Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום .

הזמנתי בבוקר רנו מגאן 2008 חדשה, הרכב מגיע ללא רמקולים וללא מערכת.

נאמר לי שיש מקום ל4 רמקולים בדלתות ו 2 טוויטרים.

גודל הרמקול 5 ורבע .

אין סיגנון מוגדר של מוסיקה והמטרה זה איכות.

צריך המלצה לרדיו דיסק סביר ו רמקולים במידת הצורך.

ההתקנה תבוצע במוסך המרכזי של רנו (ככה סיכמנו אם הסוכן).

סדר גודל של מחיר 2000 -3000 להכל (ההתקנה חינם במוסך).

תודה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קנית אותו בליסינג/קבלת מהחברה שאתה עובד בה?

 

נראה לי הזוי שאנחנו עוד מעט בשנת 2010 וישנם עוד רכבים בשוק שמגיעים בלי מערכת (עזוב מקורית) ורמקולים בתור איבזור סטנדרט ובסיסי.

Twincharger Stratified Injection

פורסם

דרך אגב,

קורולה 2008, בדגם הבסיסי, נמכרת עם חלונות אחוריים ידניים.

במצובישי לנסר, הדגם הכי פשוט מכיל אוטו עם אוטו בלבד,

ברמת איבזור גבוהה יותר יש כבר גלגלי מגנזיום ומערכת סטריאו.

----

פורסם

אז ככה הרכב הוא בבעלותי האישית לפחות לתקופה של 6-7 שנים.

לא ליסינג ולא נעליים פשוט קיבלתי מחיר ממש טוב בגלל שזה האחרון שנשאר.

אני גם מעדיף להשקיע במשהו נורמלי מאשר המערכת של רנו האורגנלית.

מה מומלץ??

איפה לקנות??

תודה אל תגובות מהירות.

פורסם

kernel - הפיג'ו 206 בדגם הכי מאובזר עם המנוע הכי חזק בקטגוריה (1.6) מגיעה בלי חלונות חשמל מאחורה. אז מה?

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אז ככה לפני כ שבועיים התקנתי ברכב הנוכחי 206 XS מערכת פיונר 2050 שנראה לי אני ישים אותה ברנו.

נשארת רק השאלה של הרמקולים.

כמו כן הפזו למכירה :) 2001 206 יד שניה 130,000 אלף קילומטר אחרי טיפול גדול :) ידנית!!

פורסם

כן אכן המצב אנוש !

רנו מגאן (לפחות בדגם הבסיסי) לא מגיע עם יותר מ2 רמקולים עלובים , וכמובן גם HU לא ברמה כזאת הייי...

הסאונד שם פשוט עלוב .

וכן זה נכון , הקורולה הבסיסית מגיעה עם חלונות ידניות מאחורה , אבל אני לא רואה בזה חיסרון כזה גדול לאומת רכב ללא רמקולים !!! העניין הזה של רנו מגעיל . אבל לפחות הרנו עם חלונות חשמל מאחורה אם אני זוכר נכון .

וכן הגירסה הבסיסית של קורולה הרבה יותר חזקה מהרנו , ולפי דעתי גם יותר יפה .

הנושא עוד ארוך ואני לא חושב שיש צורך להרחיב =)

 

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אל תשכח חבר שברנו מקדימה, אתה צריך להרכיב רמקול עם מגנט מאוד קטן, ועומק ההתקנה שלו עומד על 45 מ"מ.

או לחילופין לעשות בנייה מושקעת.

:-) just smile
פורסם

בגלל זה אני שואל מה צריך לשים :)

האם יש פה מישהו שקנה רמקולים איכותים לרנו מגאן??

מה שמים מקדימה? מאחורה? רצוי בלי סאב ומגבר אבל אם צריך אז צריך...

הרדיו דיסק הוא של פיונר דגם 2050 שעובר מהרכב הקודם.

האם יש קומפוננט שמתאים? האם קומפוננט מצריך מגבר?

