Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לראשונה? לא ממש.

מרבית הכבישים בגרמניה מוגבלי מהירות ואת אלו חסרי המגבלה אפשר לספור על אצבעותיו של אדם בודד.

 

בכל מקרה, כל נושא אי-הגבלת המהירות בכבישי גרמניה הוא מוקד משיכה תיירותי ע-צ-ו-ם שמכניס לגרמניה מיליארדים של יורואים מידי שנה.

בנוסף, גם תעשיית הרכב לא ממש מתלהבת מהרעיון של הגבלת המהירות באוטובאנים.

ככה שאתה יכול לצפות שכמה וכמה תעשיות, עם הרבה הרבה הרבה כסף, יעשו כל שביכולתם כדי שהאוטובאנים הגדולים יישארו ללא הגבלת מהירות.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גרמניה, אם אני לא טועה יש שם תמרורים המורים שאסור לנסוע פחות מ XXX קמ"ש .

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם
גרמניה, אם אני לא טועה יש שם תמרורים המורים שאסור לנסוע פחות מ XXX קמ"ש .

 

יעקב

 

התמרורים מוצבים בכבישים בהם המהירות מוגבלת.

ישנם עוד כבישים בהם אתה יכול לנסוע ללא הגבלת מהירות , המהירות נתונה לשיקול דעתך לפי תנאי הדרך

:shock:
פורסם

נהגי הסמי בגרמניה לא נוסעים כמו בארץ הקודש שאתה רואה משאית עוקפת משאית במהירות של 120.

שם כולם נוסעים בצד ימין כפי החוק ואם מישהו נתפס בנתיב השמאלי הוא מקבל קנס שמן מאוד!

רוב הכבישים היום של האוטובאנים מוגבלים ל120 חוץ מאלו אשר 3+ נתיבים לכל צד ששם אין הגבלת מהירות.

Got To love It

פורסם

הכבישים הקטנים בהחלט מוגבלים.

הגדולים, עדיין לא. מתוך תקווה שגם לא יהיו בעתיד הקרוב.

 

בביקורי האחרון בגרמניה, בדקתי בצורה חוקית לחלוטין כמה סוגרת BMW 5 ידנית על כביש עם שיפוע קל ורוח גבית.

החלק הכיף היה לדבר עם אבא באיזור ה200 ולהגיד לו שאני נוסע כחוק :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

שמעתי שבגרמניה הכבישים מאפשרים נסיעה ב-150 קמ"ש (משהו כזה).

לא שהכביש מאפשר אלא מבחינת החוק גם.

 

יכול להיות שאני טועה ולא הבנתי נכון אבל ככה שמעתי.

 

חבל באמת שהגבילו את המהירות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

לא פעם ראשונה שהירוקים מנסים להעביר החלטה כזאת. לפני כ-5 שנים הם רצו להגביל את מהירות המכוניות ל-80-100 ואת משאיות ל-60! לא נראה לי שיצליח להם.

אי-הגבלת מהירות בגרמניה קיימת בד"כ בכבישים שנבנו עוד לפני מלה"ע ה-2, אך לא רק. בכל מקרה, תמיד ישנה הגבלת מהירות ל-100 במחלפים, ירידות/עליות וקטעי תיקוני דרך (ויש הרבה כאלה) ושל 30 קמ"ש במקרה שהכביש עובר דרך איזור מיושב. ישנם גם כבישים בעלי 2 נתיבים ללא הגבלת מהירות - לדוגמה, כביש 40 ומשהו, מקובלנץ לבון, שעובר דרך כ-10 כפרים.

על הכבישים ללא הגבלת מהירות ישנם תמרורים הממליצים על מהירות של 150 קמ"ש בנתיב השמאלי.

וד"ע, קיימת זכות קדימה לרכב יותר איטי בעקיפות, כך שאין הרבה אפשרויות ללחוץ לריצפה.

 

הקטע הנחמד שהיה לי - לשבת על הזנב של מכונית משטרת התנועה ב-160 קמ"ש...

 

ולעניין הכתבה עצמה - מדובר רק במחוז אחד וקטן מתוך כ-15 מחוזות.

Spirit In The Dark

פורסם
בימר 5 ידנית והיית באיזור ה200?!

 

מה הבעיה בדיוק?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

רוב הנסיעה בגרמניה ואיטליה הייתה במהירויות של בין 160 ל200 - בהתאם למהירות התנועה על הכביש וכמותה.

מעבר לנהיגה המהירה שעזרה לי לעבור כ5 וחצי אלף קילומטר ב6 ימים, הרעיון היה גם לחזור בחיים מהטיול (הייתי צריך להשלים עוד כחצי שנה של שירות צבאי).

 

למהירות המיירבית הגעתי רק פעם אחת, כשהיינו על כביש ארוך (מאוד), ישר (כמו סרגל) ורחב (3 נתיבים לכל כיוון) רק אני ובחור צעיר במאזדה 3 MPS.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
נהגי הסמי בגרמניה לא נוסעים כמו בארץ הקודש שאתה רואה משאית עוקפת משאית במהירות של 120.

 

נסיון שלי מלמד אחרת.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

זה מאוד תלוי מה מדינת המקור של המשאית (ומן הסתם של הנהג).

מאז שמשאיות ממזרח אירופה נכנסות חופשי לתוך מדינות האיחוד - איכות הנהגים וצורת הנהיגה שלהם ירדה בהרבה.

נהגים מבוסניה וסלובניה (לדוגמא) מרשים לעצמם הרבה יותר מאשר נהגים צרפתים, גרמנים או אוסטרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...