Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות - בחירה בין C4/I30/207


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שמי אברהם, אני צריך עזרה לפני בחירה ברכב חדש מהעבודה.

אני יודע שה207 לא אותה קבוצה, אבל דיי נמשכתי לרכב והאמת שאני לא חייב רכב מרווח יותר.

 

רציתי לדעת איך הרכבים הנ"ל?

מבחינת בטיחות, פינוק בפנים הרכב, גימור וכמובן סחיבה (כוח זמין לעקיפות וכו').

I30 - מדובר בדגם הPREMIUM 1.6

C4 - הדגם המאובזר יותר מבין מנועי ה1.6

207 - גרסת האוטומט הרגילה.

 

תודה רבה!

אברהם.

פורסם

ל-207 1.6 יש מנוע חדש עם 120 כ"ס.תיבה אוט'4 הילוכים.

לc4 מנוע 1.6 קצת ותיק עם 110 כ"ס ובדיוק אותה תיבה כמו ל-207 .

אישית הייתי בוחר ב-c4 , אוטו מעולה מכל הבחינות.

אם אתה בכיוון של רכב יותר קטן אז ה-207 בהחלט בחירה טובה.

היונדאי, טוב עם כל השיפור זו עדיין יונדאי.

פורסם

בטיחות - שתי הצרפתיות עדיפות (5 כוכבים מול 4). לכל המכוניות 6 כריות ובקרת יציבות.

פינוק - ה-I30 איכותית למדי אבל מאוד קודרת בפנים. ה-C4 וה-207 מרגישות נעימות יותר, אם כי ל-207 יש כמה יציאות של איכות חומרים נמוכה יחסית. מבחינת אבזור - עשה השוואה פרטנית בין הקטלוגים של 3 המכוניות.

סחיבה - ה-I30 זריזה ומגיבה יותר משתי האחרות, שמצידן אינן נמרצות במיוחד.

שים לב שה-207 בפירוש קטנה יותר - פחות מרווחת משמעותית מאחור.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...