Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6672 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה כמו שאני ישאל אותך למה כל האנשים לא קונים "פורשה" במחיר של חצי מיליון?

ובמקום זה קונים אודי\במוו\מרצדס במיליון?

כשלפורשה יש יותר כח...

 

כל אוזן אוהבת רמקולים שונים

כך גם לכל אחד יש טעם שונה ברכבים.

 

והRMS לא תמיד קובע, ממש לא.

יש גם נצילות

ויש גם צלילים.

אנשים לא תמיד מחפשים עוצמה אלא צליל מיוחד או כל מיני דברים.

פורסם
זה כמו שאני ישאל אותך למה כל האנשים לא קונים "פורשה" במחיר של חצי מיליון?

ובמקום זה קונים אודי\במוו\מרצדס במיליון?

כשלפורשה יש יותר כח...

 

כל אוזן אוהבת רמקולים שונים

כך גם לכל אחד יש טעם שונה ברכבים.

 

והRMS לא תמיד קובע, ממש לא.

יש גם נצילות

ויש גם צלילים.

אנשים לא תמיד מחפשים עוצמה אלא צליל מיוחד או כל מיני דברים.

אהה הבנתי, למרות שלמוראל לפי מה שהם מפרסמים יש אחלה נצילות וצלילים (לפי הפרסומים, אני לא שמעתי מספיק מוראל כדי לקבוע את זה).

אז לחובב ווליום גבוה (בלי דיסטורשן) כמוני נראה לי מתאים מוראל.

תודה לכל מי שענה.

פורסם

מורל בין הכי לא נצילים שיש ?

הנצילות של הסטים שלהם בסדר גמור. תסתכל על הנצילות של דוטק\הייבריד\אלייט\סופרימו תראה שהנצילות היא באיזור 89-91 שזה נצילות טובה לחלוטין.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
אכן זה נותן 120 ר,מ,ס אצלי הבמה הקידמית נותנת 130

אם כבר הבמה הקדמית שלך מקבלת לא נותנת, מה שנותן הספק זה מגבר.

לענייניינו, כל חברה בונה את האלמנטים שלה בצורה קצת שונה ועלפיכך יש הבדלים בסאונד כמובן,

אבל כמו כן יש הבדלים בהספקים שהחברות בדקו\קבעו לאותם אלמנטים, RMS בגדול הינו נתון שאומר איזה הספק אתה יכול לספק לאלמנט באופן קבוע לזמן ממושך ללא פגיעתו אבל אין זה נתון המשקף שזה ההספק שהוא צריך כדי להשמע הכי טוב, כי הכל תלוי בכלל המערכת שלך+בנייה וזוויות+כיוון.

עם בנייה נכונה וכיוון נכון תוכל להפיק מפולס דבר מדהים גם עם 60W או 150W תלוי במתקי, ממול מישהוא שסתם יתקין אותם ויתן להם 120W והם ישמעו גרוע.

יש פה יותר מדי משתנים שצריך לקחת בחשבון אם אותו אלמנט צריך W פחות או W יותר.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

עלפי מה אתה שופט שנצילות גבוה או נמוכה זה יותר\פחות טוב?

ד"א, את יודע מה זה נצילות?

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

לאנשים בלי השכלה פורמלית נצילות מעידה על הווליום שהרמקול מספק SPL(דחיפה של אויר) ב תדר של 1KHZ כאשר הוא מקבל אות סינוס (2.83V) מאחד מטר מן המרכז האקוסטי שלו , בעברית ... זה מעיד על העוצמה שהרמקול מפיק .

 

לצורך העניין רמקול עם 89 DB יפיק פחות SPL מ90DB באותו סיבוב של כפתור הווליום.

 

 

אבל אני רואה שאתה בעל השכלה אז בשבילך.

