Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה היה יום שישי רגיל, יצאנו עם חברים לשבת במקום הקבוע, בחניון של מרכז במודיעין, כל אחד בא עם האוטו של אבא\אמא,

הערב התחיל טוב, צחקנו השתוללנו נהנינו.. לא היה חסר כלום, באמת כלום. היה מהנה, חשבתי שזה יהיה ערב מצוין שאני יחזור הביתה וייחל לעוד ערבים כאלו עם צחוקים, בנות והכל

עד אותו רגע, שקטע את הערב ושלח את כולנו לישון עם חומר רב למחשבה.

חבר שלי רצה שאני יבוא איתו לסיבוב קצר, רק בשביל להראות לי את המנוע החזק של מאזדה 6 שנת 2008 ולעשות פוזות על צעירים במקום. אכן מנוע חזק, הוא התחיל את הנסיעה בחניון, נסענו די מהר, המרחק בחניון הצפוץ היה 200 מטר לכל היותר, האוטו האיץ במהירות, עד שהגענו לפנייה. הוא רצה לקחת את הפנייה, התחיל ללחוץ על הברקסים, אבל זה לא היה מספיק...

המהירות גברה על הבלימה שלא הספיקה, הפנייה הייתה חדה והגלגל האחורי נכנס במדרכה, האוטו זרק תחת, כמעט התהפך, ל"מזלנו הרב" האוטו נעצר בעמוד התאורה שהאיר את החניון ומנע מהאוטו להתהפך על גגו.

 

התוצאה: 4 כריות אויר נפתחו, שמשות מנופצות, כל הצד של הנהג הלך, העמוד פגע בדלת האחורית שלא היה שמה אף אחד. לי ולחבר שלי רק מכות יבשות וסימנים כחולים בעיקר בצוואר ובגב.

 

אני ראיתי את החיים שלי עוברים לי בשנייה הזאת. אני למדתי את הלקח, ואני רוצה להעביר את המסר הזה לכל הנהגים החדשים.. לא להיגרר לפוזות ולהשתולל עם האוטו. זה כל כך מסוכן וטיפשי וכמעט איבדתי את החיים שלי ו/או של חבר שלי!

התמונות מדברות בעד עצמן.

 

הייתי חייב לשתף.

אבירם

DSC01383.jpg

15032008(010).jpg

תמונה002.jpg

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במקרה הזה העמוד חשמל הציל אתכם,

אתמול ראיתי ב-FIFTH GEAR, עמודי חמל מאלומיניום/ברזל, העמוד מתרסק על האוטו וגורם לבלימה ארוכה מאשר בלימה במקום במקרה של תאונה עם עמוד מבטון[ומוות כמעט בטוח].

 

אגב, בד"כ, את הפוזות האלה עושים במקומות פתוחים מאוד, עם קצת מאוד משטרה, כשאין סכנה באיזור{אנשים, מכוניות ובטון}.

----

פורסם

אל תדאגו. חברת הביטוח/ ליסינג תשפץ את הרכב בצורה זולה ופושעת. תמכור אותו לסוחר נוכל שימכור אותו לקונה תמים שיחשוב שהוא מקבל רכב "בונבונירה", ק"מ נמוך ונקי מתאונות. הסוחר -"לי זה עולה יותר" אפילו יעניק לקונה התמים עץ ריח על החשבון.

פורסם
תאונה קטלנית ונס מאלוהים

 

תאונה קטלנית הינה תאונה שבה יש הרוגים

 

אז למזלכם הנס הוא שהיא לא היתה קטלנית

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
.

חבר שלי רצה שאני יבוא איתו לסיבוב קצר, רק בשביל להראות לי את המנוע החזק של מאזדה 6 שנת 2008 ולעשות פוזות על צעירים במקום.

 

"פוזות"?

הדבר היחידי שעובר לי בראש כאשר אני רואה צעירים מאיצים מתחת לביתי ובכל חניה אחרת כדי למשוך תשומת לב ולסובב ראשים היא שזה רק יסתיים בטוב, ושלא נאלץ לגשת לרכב כדי לחלץ אותם.

*נ.ב כמה זה אדיוטי וטפשי אני אחסוך ממך כי אתה בטח הגעת למסקנה הזו לבד, רק אחרי שכמעט הפכתם את עצמכם.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

דווקא כן צריך לתת לו לנהוג,

א כדי להתבגר על הטראומה במידה ויש.

ב נראה לך שהוא איי פעם בחיים יעשה עוד פוזות?

 

 

מה גם שברוב חברות הביטוח כיום, במידה ויש טוטאל, מקבלים רכב חדש, עם הניילונים.

----

פורסם

אני בשוק מהכישרון המטורף של חבר שלך.

מעניין כמה זמן ייקח עד שיפסיקו לצחוק עליו אלא שעה עליהם "פוזות".:-)

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
דווקא כן צריך לתת לו לנהוג,

א כדי להתבגר על הטראומה במידה ויש.

ב נראה לך שהוא איי פעם בחיים יעשה עוד פוזות?

.

 

אני בעד נהיגה באופן מידי לאחר טראומה, השאלה היא האם הוא לא ישוב למקום על מנת להוכיח לאנשים שהיו במקום שוב שהוא "גבר גבר".

 

:roll:

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
תעשו ברכת הגומל.

 

ברכת הגומל עושה רק מי ש:

 

 

א. יצא מבית האסורים (כלא);

 

ב. יורד ים שחזר בשלום (מלח שחזר בשלום);

 

ג. אדם שנרפא ממחלה קשה מאוד.

 

 

אנקדותא!

 

 

תקראו פרק תהילים קכ"א:

 

"שיר למעלות אשא עיני אל ההרים

מאין יבוא עזרי:

עזרי מעם ה' עושה שמים וארץ:

אל ייתן למוט רגליך

אל ינום שמרך:

הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל:

ה' שומרך ה' צלך על יד ימינך:

יומם השמש לא יכּךֳּ וירח בלילה:

ה' ישמרך מכל רע ישמר את נפשך:

ה' ישמר צאתך ובואך מעתה ועד עולם הללויה:"

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

מי אמר שזה רכב ליסינג?

בכל אופן, המצער בסיפור הזה ובסיפורים דומים זה שרק כך זה נראה, לומדים לקח. זה טוב שיצא לך ללמוד משהו מהסיפור הזה וגם לחברים שלך. גם אני מפנים עוד ועוד בכל פעם שאני שומע על משהו כזה.

תהיו בריאים!

פורסם
דווקא כן צריך לתת לו לנהוג,

א כדי להתבגר על הטראומה במידה ויש. לדעתי הנסיעה באוטובוסים תגרום לו לטראומה אחרת שתגרום לו לחשוב קצת אחרת בפעם הבאה

ב נראה לך שהוא איי פעם בחיים יעשה עוד פוזות? כן

 

 

תגובה באדום

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...