Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

VW ג'טה בתור ניידת משטרת התנועה?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6707 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא 1.9 TDI... הג'טות מצויידות במנוע ה- 2.0 FSI בנזין. אין אף ג'טה דיזל במשטרת ישראל נכון לרגע זה.

 

על אחת מהג'טות בבית-דגן היה כיתוב TDI. כנראה שיש קצת מזה וקצת מזה.

פורסם
ראיתי ביום חמישי שיצאתי עם חברים מספר של איזה 6 ניידות משטרה השייכות לגוף האכזר משטרת התנועה..

ביניהן היו גם 2 ג'טה חדשות אבל לא סמויות אלא ממש ניידות עם מדבקות והכל,הייתכן?

(לא יכולתי לצלם כי הם טסו,בטח הייתה תאונה או משהו)

 

גם אני ראיתי 2 כאלה היום בדרך לעתלית, אבל סמויות.

אני נוסע לתומי על 80 בנתיב הימיני ופתאום קולט פלאשים שיוצאים מתוך הרכב הנ"ל.

לא הבנתי מה מו ואפילו מי...:|

פורסם

לא יודע על הג'טה אבל על הB4 יש דבורה,אני דיי בטוח שבג'טה הם ישימו גם באיזה שהוא שלב.

Audi A6 3.0TDI quattro - Because you don't need high revs whan driving up hill

 

Volvo 850 2.5GLT (MY 1994) - SOLD

VW Passat 1.8T(MY 2000) - SOLD

פורסם

אכן, המשטרה קיבלה ג'טות חדשות והן נמצאות בבית דגן.

 

ממה שאני ראיתי - הן TDI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב נחמד לראות שמשתמשים בכסף שלנו לניידות שלהם ככה שלנו יש איזו שהיא בעלות עליהן..

ואפילו יותר מזה: למתנ"א ישנם גם גיפים של טויוטה לנד קרוזר חדשים, אופנועים של BMW בהספק 1300 סמ"ק, B4 חדשות חלקן עם מנוע 2.0 וחלקן 3.0 ליטר, אוקטביות, ועכשיו גם ג'טות... וכל זה ע"ח משלם המיסים.... אה, כן איך שכחתי - ישנו גם מסוק...:?

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם
ראיתי ביום חמישי שיצאתי עם חברים מספר של איזה 6 ניידות משטרה השייכות לגוף האכזר משטרת התנועה..

ביניהן היו גם 2 ג'טה חדשות אבל לא סמויות אלא ממש ניידות עם מדבקות והכל,הייתכן?

(לא יכולתי לצלם כי הם טסו,בטח הייתה תאונה או משהו)

 

עכשיו שמת לב?!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

נראה לי שיש כאן קצת בלבול.

 

יש את הג'טות הסמויות (הדבורות), הן מנועי בנזין 2.0. - מזה כשנה בשירות.

 

 

עכשיו הגיעו ג'טות שישמשו כרכבי סיור לטובת אגף התנועה, הן כחול לבן (יענו צבועות בצבעי משטרה) - והן רכבי דיזל ובאו ברכש במקום האוקטביות (רק למתנ"א נכון לעכשיו) - נכנסו בשבועות האחרונים לשירות.

פורסם
ואפילו יותר מזה: למתנ"א ישנם גם גיפים של טויוטה לנד קרוזר חדשים, אופנועים של BMW בהספק 1300 סמ"ק, B4 חדשות חלקן עם מנוע 2.0 וחלקן 3.0 ליטר, אוקטביות, ועכשיו גם ג'טות... וכל זה ע"ח משלם המיסים.... אה, כן איך שכחתי - ישנו גם מסוק...:?

 

לך תראה בגמרניה או ארה"ב איזה ניידות יש ואז תראה מה שם נוסעים על חשבון "משלם המיסים"

 

מה רצית שיהיה להם ניידות סוסיתא

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

האמת היא שניידות סוסיתא זה לא רעיון רע, אם משווים לגרמניה.

 

כאן לכל "מדינה" בתוך גרמניה יש את הגאווה שלה.

 

דוגמא: משטרת מינכן, בוואריה משתמשת כמעט באופן בלעדי בBMW כספקית הרכב שלה. רוב הניידות היום כאן הן מדגם 320D טורינג.

 

לעומת זאת, משטרת שטוטגרט מעדיפה את דגמי מרצדס השונים C220CDI לדוגמא. גם סטיישן כמובן.

 

בקיצור, גאווה וסביר להניח שגם הנחה יפה מהיצרניות גורמת למשטרה לרכוש רכב מתוצרת מקומית.

Passt scho...

פורסם

ויש גם את הרכב הזה, שנועד לעידוד שיפורים חוקיים בכבישי גרמניה.

 

שימו לב ללוחית רישוי TUNE IT SAFE

 

polizei-porsche.2.jpg

Passt scho...

פורסם

בדרום יצא לי לראות את המחזה הכי מוזר - וולוו S70 (או S80, לא התעמקתי יותר מדי) חדשה דנדשה - של משטרת התנועה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
ואפילו יותר מזה: למתנ"א ישנם גם גיפים של טויוטה לנד קרוזר חדשים, אופנועים של BMW בהספק 1300 סמ"ק, B4 חדשות חלקן עם מנוע 2.0 וחלקן 3.0 ליטר, אוקטביות, ועכשיו גם ג'טות... וכל זה ע"ח משלם המיסים.... אה, כן איך שכחתי - ישנו גם מסוק...:?

 

אכן גם אני ראיתי לפחות 5 לנדקרוזרים שמחלקים דוחות(עומדים בשוליים או באי תנועה) באזור שבין נתניה לרעננה.

כנ"ל לגבי האופנעי ב.מ.וו ראיתי שהם בזוגות (היה הכי מצחיק לראות יונדאי מסחרית ,מהדור הקודם ,עם ג'אנטים "מגנזיום" שהשוטר בדק לו את המידת צמיגים)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74


×
×
  • תוכן חדש...