 

רמקול הוא בעצם מנגנון שינוי אנרגיה מאנרגיה חשמלית לאנרגיה אקוסטית , וצריך לדעת שכשיש אנרגיה מחזורית (קרי גלי סינוס )

 

מתרחשים קשרים , בגדול קיים יחס בין האנרגיה למכפלת האמפליטודות , לכן הנצילות שונה בתדרים שונים (בדומה לגל).

 

אני יכול להרחיב על זה עוד כמה שעות .

 

א. לא אמרתי מה יותר טוב רק ציינתי עובדה.

ב . אם אתה רוצה לומר שמורל הכי טוב שכנעת אותי, אני בטח לא אתווכח .

ג . אני ממליץ על הספר של קריין ורזניק פיזיקה חשמל ,רק שהוא באנגלית , שבוע טוב גבר ולא להשתחצן זה לא בריא :)

פורסם

מי שכרגע השתחצן זה אתה "גבר"

לא אני, סה"כ שאלתי שאלה פשוט וקטנה

וכמו שעניתה רק מראה שאתה עדיין צעיר

"אלייט עם 89 כמו גם סופרימו , זה לא רע אבל מהחברות המכובדות זה לא נציל מקסימום בסדר"

אני התכוונתי למשפט שכתבתה

מז"א אומרת לא רע? לא רע בקשר למה?

נכון שאותו אלמנט יספק Xdb ממרחק של מטר בהשמעה של 1khz, אבל מה יקרה לאותו אלמנט בתדרים שונים?

אני יכול להסכים איתך אם נקח שני אלמנטים שאחד בעל נצילות של 93db ואחר בעל נצילות של 70 בטוח נשמע הבדל

אבל בין שני אלמנטים עם 91-90 קרוב לוודאי שלא תשים לב מי יכול לנגן חזק יותר כאשר אתה מגביר את שניהם עם אותה ההגברה ומשמיע מוזיקה לא גל סינוס בתדר בודד.

ו"גבר" זהוא פורם למטרת של השכלה למידה ושיתוף מידע ולא החצר של הבית שלך

תמיד אפשר לענות בצורה אחרת ולא בצורה יהירה מוחצנת ושחצנתי (כן הבנתי שיש לך ידע בחשמל אבל זה לא נותן לך את הזכות לענות בצורה כלכך לא אופיינית לפורם שלנו).

יום טוב

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

מסכים עם 90 % ממה שאתה אומר בעיקר שהתשובה שלי לא הייתה במקום , אבל אם הייתי במקומך , הייתי מסביר למישהו שאני חושב שהוא לא יודע ולא מנסה לשאול אותו כאילו הוא אדיוט .

 

רוב האנשים יכולים להבחין ב1DB ואם אתה רוצה יש אופציה אצלי בהד יוניט להגביר ב1DB אז תשמע במפגש .

 

סה"כ התשובה הייתה ברוח התשובה שלך רק יותר קיצונית .

 

אני מקווה שאף אחד לא נפגע :)

פורסם

אוקי, אני מקבל את תשובתך :-)

לא ניסיתי להוציא אדיוט אף אחד הרי אני לא יודע מה הידע של כל אחד לכן שאלתי.

אני חושב שיש הבדל בין נצילות של רמקול ששוב נמדדת כמו שאמרתה ב1KHZ מול לעלות את כל תטווח התדרים ב1DB.

ז"א יש שוני בין שינוי 1DB/W בנצילות של אלמנט לבין "לעלות" 1DB בHU לדעתי אפילו הדברים די שונים אחד מהשני.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

אני בטוח שיש שוני אבל אפשר לבחור קטע ספציפי קטן במוזיקה אלקטרונית ולהאזין לו כמה פעמים.

 

וגם בטוח שלכל אורך הטווח הכל משתנה (הסיבה העיקרית לריבוי אלמנטים עם טווח תדרים קטן לשמירה על ליניאריות), אבל בגדול זה מעיד על עוצמה , אני יכול לומר מניסיון שK2P שהיו לי נשמעים יותר חזק מהמורל וגם יותר מה DLS שיש לי שהם 91 אם אני לא טועה .

×
×
  • תוכן חדש...