תודה

פורסם

לא "צריך" שום דבר, הכל עניין של רצון והעדפה אישית

 

מה שמומלץ ברמה הכי בסיסית זה סט קומפוננט קדמי טוב ור"ד טוב

אם אתה אוהב לשמוע יותר חזק ויותר נקי, כדאי להוסיף מגבר

אם אתה אוהב לשמוע את הבאסים ולא רמקולים מחרחרים בעוצמה גבוהה, רצוי גם סאב

אם אתה רוצה שגם מי שמאחורה ישמע טוב, סט רמקולים אחוריים יעשה את העבודה

 

בעיקרון, ההמלצה שלי ל- 3000 שקל, לא כולל התקנה היא:

HU- פנסוניק 5401

קומפוננט- יש כמה אפשרויות, רצוי לשמוע איזה סוג אתה אוהב לפני קנייה

מגבר- מאק אודיו Z4200, או אם אתה מתפשר על יד שנייה יש עוד אפשרויות (גם חדשים יש עוד אפשרויות, פשוט זה הכי מומלץ)

סאב- Cerwin Vega HED, אחד הטובים למחיר שלו

 

לפי זאפ כל המוצרים עולים 3200 ש"ח, ניתן למצוא אותם ב- 3000, קל וחומר אם אתה קונה את כולם מאותה חנות

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני נוהג ברנו מגאן ויש לי מערכת שנחשבת לטובה או סבירה יחסית.

אני משתמש בHU של פנסוניק לא זוכר דגם כרגע, אבל ה HU פחות רלוונטי כי אפשר להכניס כל אחד.

אני משתמש ב 2 מגברים שמחוברים למאחורה של הכסאות האחוריים (מכוון הבאגאז').

מגבר אחד מחובר לקואקסייל מקדימה של FOCAL מסדרת Polyglass 5.25 כמובן, הם מאוד איכותיים ואני מאוד ממליץ עליהם. אבל הם קצת יקרים (בערך 800 שקל).

והמבר השני מגביר סאב של פיוניר 150-200 RMS (קצת ישן) וזוג רמקולים של KICKER 6*9 שיושבים על המגש מאחורה (נעשו חיתוכים).

ההגברה של ה HU מחובר לרמקולים בדלתות האחוריות שהם רמקולים בסיסיים שהגיעו עם האוטו.

זהוא.

בעיקרון אני נהנה מאוד ושומע אחלה, מה שמאוד חשוב זה כיוונים נכונים, לי לקח איזה שעתיים לכוון את המערכתא בל בסוף היה שווה כל דקה.

חישוב מהיר של המחירים (בערך):

HU 600 שקל

קואקסייל 800 שקל

קיקר 650 שקל

סאב (בקופסה איכותית) 800 שקל

מגברים: 1500 שקל בערך

סה"כ: 4350 ש"ח בערך במידה ואתה קונה הכל חדש.

אני קניתי את הסאב ומגבר אחד מחברים שלי, אז יצא לי זול יותר+יש לי בחור שעושה לי התקנות חינם.

בכדי להגיע לתקציב שלך הייתי מוריד את הקיקר נגיד ומגבר אחד.

זה יוצא 2800 בערך, ואז מביא עוד זוג רמקולים פשוטים ב 200 שקל שישבו על ההגברה של הHU.

פורסם

תודה אל תשובות רציניות.

אז ככה ה HU הנבחר הוא פיונר 2050. הרמקולים שציינת הפוקל נכנסים לקדימה האם מצריכים הגברה?

האם כדאי לשים עוד זוג כזה גם מאחור? האם חובה סאב? האם חובה מגבר? אם כן אז איזה? אשמח לעוד פרטים ...

לחתוך אני לא מעוניין שום דבר... מה עוד ממליצים? אני רוצה לבצע הזמנה ביום ראשון איפה כדאי לקנות?

תודה לעונים.


×
×
  • תוכן חדש...