה לסכום שבעל המוסך ידרוש בתמורה לשמן ה"זה")

 

עצות/רעיונות?

 

מדובר, כפי שציינתי, במאזדה 3, 1.6. שנת 2004.

 

תודה!

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם

אם אתה חושב ללכת עם החלקים למוסך מורשה אז שכח מזה.

 

מוסך לא מורשה יכול להסכים לקבל את החלקים שקנית ותשלם לו רק על העבודה.

פורסם

כמובן,

כל הרעיון הוא לחסוך את נושא המורשה. האוטו יצא מתקופת האחריות.

 

הכוונה היא לטיפול במוסך לא מורשה ולשלם רק תמורת העבודה (וחלפים נוספים שאי אפשר לקנות/דורשים תיקון לא צפוי).

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם

מצתים אני ממליץ להרכיב/לרכוש במורשה בלבד, בחנויות חלפים ישנו סיכוי לקנות מצתים מזויפים. הם גורמים לתקלות יקרות במערכת ניהול הזרקה. כנ''ל מסנן דלק ומסנן שמן. כנ''ל רפידות בלימה. כנ''ל נוזל בלימה (dot 4 super). אז אם מה נשארנו, שמן מנוע בלבד? :?: את פילטר האויר כל ילד יכול להחליף לבד, אתה ממש לא צריך את המוסך (חלופי עולה 40 ש''ח, מקורי כ-160).

 

אם אתה הגעת למועד החלפת מצתים או פילטר דלק ממליץ לך להגיע למורשה בלבד, את השמן אפשר להחליף לשמן שלך בכל מוסך אחר לא מורשה בעלות של 60-80 ש''ח לעבודה. אבל אם אתה כבר עושה חלק מהטיפול במורשה תבקש ממנהל העבודה שישתמש בשמן מנוע "שלך" כדי להשלים את הטיפול, תציין לו שהרכב כבר לא באחריות והבחירה אם לטפל אצלו במוסך או לא היא בידיך. הוא לא מפסיד כלום. אם הוא לא מסכים תבצע הכל חוץ מהחלפת שמן ושיקזזו לך מהשעתון עבודה.

 

על איזה טיפול ספציפי מדובר, אתה יודע מה אתה צריך לבצע?

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אם אתה מנסה לעצבן את המוסכניק שלך, זו דרך מעולה לעשות את זה. אתה בוחר לתת את העמלה על החומרים לחנות החלפים ולא למוסך שעובד על הרכב שלך, אז יש סיכוי לא רע שהמוסך בכל זאת יקבל את העמלה שלו ממך, רק בדלת האחורית. איפה הדלת האחורית הזו? לכל מוסך יש את הדלתות שלו.

 

אין טעם להיכנס פה לדיון אם זה בסדר או לא בסדר, אני רק מודיע לך שיש סיכויים מצוינים שזה מה שיקרה.

פורסם
אם אתה מנסה לעצבן את המוסכניק שלך, זו דרך מעולה לעשות את זה. אתה בוחר לתת את העמלה על החומרים לחנות החלפים ולא למוסך שעובד על הרכב שלך, אז יש סיכוי לא רע שהמוסך בכל זאת יקבל את העמלה שלו ממך, רק בדלת האחורית. איפה הדלת האחורית הזו? לכל מוסך יש את הדלתות שלו.

 

אין טעם להיכנס פה לדיון אם זה בסדר או לא בסדר, אני רק מודיע לך שיש סיכויים מצוינים שזה מה שיקרה.

 

והסיכויים הם 99.9 % שזה יקרה מנסיון ...

פורסם

מה זה "דלת אחורית", איזה שטויות זה. הייתי מאמין אם המוסכניק יעבוד על בחורה שלא מבינה, אבל כיצד אפשר לגבות מעבר לחלפים שהם ירכיבו ועבודה שהם יבצעו מול בן אדם שמבין קצת מה ברכב שלו בסדר ומה לא. ממש שטויות.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

באופן כללי לא הייתי נוגע בחלפים לא מקוריים.

 

מצד שני, מדובר פה בהפרשים מטורפים - 40 ש"ח לתחליפי מול 160 ש"ח למקורי?

בקסארה מדובר בהפרשים של 20 ש"ח מקסימום, איך מאזדה בדיוק רוצים למכור חלקים מקוריים ככה?

 

 

נראה לי אבל שבמקרה של רכב כ"כ יקר לאחזקה כמו מאזדה 3, הייתי ממשיך לטפל במורשה עם חלקים מקוריים רק מהפחד שתבוא עלי צרה יקרה במיוחד...

פורסם

קניתי שמן, פילטר אוויר ופילטר שמן. אלה חלפים שיש עליהם הפרש מחיר עצום בין מקורי לOEM.

 

המוסכניק הוא חבר של חבר... אז מקווה שלא ינצל את נושא הדלת האחורית. מה כבר יכול להיות? חלפים רגילים לטיפול + עבודה. כמה כבר אפשר למתוח את זה ו"לדחוף" עמלות נסתרות?

It's a golf GENERATION...

like no other!

פורסם
באופן כללי לא הייתי נוגע בחלפים לא מקוריים.

 

מצד שני, מדובר פה בהפרשים מטורפים - 40 ש"ח לתחליפי מול 160 ש"ח למקורי?

בקסארה מדובר בהפרשים של 20 ש"ח מקסימום, איך מאזדה בדיוק רוצים למכור חלקים מקוריים ככה?

 

 

נראה לי אבל שבמקרה של רכב כ"כ יקר לאחזקה כמו מאזדה 3, הייתי ממשיך לטפל במורשה עם חלקים מקוריים רק מהפחד שתבוא עלי צרה יקרה במיוחד...

 

כשרכשתי את ה-306 שלי הכנסתי אותה לטיפול במורשה.. לא היה להם פילטר אוויר מקורי במחסן אז שמו לי חלופי וחייבו אותי לפיו - 55 ש"ח לפני מע"מ.. השנה רכשתי באותו המוסך (לאחר 30,000 ק"מ - למרות ששם אמרו להחליף כל 40,000), פילטר מקורי שהוזמן ללקוח ולא נלקח - עלה לי 52 ש"ח לפני מע"מ + 10% הנחה.

 

לא תמיד משתלם לקנות חליפי!!!

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לא תמיד משתלם לקנות חליפי!!!

 

פשוט חייבו אותך על מקורי, אבל שמו תחליפי. הרבה מוסכים מורשים עושים את זה, כאשר נגמר להם מלאי הם מתחילים להשתמש בתחליפיים, אבל כמובן שלא מעדכנים את המחירים במערכת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לא חייבו על מקורי כי רשום בחשבונית תחליפי (המוסך בבעלות קרובי משפחה).

כשרציתי לקנות פילטר כדי להחליף לבד, עלה לי פחות.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...