Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6676 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קנינו רביעיית Goodyear Eagle F1 לפני חצי שנה בערך, אחרי חודשיים נכנסתי לבור בלית ברירה ונוצרה מאין בועה על הצמיג.

באנו לפנצ'ריה ואומרים שאין ביטוח על דברים כאלה ושישלחו למעבדה.

אחרי עוד 3 חודשים אבא שלי נכנס לבור התעקם הגאנט והתפוצץ הצמיג הרזרבי שהחליף את הקודם שהייתה בו גולה, גם הוא מסוג איגל.

היום רחצתי את האוטו ולתדהמתי אני מגלה את הצמיג בצד השני גם הוא אלא מה מסוג איגל עם בועה כזאת כתוצאה ממכה.

עכשיו זה מתסכל נורא, אני רוצה לפנק את עצמי ואת האוטו בצמיגים איכותיים, ומסתבר שהצמיגים האלה עדינים ולא מתאימים לאיכויות הכביש ולשטויות של מע"צ.

עוד מישהו עם סוג כזה של צמיג שם לב לדבר הזה?

מעכשיו אני הולך לקנות אולי צמיגים פחות טובים מבחינת הספורטיביות, אבל עמידים בפני תלאות הדרך.

פורסם

תתעודד בכך שלא ניתן להשיג את הצמיגים הללו יותר כי הייצור שלהם הופסק.

לא מוכרת לי התופעה והצמיגים (הזהים לשלך) אצלי בני יותר משנה.

לקראת הקיץ אני מתכנן החלפה ואז כמו כל דבר בקליאו, יתחיל החיפוש אחרי הצמיג הכי טוב במחיר סביר.

Veni Vidi Vici

פורסם

אם זה מפגע בכביש אז אתה יכול גם לנסות לתבוע את העירייה האחראית על הנזק, זה לפחות יפצה אותך על צמיגים שנהרסו אחרי חודשיים עד חצי שנה. אתה יכול להוסיף את קביעת המעבדה(אם יש כזו) שהנזק הוא מבור בכביש ולא מפגם ביצור.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם

דווקא בניתי על דובי לשמשה האחורית :lol:

WIKING, אולי לך זה לא משפיע בגלל שהחתך שלך יותר גבוה מאשר שלי, קוטר הג'אנט שלי 16 לעומת שלך שהוא 15, זה משפיע על ספיגת המכות של הצמיג, צמיג שמולבש עליו גאנט יותר גדול וחתך יותר נמוך "יספוג" הרבה יותר את המכה מאשר רכב זהה למשל עם מידה פחות גדולה וחתך יותר גבוה.

פורסם
לתבוע את העירייה? אין סיכוי וחבל על הטרחה.

 

למה להיות פסימי ?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=189915

 

אני הייתי מגיש בקשה בכל מקרה, אין מה להפסיד ואותי היה מעצבן להחליף צמיגים כי מישהו החליט להיות חאפר.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
דווקא בניתי על דובי לשמשה האחורית :lol:

WIKING, אולי לך זה לא משפיע בגלל שהחתך שלך יותר גבוה מאשר שלי, קוטר הג'אנט שלי 16 לעומת שלך שהוא 15, זה משפיע על ספיגת המכות של הצמיג, צמיג שמולבש עליו גאנט יותר גדול וחתך יותר נמוך "יספוג" הרבה יותר את המכה מאשר רכב זהה למשל עם מידה פחות גדולה וחתך יותר גבוה.

 

יש לו MK2 כמו שלך = ג'אנט 16

פורסם
דווקא בניתי על דובי לשמשה האחורית :lol:

WIKING, אולי לך זה לא משפיע בגלל שהחתך שלך יותר גבוה מאשר שלי, קוטר הג'אנט שלי 16 לעומת שלך שהוא 15, זה משפיע על ספיגת המכות של הצמיג, צמיג שמולבש עליו גאנט יותר גדול וחתך יותר נמוך "יספוג" הרבה יותר את המכה מאשר רכב זהה למשל עם מידה פחות גדולה וחתך יותר גבוה.

הזיכרון שלך קצר. הרכב שלי זהה לשלך ומושפע מ"הכביש" הישראלי בדיוק באותה צורה.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
למה להיות פסימי ?

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=189915

 

אני הייתי מגיש בקשה בכל מקרה, אין מה להפסיד ואותי היה מעצבן להחליף צמיגים כי מישהו החליט להיות חאפר.

 

 

לא קראת את השרשור כנראה, הוא פנה לביטוח כנראה, בכל אופן סיום הפרשה לא ברור.

פורסם
הזיכרון שלך קצר. הרכב שלי זהה לשלך ומושפע מ"הכביש" הישראלי בדיוק באותה צורה.

ליאור

צודק, טעות שלי, אני תמיד מתבלבל בין הכינוי שלך למישהו אחר ואחרי ששינית את הסמלון שלך אז לא זיהיתי שזה אתה.

פורסם
לא קראת את השרשור כנראה, הוא פנה לביטוח כנראה, בכל אופן סיום הפרשה לא ברור.

 

סיום הפרשה לא ברור כי הפרשה לא הסתיימה.

הביטוח לא הופעל מאחר וככל הנראה הנזק קטן. הג'נט תוקן בעלות של 300 ש"ח ורעשים שיש מהמתלה הקדמי קשורים כנראה למשולש או מוט מייצב- שניהם חלקים לא יקרים מספיק כדי להפעיל ביטוח.

 

לאחר התיקון (בנתיים הרכב נוסע כמו מקודם, והרעשים מקדימה באים והולכים בהתאם לכמות הגשם שיורדת בארץ) אני אגיש את החשבוניות לעירית הרצליה ונקווה לטוב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

יש לך מספר אופציות:

א) SP9000- יש סחורה טריה, אחיזה קרובה מאוד לגודייר (במיוחד ביבש), נחות מהגודייר בסיבובים (נמרח, דופן רכה) אבל המחיר שלו ממש נמוך (כ-450 ש"ח לצמיג במידה שלך). לסיכום, תמורה מדהימה לכסף אבל מי שמחפש לחסוך כל מאית שניה במסלול לא יבחר בהם.

ב) P-ZERO - הדבר הכי קרוב לגודייר מכל הבחינות, מחיר קצת מופרז (760 לצמיג לפני מיקוח), יש סחורה טריה. לסיכום, למי שבאמת לא מוכן להתפשר על איכות והמחיר לא מפריע לו.

 

ד"א, לפני כחודשיים הגיע לאנטון סחורה טריה של גודייר חדשים מתאילנד. אם העובדה הזו לא מפריעה לך אז הוא מוכר אותם באיזור ה-600 לצמיג.

אני שמתי SP9000 ואני נהנה מכל רגע, אומנם מפריע לי שהדופן מתקפלת בסיבובים אבל כבר עבר חצי שנה וכבר הדופן שלהם שחוקה ולהגיד לך את האמת זה לא מפריע לי כי שלמתי עליהם מחיר בדיחה ולא כואב לי להתחרע עליהם (אם זה היה קורה לי עם הגודייר או עם ה-P-ZERO הייתי מתעצבן, לשים 3K ש"ח על צמיגים כל חצי שנה/שנה זה קצת מוגזם לטעמי).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הפי זירו ממש לא מתקרבים ל F1 מבחינת התנהגות הרכב ואחיזה.

 

נהגתי על רכב זהה עם F1 ועם P ZERO - וההבדלים ברורים !

 

(אחד מהם הוא שלי, אגב, וזה לא ההוא עם הפי זירו).

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

×
×
  • תוכן חדש...