Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף GTI 2001 - רעיון גרוע?


mcherkass
שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן אנשים!

במקרה לחלוטין הזדמנו לידיי מספר שקלים פנויים (כ70K) ואני מעוניין לקנות רכב מהנה לנהיגה.

חלום ילדות ישן - גולף GTI. נכון, mark3 לא הכי ספורטיבי שיש... אך יום במסלול זה לא משהו שאני אעשה בקרוב.

לשימוש יומיומי רגיל ומהנה - כדאי או לא כדאי? האמינות נסבלת? צריכת הדלק הגיונית? נוחות הנסיעה נחותה משמעותית מהגולף הרגילה?

אולי רעיונות אחרים?

 

תודה מראש!

It's a golf GENERATION...

like no other!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

Don't be so sure.There was Golf MKIII GTI,it sold at the same time with the VR6. But the asks for sure about the MKIIII because he asking about 01' Golf.

אלפא, מעלה את הדופק

alfa 164 Super V6 96', alfa 33 1.7 I.E

alfasud Sprint QV ,alfa 159 JTDm

'Lincoln Navigator 5.4 V8, Volga GAZ-24 74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה גם הייתה דור 3.

לרמת הגימור GTI של גולף MK3 היה מנוע 2 ליטר אטמוספרי שהפיק 150 כ"ס (בדומה לאיביזה קופרה).

מספר יח' בודדות הגיעו לארץ ביבוא אישי, ואיני יודע כמה נוסעות על כבישי ארתנו עוד היום.

 

אבל, גם לי נראה שהבחור כותרת מתכוון לדור הרביעי.

בכל זאת משנת 1999 שווק הדור הרביעי והתחילה הפסקת שיווקו של הדור השלישי.

 

כדאי? כן. הגולף GTI מדור הרביעי הינו רכב מהנה ביותר בהרה תחומים; איכות הרכבה, צורה, אי-חוסר בכוח, אמינות גרמנית.

 

האמינות נסבלת? אם הרכב טופל נכון- כן. בכל זאת, רכב גרמני וחזק שבא מ'בית טוב'. עלויות חלפים נדירים לפעמים יכולות להיות יקרות מעט.

 

צריכת דלק? 1 ל-9.5-10 בממוצע. תחליט אתה אם זה הגיוני לך.

 

נוחות נסיעה? לא שונה עד כדי כך. אייל יעיד טוב יותר עקב כך שבשנתיים האחרות הוא החזיק ג'נריישן 1.6 ליטר וכיום GTI.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק רציתי להוסיף שמדובר ברכב טורבו, כלומר במידה ויהיו בעיות עם טורבו, התיקון יהיה יקר.

טורבו יכול ללכת לפני הזמן אם הבעלים מכבים את המנוע ישר אחרי שעצרו למשאל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק רציתי להוסיף שמדובר ברכב טורבו, כלומר במידה ויהיו בעיות עם טורבו, התיקון יהיה יקר.

טורבו יכול ללכת לפני הזמן אם הבעלים מכבים את המנוע ישר אחרי שעצרו למשאל.

 

זה לא נכון בדיוק. השאלה אילו מכלולים נפגעו?

לפעמים יש גם רכיבים תקינים מרידו מרכבים ששופרו. הכל אפשר לאזן.

וגם רכבים שכובו מיד לאחר גמר נסיעתם- לא תמיד תהיה בעיה עם כך.

השאלה היא איך נסעו ברכב לפני שכיבו אותו?

 

 

יש כמה שאלות שחשובות במידה שרכב מסוג זה ננהג בצורה סבירה (בכל זאת רכב ספורטיבי):

באילו שמנים הוא טופל ואחת לכל כמה ק"מ/שנים? (יש דגש על שמן סינטטי מלא במנועים מסוג זה)

היכן הרכב טופל? ואילו חלקים הורכבו/הוחלפו במהלך השנים?

יש לבדוק עם המוכר (בהתאם ליד) כיצד בערך ננהג הרכב, ואיך הוא נשמר? (בשאלות כגון: המתנת דקה-שתיים לאחר שהתנעת

את הרכב [בשביל התחלת העברת השמנים המכלולי המנוע]? לאחר נסיעה מאומצת, האם נתת לרכב להתקרר מעט בעודו דלוק?)

 

עקב כך שהרכב מוגדש, יש הוראות טיפול מפורטות לדגם זה, שבדר"כ אם לא ננקטו, והרכב אינו טופל נכון- עלויות התיקון יהיו גבוהות מהצפוי (תלוי בסוג הבלאי)?

