Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6662 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בוקר טוב.

מה זה הדוטק? האם מספיק לו המגבר של ה HU או ש צריך מגבר?

אני מעוניין לשים שני סטים של קומפוננט ,אחד מקדימה אחד מאחורה.

לא מעוניין לחתוך כלום עדיף שישבו אל ההגברה של הHU.

מה מומלץ איפה מזמינים ומחירים ?

תודה

פורסם
תודה אל תשובות רציניות.

אז ככה ה HU הנבחר הוא פיונר 2050. הרמקולים שציינת הפוקל נכנסים לקדימה האם מצריכים הגברה?

האם כדאי לשים עוד זוג כזה גם מאחור? האם חובה סאב? האם חובה מגבר? אם כן אז איזה? אשמח לעוד פרטים ...

לחתוך אני לא מעוניין שום דבר... מה עוד ממליצים? אני רוצה לבצע הזמנה ביום ראשון איפה כדאי לקנות?

תודה לעונים.

כן הפוקאל נכנסים לקדימה בלי חיתוכים, רק מורידים 2 לשוניות מהצד של הרמקול ככה שהוא מחובר עם 2 ברגים כמו שהדלת בנויה ולא ארבע כמו שרוב הרמקולים באים.

והוא מצריך הגברה אם אתה רוצה לנצל את כל הכח שלו.

לדעתי, חובה מגבר לפחות אחד של 2 ערוצים, שיגביר לך את ה 2 רמקולים מקדימה.

אם אתה יכול להשיג 4 ערוצים מה טוב ותוכל להגביר או ארבע רמקולים או 2 רמקולים וסאב חמוד.

אני ממליץ לך על סאב אבל זה לא חובה, תלוי אם אתה אוהב צלילים נמוכים, אני בלי סאב מרגיש שמשהוא חסר.

פורסם
כן הפוקאל נכנסים לקדימה בלי חיתוכים, רק מורידים 2 לשוניות מהצד של הרמקול ככה שהוא מחובר עם 2 ברגים כמו שהדלת בנויה ולא ארבע כמו שרוב הרמקולים באים.

והוא מצריך הגברה אם אתה רוצה לנצל את כל הכח שלו.

לדעתי, חובה מגבר לפחות אחד של 2 ערוצים, שיגביר לך את ה 2 רמקולים מקדימה.

אם אתה יכול להשיג 4 ערוצים מה טוב ותוכל להגביר או ארבע רמקולים או 2 רמקולים וסאב חמוד.

אני ממליץ לך על סאב אבל זה לא חובה, תלוי אם אתה אוהב צלילים נמוכים, אני בלי סאב מרגיש שמשהוא חסר.

 

סבבה הבנתי תודה מאיפה מומלץ לקנות ציוד?

איך אני יכול לדעת בלי ששמעתי אם צריך סאב או לא?

במידה ואני ירצה סאב בעתיד אולי כדאי לפרוס כבלים כבר עכשיו ולעשות הכנה לסאב?

האם הפוקל ישמעו טוב גם בלי מגבר?

האם פוקול יש לפוקול מתחרים ? מה עדיף? או שלא לשבור את הראש ולקחת פוקול?

פורסם
סבבה הבנתי תודה מאיפה מומלץ לקנות ציוד?

איך אני יכול לדעת בלי ששמעתי אם צריך סאב או לא?

במידה ואני ירצה סאב בעתיד אולי כדאי לפרוס כבלים כבר עכשיו ולעשות הכנה לסאב?

האם הפוקל ישמעו טוב גם בלי מגבר?

האם פוקול יש לפוקול מתחרים ? מה עדיף? או שלא לשבור את הראש ולקחת פוקול?

נמאיפה מומלץ לקנות ציוד? אני יכול להמליץ לך רק על חנות בקריות, ככה שאני לא יודע איפה אתה גר ובחנויות אני לא כל כך מבין...

הדרך היחידה שלך זה לשמוע מערכת עם סאב ולשמוע אותה בלי הסאב, ותראה אם זה משמעותי בשבילך או לא.

ואם אתה תרצה סאב, זה לא כל כך משנה אם אתה עושה את הכבלים עכשיו או מאוחר יותר, זה זניח.

הפוקל ישמעו טוב גם בלי מגבר, ברור, אבל העוצמה שלהם לא תיהיה גבוה כמו עם מגבר.

ויש להם הרבה מתחרים וטובים, אני יכול להמליץ לך עם פוקאל או קיקר כי יש לי את שניהם, הפוקאל קצת יותר אפילו :)

פורסם

אני גר בבאר שבע. יש פה משהו מומלץ??

מה אמור להיות המחיר שלהם?

4 רמקולים של פוקול ושני טוויטרים (נראה לי מגיעים איתם בסט??) יספקו את הסחורה?

יש איזה דגם ספציפי מומלץ?

ממש תודה

פורסם

כמו כן רציתי לשאול בתמונות של הקומפוננט רואים בדר"כ שני רמקולים שני טוויטרים ועוד שני משהו(נראה כמו מכשיר חשמלי :) )

מה זה המשהו הזה?

הוא צריך מקום בדלת?

תודה.

פורסם

זה קרוס אובר ואתה יכול למקם אותו בכל מקום שתרצה, אפילו על האגזוז מהחלק הפנימי העיקר שיהיה מחובר.

הוא מחלק איזה צלילים הולכים לטוויטרים ואיזה למיד באס, ושולט על עוצמת הטוויטר.

פורסם

סבבה הבנתי תודה לך.

כמו כן איזה דגם לחפש?

משהו שיעבוד בלי מגבר אבל אם אני ירצה בעתיד הקרוב לאוסיף מגבר אז שיעמוד בזה.

פורסם

הסטים ששמעתי זה JBL, מורל פולס, פוקאל פוליגלאס, וקיקר.

כולם באיזור 500-800 שקל ואת כולם אהבתי, עדיפות לפוקל ולמורל.

פורסם

אוקי תודה נתמקד בהם...

כמו כן ראיתי שיש לאותם חברות דגמים שמתחילים ב 550-600 שקל ועד 6000 שקל מה ההבדלים?

איזה דגם צריך לבחור אל מנת לא לחתוך כלום ברכב?

תודה ובוקר טוב


×
×
  • תוכן חדש...