Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דיסקבר,200 זאת בטוח לא המהירות הסופית של הBMW.

ולמה לא לחזור בחיים,אני נהגתי בגמרניה על כביש בעל שני נתיבים במהירות של 230 למשך 5 דקות,פעמיים כאלה.

הרגשתי מאוד בטוח ולא הרגשתי שאני דוחק את האוטו למקסימום(הוא היה מוגבל),מרצדס C קלאס.

90% מהכבישים בגרמניה בנויים בצורה כזאת שאוטו ישאר על הכביש ולא ינסה לברוח ממנו,סיבובים בעלי שיפויים מדוייקים וגדולים.

ולא כמו בארץ שאתה לוקח סיבוב ימינה ויש לו שיפוע שמאלה שמנסה לזרוק אותך החוצה.

 

בן.

Got To love It

פורסם

1) לא אמרתי ש200 זו המהירות הסופית של הBMW. אמרתי שכשדיברתי עם אבא שלי בטלפון - הייתי על 200 ואמרתי בחיוך גדול שאני נוסע כחוק.

 

2) אז אתה גבר. מה אתה רוצה שאני אגיד לך?

אני לא הגעתי לכבישים ריקים או כבישים עם תנאים שמאפשרים לי להגיע ל230 קמ"ש פרט לפעם אחת בדרך מאוסטריה לפרנקפורט (לא זוכר את מספר הכביש).

גם ב230 קמ"ש אני לא יכול להגיד שהרגשתי שהBMW עוד שניה עפה מהכביש. אבל יש דברים אחרים על הכביש שצריך לשים לב אליהם.

תנועה משאיות, תנועה רכבים אחרים, קטעים שאתה לא רואה למרחק מספק (אתה יודע כמה זמן יקח לך לעצור מ230 קמ"ש?) וכו'

 

3) בBMW שאני נהגתי, המהירות המקסימלית הייתה 230 קמ"ש. והרכב לא היה מוגבל אלקטרונית. זו המהירות המקסימלית שהמנוע סוחב אליה את הרכב.

לדעתי, אותו דבר בC CLASS בה אתה נהגת.

הגבלות אלקטרוניות ברכבים הגרמניים נמצאות ב255 קמ"ש (ולא "רק" 250 כמו שהחברות מפרסמות).

 

ההגבלות האלקטרוניות נמצאות ברכבים החזקים, לא הבסיסיים. חברות ההשכרות מחזיקות בד"כ את הרכבים הבסיסיים (אבל מאובזרים).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני נוסע באירופה עשרות שנים. משאיות מוגבלות ל-100 באוטובהנים והם לא חורגים. ברדיו אומרים ש " בכביש XXX יש פקק של 2 ק"מ ל PKW (רכב פרטי - personnen kraftwagen ( ו- 8 ק"מ למשאיות " -אף משאית מעל 12.5 טון לא יוצאת מהנתיב הכי ימני בפקק. המשטרה בודקת להם בפרקינגים ועושה להם דוח"ות מהירות לפי רישומי הדיסקה של הטאכוגרף.- אצלנו משום מה זה לא קביל.

פורסם

כותרת לחוד ומציאות לחוד

 

זאת הגבלה בגלל זיהום, לא בגלל בעיית תאונות או משהו בסגנון, שם להבדיל מפה רוצים להוריד מהירות בגלל איכות הסביבה ולא בגלל תאונות כמו בארץ.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

דיסקבר,התגובה שלי לא היתה נימת זלזול,אם הבנת לא נכון קבל את סליחתי:).

זה לא היה עניין של השתחצנות,רק להראות שיש כבישים שניתן להגיע למהיריות גבוהות ולהרגיש בטוח,לא כמו בארץ.

ברור שיש לקחת בחשבון תנועת מכוניות ומשאיות(במקרה שלי היתי בכביש לבד,דיי מוזר האמת)ואת כל תנאי הסביבה,איכות הכביש. יקח יותר מידי זמן לעצור מ230,כל מילה שאמרת נכונה ואני מסכים איתך.

לפי מה שזכור לי הרכב היה מוגבל בגיר(אם קיים דבר כזה) משום שבהילוך שישי(הרכב היה ידני) היתי בסביבות ה4K והמנוע פשוט "עצר" מלעבור את ה230.

 

בן.

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...