 

 

מומלץ לחפש רכב עם מעט ידיים שהבעלים מודעים לכל ההיסטוריה המלאה של הרכב.

עם זאת לא תמיד מספר בעלים קטן הוא גורם לקניית הרכב מאחר שהם יכולים להיות חאפרים בעצמם.

מספר הק"מ לא אמור להפחיד אותך (וכמובן עדיף שכמה ק"מ סביר ונמוך). המנוע הספציפי הזה נחשב לאחד האמינים בקונצרן ובשוק הרכב בכלל.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שצויין לפני- הרכב בהחלט מומלץ לחובבי הערך המוסף.

הרכב הינו פוטנציאל מצויין לשיפורים ובסכום נמוך תוכל להגדיל את הספקו בצורה משמעותית.

אם זאת, רכב כזה יש לבדוק בצורה מעמיקה ולא להסתפק בבדיקה רגילה במכון אלא גם במוסך המתמחה ברכבים כגון דא.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא פירטו כאן דיי יפה, אין לי הרבה מה להוסיף.

 

הGTI היתה חלום שלי, שטיפסתי אליו לאט לאט, אני ממליץ בחום.

 

ב70K עם קצת מזל תצליח להשיג 2001, אבל הייתי מחפש בעיקר 2000 כי הן הולכות מעל.

 

בקשר לנוחות : הג'נריישן שלי היתה נעולה בג'נט 18 ששבר לי את הגב, ככה שזאת לא אינדיקציה.

 

אני רק יכול לומר שהנוחות משביעת רצון כל עוד נשארים במידה הסטנדרטית 205.55.16, ולאחר החלפת כריות בולמים - עוד יותר.

זה לא פיג'ו 306 מבחינת נוחות, אבל אין תלונות.

 

מבחינת צריכת דלק - כפי שטל ציין 1:10-1:9.5 במשולב.

 

עלויות אחזקה לא יקרות במיוחד, למעשה זהות לגולף 1.6. אולי הטיימינג קצת יותר יקר אבל לא משמעותית.

 

אני ממליץ לקנות אחת שמורה, סטנדרטית עם היסטוריית טיפולים מוכחת (גם אם לא בחברה) , וממליץ גם להצטייד בסבלנות.

 

בקשר לסיפורים עם הטורבו, הכיבוי של הרכב וכל זה - אני אישית לא מאמין בזה . אבל עדיין מחכה לפני כל כיבוי משהו כמו חצי דקה - דקה.

 

נ.ב. כמובן שאנו מדברים על MK4. ל MK3 היתה GTI אבל היא לא יובאה סדיר לארץ.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמובן כמובן - הכוונה ל markIV. טעות של 1 בלילה.

 

תודה רבה על התגובות.

השאלה המדאיגה בנושא האמינות נובעת מהכרות אישית עם קניה של A4 1.8T שנגמרה לא כ"כ טוב. עשרות אלפי שקלים על תיקונים. אני מייחס את רוב הבעיות להיותו של אותו רכב שנת 95, השנה הראשונה בה יצא הדגם הנ"ל... או לפחות אני מקווה.

 

שאלה נוספת בנושא -

כל השיפורים המצוינים לעיל (ויש מעט מכוניות בשוק היד2 בלי כאלה) - פוגעים ברכב? גורמים לבלאי עודף? עדיף להמנע?

לא מעניין אותי פנסים, אגזוזים ושאר מיני ירקות. מעניינת אותי חווית נהיגה בלבד (וקצת חלום ילדות נושן...).

 

תודה אנשים!

It's a golf GENERATION...

like no other!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

רב השיפורים (לא כולם...) גורמים לבלאי מוגבר של חלק ממכלולי הרכב.

באם הרכב משופר יש לבדוק היכן בוצעו השיפורים ומתי.

חלק מהשיפורים- באם הותקנו נכון יחסכו לך כסף וייתנו לך תמורה טובה.

כפי שציינתי קודם- בדיקה מעמיקה תפתור לך שאלות מיותרות.

שיפורים גם ניתן להסיר ולמכור אם אינך חפץ בהם.

פנס זה לא שיפור...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיפורי מנוע ברור שמגבירים את הבלאי ביחס לרכב סטנדרטי.

 

עם זאת, לא הייתי מתנגד למשל לגולף שכל השיפורים שלה אלו בולמים+קפיצי הנמכה / קויילאוברים....

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד 2004 היא מגיעה עם 150 כ"ס.

עם זאת, יש כמה אקזמפלרים בודדים לפני 2004 שהגיעו עם 180 כ"ס בייבוא אישי.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...